Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2899683 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1065 : 25.11.11 - klo:16:08 »
Arska, eipä kai tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin vaihdattaa ne kärkiraudat. Jos aikaa löytyy, saatat myös löytää jostakin verkkokaupasta joitakin volframi-titaani-hiilituitu -rautoja, jotka kestävät tavanomaisia kauemmin.

Epäilen, saako niitä vaihdettua, koska kärkiraudat (sellaiset hieman isommat raudat) taipuvat ainakin minun käytössäni kärjestä suksenkärjen kaltaisiksi painaen nahan alla kasaan. No, kyllä minä keinot keksin - armoitettuna Pelle Pelottomana. Niistä nauloistakin kuluvat kannat irti ja olen jo yhden korvannut ruuvilla. Täytyykin katsoa, olisiko eBayssä tai jossakin rautoja kaupan, sillä noiden asentaminen on niin neandernthalilaisen yksinkertaista, että mieluiten tekisin sen itse.
Suositellaan täysraittiutta.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1066 : 25.11.11 - klo:16:10 »
^löytyiskö herrainpukimosta jotain tällaista? Tarvitsen jotain samaan väriin matchaavaa sekä sitten jotain muuta tumman ruskeeta. Pituus 92 cm muistaakseni.

Joutuu ikävä kyllä myymään eioota, sillä emme ole vielä löytäneet sopivaa vyötoimittajaa. Asia on työn alla!
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1067 : 25.11.11 - klo:16:14 »
^ Miten olisi se equusleather tai sitten nippanappa?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1068 : 25.11.11 - klo:16:14 »
^^ ok. Mulle voi koodata kun löytyy niin otan pois.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1069 : 26.11.11 - klo:20:31 »
Tässä olisi yksi kysymys lisää:
Kävin kauppaa britti Ebayssa 9. päivä kuluvaa kuuta ja paketti lähti myyjän tietojen mukaan 10. päivä kohti Suomea. Pakettia ei näy vieläkään ja olin yhteydessä myyjään viime viikonloppuna ja oli puhetta, että katsotaan vielä vähän aikaa. Eli nyt jos sitä ei ala kuulumaan, niin mikä on marssijärjestys tälläisessä tilanteessa?


konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1070 : 26.11.11 - klo:20:43 »
Itselläni täysin sama tilanne ja melkein samat päivät, mutta paketti jenkeistä. Melkeinpä myyjän tulisi ottaa yhteyttä brittipostiin ja tiedustella, jos löytävät paketin. Jos se on kadonnut, niin pyydät rahojen palautusta. Maksoitko PayPalilla? Voit sieltä tarvittaessa avata disputen transaktiosta, jos myyjä ei maksa.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1071 : 26.11.11 - klo:20:51 »
^
Jep, PayPalilla maksoin. Olipa vielä elämäni ensimmäiset kaupat Ebayn kautta. Toiset kaupat tein samana päivänä ja paketti tuli hyvinkin nopeasti.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1072 : 26.11.11 - klo:21:52 »
Odottele nyt vielä viikko ja jos ei 30 pv sisällä ole tullut niin pyydä rahoja takaisin. Jos ei maksa niin PayPalin kautta perintään rahat. Itselläni tämä on esimmäinen kerta kun ebay kusee. Luotettavat eli hyvää palautetta saaneet myyjät ovat kyllä ihan hyviä.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1073 : 26.11.11 - klo:21:58 »
Pari viikkoa menee vielä virhemarginaaliin.
Klassisestihan Suomeen lähetetty tuote voi tehdä kierroksen Fidzin kautta...

Myyjän kanssa kannattaa sopia ensin ja jos se ei tuota tulosta, niin sitten Paypalin dispute ja eBayn kautta toimintaa. Kannattaa kuitenkin odotella vielä.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1074 : 26.11.11 - klo:22:49 »
Kiitos vinkeistä. Odotellaan ja katsotaan.

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1075 : 26.11.11 - klo:22:54 »
Kannattaa myös tarkistaa Paypalin reklamoinnin aikarajoitus. Se on joskus ollut 30 päivää.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1076 : 26.11.11 - klo:23:02 »
Mulla lukee:
Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this.

Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction

teddy boy

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 283
  • Need for Tweed
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1077 : 27.11.11 - klo:15:06 »
Vielä kysyn kerran, jos jollain olisi tietoa. Mistä siis kenkiin kärkiraudat Turussa?
I'll get me coat...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1078 : 27.11.11 - klo:15:13 »
Mistä saan monokkelin kätevästi? Jo pitkään halunnut ottaa monokkelia osaksi pukeutumista. Eli nauha linssissä, joka kiinnittyy rintataskuun. Ei voimakkuutta (käytän piilareita).

Vieläkin hyvä monokkeli hakusessa. Ei mitään 10 euron rihkamaa vaan ihan kunnon aito monokkeli.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1079 : 27.11.11 - klo:17:11 »
^ Silinteri ja norsunluukävelykeppi siis löytyy jo?