Kirjoittaja Aihe: Musta  (Luettu 9165 kertaa)

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #15 : 18.08.13 - klo:08:51 »
Harvemmin mustakaan on mustaa, yleensä väri on enemmän tai vähemmän hiilenharmaa. Musta menettää terävyytensä pesujen ja auringonvalon vaikutuksesta melko nopeasti ja muuttuu epämääräisen nuhjuiseksi.

IMHO tumma laivastonsininen tai yön sininen pelittää paremmin, poislukien tietyt erityistilanteet (hautajaispuvut, smokki, frakki)
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Musta
« Vastaus #16 : 19.08.13 - klo:22:33 »
Ei ole kyse siitä, että pelittäisikö joku toinen väri paremmin. Vaateharrastajilla on sitä sinistä rotsia kaapissa muutenkin, että ihan turha tehdä jotain joko-tai -asettelua tästä. Mustalla voi rakentaa kokonaisuuksia helposti sitten kun kaikkea muuta on. All around värinä tietysti joku navy.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #17 : 20.08.13 - klo:08:41 »
Mulla näkee käyttöä musta villakangastakki, nahkarotsi, Church's oxfordit puvun kanssa, t-paidat, sukat pukujen kanssa ja siihen se melkein taitaa nykyisellään jäädäkin. Jaa, taitaa mulla kovemmille pakkasille olla joku musta toppatakki ajalta kauan sitten.

m

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #18 : 20.08.13 - klo:13:12 »
Musta bomberi, valkonen/harmaa t-paita, tummat farkut tai varauksella harmaat chinot ja valkoset tennarit.

m

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #19 : 20.08.13 - klo:13:33 »
^simppeliä ja erittäin toimivaa. Omaan silmään kyllä ihan tummansininenkin denim toimisi, vaikka ei ehkä paremmin.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #20 : 20.08.13 - klo:19:14 »
Musta bomberi, valkonen/harmaa t-paita, tummat farkut tai varauksella harmaat chinot ja valkoset tennarit.
Eikös tuohon settiin kuulu mustavalkoiset citycamo-reisitaskuhousut ja intin maiharit?
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Musta
« Vastaus #21 : 20.08.13 - klo:20:54 »
Yksi musta harrington löytyy, ollut käytössä viimeksi vissiin 2009..

Mustia vanhoja pikeepaitoja, Perrya ja Lacostea on muutama. Tai no, nykyään ne on enemmänkin kulahtaneen harmaita. Käytän toisinaan yhtä kulahtaneiden farkkujen ja valkoisten spugekuntoisten canvastennareiden kanssa. Toimii ihan hyvin.

Sitten mulla taitaa olla musta Fjällräven Nordli, kulunut sekin. Jollen siis ole antanut pois. Pitääpä koluta vinttiä tässä joku päivä.

Mustat Sebago beefrollit viihtyy jalassa aina silloin tällöin. Muita mustia kenkiä en ole käyttänyt muutamaan vuoteen - viimeks tais olla jotkut muut mustat kengät kuin pennyt jalassa isotätivainaan hautajaisissa maaliskuussa 2010.

Mutta ei mulla mitään anti-musta-dogmaa ole, ei vain tule käytettyä. iGentismin kanssa omilla asenteillani ei ole paljoakaan tekemistä.
get your kicks on route six six six

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Musta
« Vastaus #22 : 20.08.13 - klo:22:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=IIW9sL-Yf6Q

Musta toimii mielestäni vaikkapa harmaan ja valkoisen kanssa. Esim. harmaat chinot, valkoinen paita ja musta takki ja kengät olisi ihan asiallinen yhdistelmä. Mustia vaatteita tuli ostettua liikaa ennen rättihommien aloittamista, joten olen välttänyt niitä jonkin aikaa. Nyt kun alkaa olla perusasiat vähän paremmalla mallilla niin mustakin alkaa tuntumaan vähän varteenotettavammalta vaihtoehdolta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.13 - klo:22:59 kirjoittanut Kadenssi »