Hyvä aloitus ja tosiaan tervetuloa foorumille.
Ei välttämättä liene yllätys, että omasta kaapistani löytyy oikeastaan vain Ralph Laurenin pikee-paitoja. Jotenkin ne miellyttävät itseäni eniten, on joukossa sitten pari Fred Perrya ja taitaa olla joku Lacostekin. Lacostea kohtaan tunnen vain lähtökohtaisesti pientä nihkeyttä, jotenkin saan siitä hieman "huonoja viboja". (juurikin samoista syistä, joita Johannes toi tuossa ylempänä esille)
Pitkähihaiset pikee-paidat eivät omaa silmääni miellytä, pari olen omistanut, mutta kirpparille on tullut ne jo heitettyä, kun käyttöä ei koskaan löytynyt. Ehkä talvella jonkun neuleen alla saattaisi mennä, jolloin pitkät hihat estäisi sitten kylmää :)
Pikee-paidan tulee olla tiukka ja hihat eivät saa lepattaa, vaan mielellään niiden tulisi puristua hauista vasten sillä tavalla mukavan seksikkäästi. Pituus on omasta mielestäni kohdillaan silloin, kun helma asettuu tuohon vyötärön seudulle, paidat eivät missään nimessä saa olla liian pitkiä.
Itse olen tänä kesänä alkanut suosia paidan "tunkemista" housuihin, josta ennen en pitänyt, mutta nyt se jotenkin näyttää hyvältä, kunhan housut ovat oikeanlaiset (eli melko slimmit) ja kokonaisuus (vyö + kengät) sopiva.
Viimeisenä mainittakoon (tästä kun Jälkiviisaan kanssa on ollutkin tuolla toisissa ketjuissa hieman kommentointia), että olen yrittänyt löytää sopivia komboja irtotakin ja pikee-paidan yhdistämiseen. Eilen sitten olin erään kaverin keikkaa katsomassa yhdistelmällä valkoiset farkut, ruskeat louferit, vaaleansininen pikee ja harmaa "bum-freezer"-tyyppinen irtotakki. Ja sanoisin, että yhdistelmä oli varsin toimiva, kameraa ei vaan ollut mukana, mutta täytyy napata kuva joku toinen päivä :)