Kirjoittaja Aihe: Satunnaiset kommentit  (Luettu 7623 kertaa)

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Satunnaiset kommentit
« : 12.02.11 - klo:02:02 »
Ajattelin avata uuden aiheen pukeutumiseen liittyvien viattomien mutta jotenkin huvittavien kommenttien tiimoilta.
Aloitus:
Vajaa tunti sitten paikallisessa pubissa vedin punaisia Swimseja AE McNeil tykkiveneideni päälle. Eräs mukavanoloinen samassa pöydässä istunut nainen kommeintoi:"Ihmettelin jo miten pikkukengillä pärjää näillä keleillä".  Toivotin rouvalle ja hänen seuralaiselleen hyvää illan jatkoa!

Beorn

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #1 : 12.02.11 - klo:11:34 »
Olin tässä taannoin valintamyymälässä. Suunnittelin sieltä kalaa ostavani, koskapa torimyyjät olivat jo siltä päivältä kaikonneet sinne, minne torimyyjät salaperäisesti kaikkoavat. Takaviistosta vasemmalta lähestyi mieshenkilö, taputti olkapäälle ja sanoi "Osmo Soininvaarahan se siinä!" Käännyin ympäri, jolloin mies nolostuneena tokaisee, " No luulin, kun sinulla on tuollainen lakki ja hanskatkin." Suunnittelin ensialkuun kolauttavani miesparkaa jollakin painavalla, esim. maapallolla.

Käyttääkö Osmo Soininvaara ruskeaaa kipparinlakkia ja nahkahanskoja? Mitä tämä kertoo minun pukeutumiseni tasosta? Entäpä ulkonäöstäni? Jotenkin olisin salaa toivonut, että mies olisi sanonut,"Wau, en tiennytkään Corto Maltesen olevan elossa!"

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #2 : 12.02.11 - klo:11:57 »
Hah. Otan osaa.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

werther

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #3 : 12.02.11 - klo:12:30 »
Turha niitä kenkiä on Northamptonista tilata, kun Suomestakin saa;
Umberto tunnetaan tyylikkyydestään, korkeasta laadustaan ja huolellisesta viimeistelystä. Hyvin pukeutuvan miehen kengissä lukee Umberto by Mantere.
http://www.bymantere.fi/mallistot_umberto.html

Kuinkahan huonosti asiat ovat Ruotsissa?
Suomea voidaan edelleen pitää Pohjolan kenkämaana
http://www.kotimaisetkengat.fi/historia.html

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1027
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #4 : 12.02.11 - klo:20:28 »
Kuinkahan huonosti asiat ovat Ruotsissa?
Suomea voidaan edelleen pitää Pohjolan kenkämaana
http://www.kotimaisetkengat.fi/historia.html

Niin huonosti että svenssonparat joutuvat laivaamaan kenkänsä aina Englannista asti - nykyisessä kotikaupungissa (76000 asukasta) on peräti kolme putiikkia joissa joutuu tyytymään Crockett & Jonesiin kotimaisen tuotannon sijaan.

jda

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 165
  • On the go
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #5 : 12.02.11 - klo:20:38 »
Niin huonosti että svenssonparat joutuvat laivaamaan kenkänsä aina Englannista asti - nykyisessä kotikaupungissa (76000 asukasta) on peräti kolme putiikkia joissa joutuu tyytymään Crockett & Jonesiin kotimaisen tuotannon sijaan.

Huonosti on asiat minunkin ruotsalaisessa kotikaupungissa, kertaaluokkaa isommassa tosin. Keskustassa on Crockett & Jonesin liike ja omankin kotikadun suutari kaupittelee käsintehtyjä englantilaiskenkiä (merkkiä en nyt muista) ja Saphirin voiteita suomalaisen laatutuotannon sijaan...

Markku

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #6 : 13.02.11 - klo:16:13 »
Olin ystävien kanssa iltaa istumassa, ja olin unohtanut nenäliinat kotiin. Jouduin illan aikana pariin kertaan pummimaan niitä kavereilta, toisella kerralla seurueeseen kuulunut neito osoitti rintataskuani ja kommentoi "Mut onhan sulla omakin".

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #7 : 13.02.11 - klo:16:23 »
Joskus jossakin TV-ohjelmassa Jari Tervo sanaili Matti Klingestä suurin piirtein näin: "Jonakin päivänä hän vielä ottaa nenäliinan rintataskustaan ja, Herran tähden, niistää siihen."
Suositellaan täysraittiutta.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #8 : 13.02.11 - klo:21:59 »
Takaviistosta vasemmalta lähestyi mieshenkilö, taputti olkapäälle ja sanoi "Osmo Soininvaarahan se siinä!" Käännyin ympäri, jolloin mies nolostuneena tokaisee, " No luulin, kun sinulla on tuollainen lakki ja hanskatkin." Suunnittelin ensialkuun kolauttavani miesparkaa jollakin painavalla, esim. maapallolla.

Minua on kahdesti luultu Sami Garamiksi.

Mä voitan.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #9 : 13.02.11 - klo:23:51 »
Mun työtoveri vetää muuten tässä pidemmän korren, sitä luullaan harva se päivä Antti Tuiskuksi ja ihan nimmaria pyydelty (kerran jopa antoi, tosin omalla nimellään).
« Viimeksi muokattu: 14.02.11 - klo:11:04 kirjoittanut Jami »
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #10 : 14.02.11 - klo:11:03 »
^ Luovutan.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #11 : 14.02.11 - klo:11:08 »
Minä tiedän kaverin, joka on ainakin kerran tai pari antanut nimikirjoituksen Tero Vaaran nimissä. Kyllä hän Tero Vaaralta näyttääkin.
Suositellaan täysraittiutta.

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #12 : 15.02.11 - klo:16:25 »
Taannoisissa juhlissa KAKSI henkilöä tuli eri aikaan kehumaan kapeahkoa villasolmiotani ja kysyi onko se oikea.
Miten se voisi olla väärä?

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #13 : 15.02.11 - klo:17:46 »
Taannoisissa juhlissa KAKSI henkilöä tuli eri aikaan kehumaan kapeahkoa villasolmiotani ja kysyi onko se oikea.
Miten se voisi olla väärä?

Olemalla oikeasti esimerkiksi solmuke?

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Satunnaiset kommentit
« Vastaus #14 : 15.02.11 - klo:18:02 »
Jos ne ajattelivat että se olisi ollut joku tämäntapainen:


Keep Calm and Carry On.