Kirjoittaja Aihe: Yleinen "miehisyyskeskustelu"  (Luettu 39712 kertaa)

henkkaa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 269
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #45 : 31.05.10 - klo:17:17 »
Kävin ruokatunnilla hoitamassa asioita. Oli mielenkiintoista huomata, miten päät pyörivät, vaikka pukeutuminen oli rennon puoleinen. Trenssi, farkut, olkihattu ja arskat.

Tämä pään pyörähtäminen ei välttämättä kuitenkaan tarkoita kateutta/alemmuudetunnetta ym. Itse ainakin tyylikkään ilmestyksen kohtadessa pyöritän päätäni merkkinä hyvästä mausta. Ikään kuin sanattomana "suits you, sir":nä. Tietenkin vastaantulevan ilmeestä voi vetää tiettyjä johtopäätöksiä.

Tyro

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #46 : 31.05.10 - klo:19:57 »
^ Harrastan samaa. Kun vastaan tulee mielestäni hyvin pukeutunut herrasmies, niin analysoin nopeasti, että miksi pidän juuri hänen pukeutumisestaan. Koitan siten oppia jotain aina joka kerta.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #47 : 01.06.10 - klo:15:18 »
^ Harrastan samaa. Kun vastaan tulee mielestäni hyvin pukeutunut herrasmies, niin analysoin nopeasti, että miksi pidän juuri hänen pukeutumisestaan. Koitan siten oppia jotain aina joka kerta.

Muista samalla tehdä foorumin salainen tervehdys ettei sinua luulla tuijottavaksi homofoobikoksi.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #48 : 01.06.10 - klo:15:34 »
^ Tämä tervehdys tai joku muu merkki ei ole välttämättä hassumpi idea. Miten olisi vaikka puvun/irtotakin bouttoniereen kiinnitettävä tietyn värinen pikkukukka tai joku muu, mikä olisi mistä tunnistaisi fellow-Keikarilaisen? Olen joskus meinannut kysyä joiltakin tallaajilta, että seuraako hän keikari.com blogia/foorumia kun törmää niin harvoin sellaisiin kokoonpanoihin, että ne ovat ajatuksella valittuja ja tyylikkäitä settejä.. :). Ehkä minua luultaisiin oudoksi Stalkeriksi nopeasti sen jälkeen.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #49 : 01.06.10 - klo:15:36 »
^Minä kannatan ennemmin jotakin huomaamatonta elettä kuten kulmakarvojen kohotusta tai korvien heilutusta.
Suositellaan täysraittiutta.

tuomas

  • Vieras
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #50 : 01.06.10 - klo:16:45 »
^^Minä taas en usko vähäeleiseen meininkiin lainkaan ja ehdotan foorumin salaiseksi tervehdykseksi haarovälin kouraisua ja pyörähdystä Michael Jacksonin tyyliin.

VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #51 : 03.06.10 - klo:09:33 »
^^Minä taas en usko vähäeleiseen meininkiin lainkaan ja ehdotan foorumin salaiseksi tervehdykseksi haarovälin kouraisua ja pyörähdystä Michael Jacksonin tyyliin.

Ken voi, voinee myös päästää 'iii-ii'-tyyppisen äännähdyksen, josta Michael tunnettiin.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #52 : 03.06.10 - klo:14:48 »
^^Minä taas en usko vähäeleiseen meininkiin lainkaan ja ehdotan foorumin salaiseksi tervehdykseksi haarovälin kouraisua ja pyörähdystä Michael Jacksonin tyyliin.
Ken voi, voinee myös päästää 'iii-ii'-tyyppisen äännähdyksen, josta Michael tunnettiin.

Tai jos kaikki vaan kulkevat hengityssuojain nenällä ja apina olkapäällä?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

werther

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #53 : 03.06.10 - klo:14:59 »
^^Huomaamaton ele ei tule kuuloonkaan, koska oikein suoritettuna sitä ei kukaan huomaa. Eivät edes ne joille se on suunnattu.

Antti

  • Kisälli
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #54 : 08.08.10 - klo:20:18 »
Hyväksyvä tervehdys ilman jo tunnetuksi tullutta "V*tun h*mo!" huudahdusta lienevät jo käytössä ;)

Itse otan homoviittaukset positiivisena palauttena. Uskon että olen tällöin onnistunut tekemään poikkeuksen miehille tyypilliseen huonosti istuvaan ja yhteensopimattomaan pukeutumiseen.

Tosin sateenkaariteemat ja pinkiunelmat jätän muiden sovitettaviksi :)
« Viimeksi muokattu: 12.08.10 - klo:14:55 kirjoittanut Antti »
Shortcuts lead to a short life

werther

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #55 : 31.01.11 - klo:20:15 »
Joskus on tullut pohdittua mikä on miehekästä. Oheinen linkki kertoo yhden version.

http://www.logiccool.com/blog/591281-lone-nepali-soldier-defends-potential-rape-victim-against-40-men/

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #56 : 31.01.11 - klo:21:06 »
Herrasmiehen hankintalista on loputon. Nyt täytyy hankkia kukri.
Suositellaan täysraittiutta.

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #57 : 31.01.11 - klo:22:53 »
Herrasmiehen hankintalista on loputon. Nyt täytyy hankkia kukri.

Kaveri on kova matkustamaan ja kerran sain puhelun Kathmandun torilta jotta haluaisinko kukrin ja tottakai halusin.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #58 : 01.02.11 - klo:00:04 »
Herrasmiehen hankintalista on loputon. Nyt täytyy hankkia kukri.

Kaveri on kova matkustamaan ja kerran sain puhelun Kathmandun torilta jotta haluaisinko kukrin ja tottakai halusin.

Pah kukrille, kauniin elämän kannattaja valitsee aina krisin jonkin kukrin editse!


Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Yleinen "miehisyyskeskustelu"
« Vastaus #59 : 01.02.11 - klo:16:14 »
Eikö miekallinen kävelykeppi olisi tyylikkäämpi ratkaisu? Toki, tuon voisi toteuttaa vielä hienompana puisena ratkaisuna.