Keikari > Etiketti

Yleisesti etiketistä

(1/9) > >>

Johannes P:
En tiedä onko tämän kaltainen aihe jo jossakin foorumin perukoilla, mutta lyhyen etsinnän jälkeen en sellaista löytyänyt. Mutta jatkossa tähän voitaisiin kerätä etikettitietoutta eri juhlista ja niihin pukeutumisesta. Minä haluaisin aloittaa kysymyksellä liittyen yo-juhliin. Olen saanut kutsun serkkuni yo-juhliin ja mieleen tulee heti pistää tumma puku, mutta kun minulla on juuri ennen juhlaa oma koulun päättäjäsjuhla mihin en mielelläni laittaisi tummaa pukua(koska en halua että minut sekoitetaan ylioppilaisiin). Lähden lähes suoraa omista päättäjäisistäni yo-juhlaan. Voisinko teidän mielestänne mennä juhlaan kellertävässä pikkutakissa ja tummansinisissä chinoissa jalassa AE:n tummanpunaiset loferit? Tämä siis minun päättäjäisten pukeutuminen. Vai pitäisikö matkan aikana vaihtaa vaatteet tummaan pukuun? Juhla on aika epävirallinen eikä sielä edes tarjota ruokaa, vaan vain kahvit. Olisiko pikkutakki ja chinot liian keikarimaista pukeutumista?

Jussi:

--- Lainaus käyttäjältä: Johannes P - 27.05.10 - klo:22:01 ---En tiedä onko tämän kaltainen aihe jo jossakin foorumin perukoilla, mutta lyhyen etsinnän jälkeen en sellaista löytyänyt. Mutta jatkossa tähän voitaisiin kerätä etikettitietoutta eri juhlista ja niihin pukeutumisesta. Minä haluaisin aloittaa kysymyksellä liittyen yo-juhliin. Olen saanut kutsun serkkuni yo-juhliin ja mieleen tulee heti pistää tumma puku, mutta kun minulla on juuri ennen juhlaa oma koulun päättäjäsjuhla mihin en mielelläni laittaisi tummaa pukua(koska en halua että minut sekoitetaan ylioppilaisiin). Lähden lähes suoraa omista päättäjäisistäni yo-juhlaan. Voisinko teidän mielestänne mennä juhlaan kellertävässä pikkutakissa ja tummansinisissä chinoissa jalassa AE:n tummanpunaiset loferit? Tämä siis minun päättäjäisten pukeutuminen. Vai pitäisikö matkan aikana vaihtaa vaatteet tummaan pukuun? Juhla on aika epävirallinen eikä sielä edes tarjota ruokaa, vaan vain kahvit. Olisiko pikkutakki ja chinot liian keikarimaista pukeutumista?

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni ylioppilasjuhlissa ei ole tarvetta tummaan pukuun. Kysehän on kesäjuhlasta, joten mikäli pukukoodia ei ole määritetty, tyylikäs yhdistelmäasu on mielestäni aivan korrekti kokonaisuus.

kapten GT:
^ Aivan samaa mieltä. Tumma puku on helposti liikaa, etenkin kun juhlittavalla tuskin on sellaista päällään.

VMP:

--- Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 27.05.10 - klo:23:12 ---^ Aivan samaa mieltä. Tumma puku on helposti liikaa, etenkin kun juhlittavalla tuskin on sellaista päällään.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoisin kyllä enemmistöllä valmistuvista ylioppilaista olevan tumman puvun päällänsä ainakin täällä päin.

kapten GT:
^ Jep, niin on. Mutta tässä tapauksessa, kun kyseessä on kahvitilaisuus, rohkenin epäillä asian olevan toisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta