Kirjoittaja Aihe: Schoffa  (Luettu 86416 kertaa)

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #15 : 02.01.09 - klo:18:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Viitanen"
TM Lewinin sivuilla näyttää olevan paitoja 19 punnan kappalehintaan. Ilmeisesti ihan hyvä hintalaatusuhde? :D Myös muita hyviä tarjouksia http://http://www.tmlewin.co.uk/.
Tarjoukset itsessään ovat äärimmäisen houkuttelevia, mutta tähän vielä kun lisää punnan halvan kurssin tällä hetkellä, tämä on tarjous josta en voi kieltäytyä.
Kiitos tästä tiedosta, enpä itse olisi tajunnut tarkistaa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #16 : 03.01.09 - klo:01:40 »
Lainaus käyttäjältä: "DandyAndy"
Lainaus käyttäjältä: "Ville"
Jep, kaulusmalleja on tasan kaksi ja mitoitukset ovat erittäin reilut.

Onkos teillä Tyrwhittin käyttäjillä kokemuksia tuosta CT:n slim fitistä? Kaulus ei ole cut away, mutta ainakin kokotaulukon mukaan mitat vaikuttavat melko inhimillisiltä.

CT:n slim fit ei ole slimmiä nähnytkään. 65-kiloisena ja 185-senttisenä olen äärilaiha veijari, ja tilaamani CT-slim on minulle melkoisen reilu. Neuleen alla asia ei vaivaa, mutta tuumailen sen kavennuttamista. Saapa nähdä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #17 : 03.01.09 - klo:11:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville"
CT:n slim fit ei ole slimmiä nähnytkään. 65-kiloisena ja 185-senttisenä olen äärilaiha veijari, ja tilaamani CT-slim on minulle melkoisen reilu. Neuleen alla asia ei vaivaa, mutta tuumailen sen kavennuttamista. Saapa nähdä.

Pari tuommoista slim fittiä pistin tilaukseen. Meikäläisen päällä nuo voisivat olla hieman slimmimmät, koska sinun mittoihisi minun tapauksessani lisätää vain pari senttiä, mutta 25 kiloa.. : )
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #18 : 04.01.09 - klo:18:12 »
Toimitukset ovat pääsääntöisesti onnistuneet minullakin. Joskus on jotain myöhästelyjäkin ollut, mutta ei mitään merkittävää. Tuo luuasia on kyllä hieno juttu. Pyysitkö erikseen paitasi irtoluilla? Olen nimittäin joskus aiemmin asiaa tiedustellut ja minulle kerrottiin, että irtoluut eivät ole mahdolliset. Kaikissa minun paidoissani on kauluksen sisään ommeltu sellaiset lähinnä piirtoheitinkalvoa muistuttavat läystäkkeet, joiden hyöty on vähän kyseenalainen.


Ostin paidan pian Schoffan ensimmäisen liikkeen (Erikinkadulla) avaamisen jälkeen ja ainakin silloin kauluksiin kuului irtoluut tai oikeastaan muovit.

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #19 : 04.01.09 - klo:19:20 »
Lainaus käyttäjältä: "atas"
Ostin paidan pian Schoffan ensimmäisen liikkeen (Erikinkadulla) avaamisen jälkeen ja ainakin silloin kauluksiin kuului irtoluut tai oikeastaan muovit.

Tässä on sitten tapahtunut valitettavasti kehitystä huonompaan suuntaan. Täytyypä kysellä seuraavan kerran taas noiden irtoluiden perään. Nykyisin tosiaan ainakin perusversio on kiinteillä vahvikkeilla, jotka ovat aika säälittävät.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #20 : 07.01.09 - klo:00:52 »
Ensimmäisen ja ehkäpä viimeisen Sochoffalta ostetun paidan omistaja voin kuitenkin kertoa teille vaatteista kiinnostuneille: vaate on edelleenkin hyväkuntoinen ja hohtaa valkoisena kuin uutena. Napit ovat pysyneet paikallaan ja saumat siisteinä. Mutta nyt ollaan tultu tilanteeseen suunnitelmistani huolimatta aion jättää Schoffan taakseni, koska kyseinen yritys ei teknisten pulmiensa takia halua pitää huolta meistä jotka vaatteitaan jumaloivat. Ostin hiljattain Stockmannilta Stenstömin paidan ja siinä sama ongelma: luut olivat piilotettu kauluksen sisään ja tietäähän se kuinka siinä käy kun paidan pesee: luut taipuvat sellaisille  kiemuroille ettei niitä saa suoraksi silittämälläkään. Aloitammeko Boikotin kaulusluiden puolesta? Toistakymmentä vuotta sitten ostin ensimmäisen paidan jossa irtoluut olivat. Nykyään kaikissa paidoissani irrotettavat luut, joissakin muovia, joissakin messinkiä ja on allekirjoittanut investoinut muutamaan hopeiseenkin. Ne tuntuvat hyvältä vaikka kukaan ei tiedä minun käyttäväni sellaisia.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #21 : 07.01.09 - klo:17:47 »
Lainaus käyttäjältä: "atas"
Ensimmäisen ja ehkäpä viimeisen Sochoffalta ostetun paidan omistaja voin kuitenkin kertoa teille vaatteista kiinnostuneille: vaate on edelleenkin hyväkuntoinen ja hohtaa valkoisena kuin uutena. Napit ovat pysyneet paikallaan ja saumat siisteinä. Mutta nyt ollaan tultu tilanteeseen suunnitelmistani huolimatta aion jättää Schoffan taakseni, koska kyseinen yritys ei teknisten pulmiensa takia halua pitää huolta meistä jotka vaatteitaan jumaloivat. Ostin hiljattain Stockmannilta Stenstömin paidan ja siinä sama ongelma: luut olivat piilotettu kauluksen sisään ja tietäähän se kuinka siinä käy kun paidan pesee: luut taipuvat sellaisille  kiemuroille ettei niitä saa suoraksi silittämälläkään. Aloitammeko Boikotin kaulusluiden puolesta? Toistakymmentä vuotta sitten ostin ensimmäisen paidan jossa irtoluut olivat. Nykyään kaikissa paidoissani irrotettavat luut, joissakin muovia, joissakin messinkiä ja on allekirjoittanut investoinut muutamaan hopeiseenkin. Ne tuntuvat hyvältä vaikka kukaan ei tiedä minun käyttäväni sellaisia.

Mikäli perfektionismi tai rakkaus vaatteisiin on kovaa luokkaa, boikotti on tarpeen. Se lähettää oikein signaalin sekä puodinomistajille että valmistajille.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Re: Schoffan paidat
« Vastaus #22 : 08.01.09 - klo:08:59 »
Lainaus käyttäjältä: "atas"
luut taipuvat sellaisille kiemuroille ettei niitä saa suoraksi silittämälläkään.

Minä en kyllä ole luita pesemällä mutkalle saanut, mutta kaulukset eivät pysy mielestäni päivän aikana yhtä siistinä kuin hieman jämäkästä tavarasta tehdyillä vahvikkeilla.

Lainaus käyttäjältä: "atas"
Aloitammeko Boikotin kaulusluiden puolesta?


Passaan boikotin. Aion kyllä rankuttaa liikkeessä asiasta uusia paitoja teetättäessäni ja samaa suosittelen muillekin Schoffassa asioiville.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #23 : 08.12.09 - klo:22:15 »
Minulla kävi sellainen käsittämätön moka viimeksi paitoja tilatessani Saumasta että unohdin speksata irroitettavat kaulusluut. Arvaa harmittiko! Kankaan laatu taas oli positiivinen yllätys.

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #24 : 08.12.09 - klo:22:37 »
Mittapäivien aikaan €120/paita kun tilasin kaksi paitaa.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #25 : 21.12.09 - klo:18:08 »
Noudin tänään 7:nnen paitani Schoffalta ja oikeastaan vasta viimeisin paita on täydellinen jokaiselta mitaltaan. Ovathan nuo aiemmatkin parempia kuin yksikään valmispaitani, mutta vaatimustaso ja täydellisyyden tavoittelu ovat luonnollisesti kasvaneet jokaisen tilauksen jälkeen.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #26 : 21.12.09 - klo:21:59 »
^ Katsos vaikka niin pian huomaat, että sieltä ja täältä voisi ottaa puoli senttiä, sentin tai parikin. Aivan täydellinen paita on pienestä kiinni... ;-)
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #27 : 21.12.09 - klo:22:19 »
^Kunnes huomaat M2M-providerisi kangasvalikoiman loppuvan kesken. ;)

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #28 : 21.12.09 - klo:22:49 »
Pistin samantien uuden tilauksen vetämään. Ei ollut kuin hihoissa ihan vähän liikaa pituutta. Se korjataan seuraavaan paitaan. Onhan se kiva aina vähän viilata kokoa jos siltä tuntuu. Oli kyllä harvinaisen hyvin onnistunut ensimmäinen mittatilauspaita täytyy sanoa.
Toivottavasti pesit paidan muutaman kerran ennen mittojen viilaamista...

Antti

  • Kisälli
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Schoffan paidat
« Vastaus #29 : 01.07.10 - klo:11:12 »
Ensimmäisesä viestissäni keikarin foorumille haluan kiittää teitä kaikkia mielenkiintoisesta ja ennekaikkea asiallisesta keskustelusta.

Tilasin juuri ensimmäiset mittavaatteeni (puvun ja paidan) Schoffasta. Päädyin ratkaisuun sillä pidän puvun ja paidan istuvuutta tärkeimpänä ulkonäköön ja käyttömukavuuteen vaikuttavana tekijänä. Pienet laatuvirheet voinee siis paikata valmistuotteita paremmalla istuvuudella. Kun yhtälöön lisätään täysin vääränmallinen vartalo (ylhäältä ja alhaalta leveä, keskeltä kapea), on valinta helppo.

DandynAndy aloitusta kommentoidakseni voin ilolla ilmoittaa että Schoffan mittapaidoissa irtoluut ovat vakiona. Vain yhden kaulusmallin saa ilman irtoluita (valittavan myös luullinen).
« Viimeksi muokattu: 01.07.10 - klo:21:36 kirjoittanut Antti »
Shortcuts lead to a short life