Kirjoittaja Aihe: .  (Luettu 119643 kertaa)

Cavendish-Bentinck

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 173
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #45 : 28.06.10 - klo:01:49 »
Jofamasta ei kokemusta, mutta saman firman Lindstrands ja Halvarssons vaatteita löytyy nippu joihin olen tyytyväinen. Lindstrands hieman halvempi ja se näkyy laadussakin mutta silti hintansa veroisia prätkä vaatteissa. Halvarssons vielä parempi, hieman kalliimpikin. Fashion sarjasta ei tosin mitään tietoa, pitääpä katsoa nyt sitäkin.

Eli kunnon tavaraa siis. Jos Jofaman valmisteita irtoaa 90€, lienee se hyvä diili? Kiitoksia infomaatiosta. Hyvien vinkkien jakaminen on mielestäni tämän forumin parasta antia.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #46 : 28.06.10 - klo:11:20 »
Jofamasta ei kokemusta, mutta saman firman Lindstrands ja Halvarssons vaatteita löytyy nippu joihin olen tyytyväinen. Lindstrands hieman halvempi ja se näkyy laadussakin mutta silti hintansa veroisia prätkä vaatteissa. Halvarssons vielä parempi, hieman kalliimpikin. Fashion sarjasta ei tosin mitään tietoa, pitääpä katsoa nyt sitäkin.

Eli kunnon tavaraa siis. Jos Jofaman valmisteita irtoaa 90€, lienee se hyvä diili? Kiitoksia infomaatiosta. Hyvien vinkkien jakaminen on mielestäni tämän forumin parasta antia.
No sanoisin näin. Mulla on kahdet Lindstrandsin ajofarkut (80-120e) ja niihin olen ollut tyytyväinen, toisessa on reikä päässy syntymään mutta syynä on kylläkin erään Ducatin kehno ajoasento ja kuuma titaani putkisto. Lindstands:lta löytyy myös nahkapöksyt jotka ovat olleet erittäin edulliset (100e muistaakseni) ja olen niihin ollut tyytyväinen, omasta virheestä vaan että en ole niitä hoitanut lainkaan on pinta vähän päässyt kuivahtaan. Tästäkään ei voi valmistajaa syyttää. Ajohanskoissa myös paras hintalaatu suhde mitä olen löytänyt ovat olleet yhdet Halvarssonsin pitkät nahkahansikkaat. Maksoivat nekin alle 100e ja ovat erittäin hyvät (napakat, kestävät ja hyvä ajotuntuma).

Jos jostain löydät tuota Jofaman fashion sarjaa myynnissä niin vinkkaa taas vuorostasi minulle.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Cavendish-Bentinck

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 173
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #47 : 28.06.10 - klo:11:33 »
Jofamasta ei kokemusta, mutta saman firman Lindstrands ja Halvarssons vaatteita löytyy nippu joihin olen tyytyväinen. Lindstrands hieman halvempi ja se näkyy laadussakin mutta silti hintansa veroisia prätkä vaatteissa. Halvarssons vielä parempi, hieman kalliimpikin. Fashion sarjasta ei tosin mitään tietoa, pitääpä katsoa nyt sitäkin.

Eli kunnon tavaraa siis. Jos Jofaman valmisteita irtoaa 90€, lienee se hyvä diili? Kiitoksia infomaatiosta. Hyvien vinkkien jakaminen on mielestäni tämän forumin parasta antia.
No sanoisin näin. Mulla on kahdet Lindstrandsin ajofarkut (80-120e) ja niihin olen ollut tyytyväinen, toisessa on reikä päässy syntymään mutta syynä on kylläkin erään Ducatin kehno ajoasento ja kuuma titaani putkisto. Lindstands:lta löytyy myös nahkapöksyt jotka ovat olleet erittäin edulliset (100e muistaakseni) ja olen niihin ollut tyytyväinen, omasta virheestä vaan että en ole niitä hoitanut lainkaan on pinta vähän päässyt kuivahtaan. Tästäkään ei voi valmistajaa syyttää. Ajohanskoissa myös paras hintalaatu suhde mitä olen löytänyt ovat olleet yhdet Halvarssonsin pitkät nahkahansikkaat. Maksoivat nekin alle 100e ja ovat erittäin hyvät (napakat, kestävät ja hyvä ajotuntuma).

Jos jostain löydät tuota Jofaman fashion sarjaa myynnissä niin vinkkaa taas vuorostasi minulle.

Helsinki Fredrikinkatu, Nicolas nimistä butikkia vastapäätä sellainen maahantuontiliike möi jotain hajakokoja 90€/kpl. Tavaroita ei ole esillepantu, vaan lähinnä röykkiöittäin. Etenkin erilaisia tennareita/sneakereita 25€/pari mm. Le coq sportif. Paul Frankin apinapaitoja lapsille ja lapsenmielisille :D.

Muistaakseni olit Tampereelta ja sieltä ei ole tietoa. Itse asiassa koko Jofamaan törmäsin tuolla mainitussa liikkeessä ensi kertaa. En tosiaan tunne moottoripyöräilyn eittämättä jaloa maailmaa.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #48 : 03.12.11 - klo:22:17 »
Triple Aughtilta tuli tämmönen. Heti myytiin loppuun.





Tämänkaltainen viritys ruskeana ja ehkä vähemmän kiiltävällä nahalla = voittoa.


Siirtäkää katutyyliin.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #49 : 04.12.11 - klo:11:27 »
Ihan 1:1 nahkaista irtotakkia/blazeria en kyllä itse ostaisi.

Makuasia mutta niistähän on mukava kiistellä. Itselläni on vuosien saatossa varastoon kertyneessä vaatevuoressa mm. musta nahkainen irtotakki, ihan siis perus yksirivisen irtotakin/klubitakin mallinen kohtuuhyvin päälle istuva nappanahkainen takki joka mielestäni yhdessä poolopaidan, farkkujen ja rennompien kenkien kanssa muodostaa klassisen kombon. On siinä jotain poliisisarja-gangsterilefffa-streetwise -henkisyyttä mutta pelittää minun mielestäni hyvin vuodesta toiseen.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #50 : 04.12.11 - klo:11:35 »
Vuosia olen haaveillut tämmöisestä nahkarotsista:



Harmi että vaimo pakotti myymään auton joka olisi sopinut tähän takkiin. Vielä minä joku päivä...
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #51 : 05.12.11 - klo:08:43 »
Vuosia olen haaveillut tämmöisestä nahkarotsista:



Harmi että vaimo pakotti myymään auton joka olisi sopinut tähän takkiin. Vielä minä joku päivä...

Sitäpaitsi tuon rinnalle olisi pakko sitten ostaa myös Tagin Gulf-Monaco:


bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #52 : 06.12.11 - klo:10:44 »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

OFlahertie

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 82
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #53 : 06.12.11 - klo:12:04 »
Harmi että vaimo pakotti myymään auton joka olisi sopinut tähän takkiin. Vielä minä joku päivä...


Vain Keikarissa mätsätään auto vaatteisiin... I like the way you think.

Sprezzaturpa

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #54 : 08.12.11 - klo:18:59 »

Apropå nahkatakit. Osaako forumin väki kommentoida Jofama nahkatakkien laatua? Etenkin prätkäilijät huomio, vaikka itse olen kyllä mahdollisesti hankkimassa "fashion" alalajiin kuuluvaa yksilöä.

Omistan yhden Jofaman rotsin ja taisi sekin olla tuota fashion osastoa. Ihan kelpo laatua, mutta ei mitään mieltä räjäyttävää. Vertailukohtana mulla on Temple of Jawnzin nahkarotsi, joka toki on vähintään tuplasti kalliimpi, mutta selkeästi kaikin puolin myös laadukkaampi. Jofamaa saanee Ruotsin lisäksi ainakin Virosta (Rocca Al Mare kauppakeskus, pääsee bussilla Tallinnan satamasta).

Ruskeat popot toimii ihan hyvin mustan nahkarotsin kanssa, kunhan ovat väriltään vaalean ruskeat eli enemmän "tan".

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #55 : 10.12.11 - klo:23:29 »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #56 : 12.12.11 - klo:08:51 »
Vuosia olen haaveillut tämmöisestä nahkarotsista:



Harmi että vaimo pakotti myymään auton joka olisi sopinut tähän takkiin. Vielä minä joku päivä...

Aika hyvä on! Hacketilla oli aikanaan samantyylinen Aston Martin-versio vihreänä jos muistan oikein.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #57 : 13.12.11 - klo:09:31 »
Vuosia olen haaveillut tämmöisestä nahkarotsista:



Harmi että vaimo pakotti myymään auton joka olisi sopinut tähän takkiin. Vielä minä joku päivä...

Aika hyvä on! Hacketilla oli aikanaan samantyylinen Aston Martin-versio vihreänä jos muistan oikein.

Myylö joku oikeasti noita ja paljonko mahtaa maksaa?

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #58 : 13.12.11 - klo:21:55 »
Niitä löytyy monestakin paikasta, kyseessähän on mukaelma Steve McQueenin Le Mans -leffassa käyttämästä takista. EBaysta haku sanoilla "mcqueen" ja "lemans" niin alkaa löytyä.Sata taalaa on halvimmat.

Leffassa taitaa kyllä olla kangaspusakka, mutta mitäs pienistä.

http://www.ebay.com/itm/Steve-McQueen-Biker-Racing-Leather-Jacket-Motorcycle-/140661445029?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item20c01351a5
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Nahkatakki
« Vastaus #59 : 13.12.11 - klo:22:04 »
Niitä löytyy monestakin paikasta, kyseessähän on mukaelma Steve McQueenin Le Mans -leffassa käyttämästä takista. EBaysta haku sanoilla "mcqueen" ja "lemans" niin alkaa löytyä.Sata taalaa on halvimmat.

Leffassa taitaa kyllä olla kangaspusakka, mutta mitäs pienistä.

http://www.ebay.com/itm/Steve-McQueen-Biker-Racing-Leather-Jacket-Motorcycle-/140661445029?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item20c01351a5

No eipä ole hinnalla pilattu. Minkä laatuinen nahkatakki mahtaa 99$ irrota... Näköjään noita on eBayssa enemmänkin mutta tuo halvasta hinnastaan huolimatta näyttää paremmalta kuin moni muu.