Kirjoittaja Aihe: Verkka- ja olohousut  (Luettu 13090 kertaa)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Verkka- ja olohousut
« : 15.05.10 - klo:08:41 »
Verkkarikeskustelu meni jo hieman ohi, mutta koska en jaksa avata uutta ketjua, niin lisään tämän kuvan tänne. (modet voi sitten avata vaikka uuden "verkkariketjun", jos näkevät tämän sopivaksi). Mutta tässä kuitenkin esimerkki miehestä "verkkareissa", mikä näyttää omaan silmääni hyvältä ja itse voisin ainakin kuvitella lähteväni esim kauppaan tuollaisessa kombossa, collarit jalassa siis :) (pikee-paidan kaulukset laskisin kyllä alas...)

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Verkka- ja olohousut
« Vastaus #1 : 15.05.10 - klo:20:15 »
Taas nähdään, että ihmiset ovat erilaisia. Itse arvostan tuossa kuvassa kenkien ja paidan värien yhteensopivuutta. Mutta nuo verkkarit *ääni väristen*

Kaulukset alas ja hillityllä leikkauksella olevat puuvilla/pellavapöksyt niin saattaisin minäkin näyttäytyä tuon näköisenä.

Tyro

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Verkka- ja olohousut
« Vastaus #2 : 15.05.10 - klo:21:38 »
^&^^ Ei tuontyylisessä kokonaisuudessa ulkona piipahtaessa verkkarit mielestäni mitenkään kategorisesti rumat ole ainakaan mielestäni.

Sen sijaan kaulukset pystyssä on mielestäni potenssiin verran rumempi ilmestys tuossa kokonaisuudessa.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Verkka- ja olohousut
« Vastaus #3 : 15.05.10 - klo:22:10 »
^^^ Minä en taaskaan osaa, kun en näe tuossa mitään hyvää.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #4 : 15.05.10 - klo:22:43 »
Housuissa kun on prässit, ne ovat kaiketi olohousutyyppiä (lounging pants). Eivät siis aivan karmeat, mutta kokonaisuudesta jättäisin kaulukset alas ja hiivaisin aivan liian paksua materiaalia olevan nahkatakin hiiteen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #5 : 15.05.10 - klo:22:53 »
No niin, hyvä että saatiin oma säi "verkkareille".

Eli itse kuulun ihmisryhmään joka ei näyttäytyisi verkkareissa ikinä ja misään. Mutta, olen valmis hyväksymään verkkarit passelissa asiayhteydessä, esimerkiksi ulkoillessa tai (tekee häijyä edes kirjoittaa) salilla.

Toivon runsasta ja monisärmäistä keskustelua aiheesta, jotta voisin oppia ymmärtämään omia demonejani ja jonain päivänä ehkä jopa omistaa ja pukeutua verkkareihin.

*meni kylmät väreet kun luin viimeiset 8 sanaa*.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #6 : 15.05.10 - klo:23:18 »
Housuissa kun on prässit, ne ovat kaiketi olohousutyyppiä (lounging pants).

Täh, onko niissä prässit? Minä luulin niitä kolmiulotteisiksi koristeraidoiksi.
Suositellaan täysraittiutta.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #7 : 15.05.10 - klo:23:37 »
Housuissa kun on prässit, ne ovat kaiketi olohousutyyppiä (lounging pants).

Täh, onko niissä prässit? Minä luulin niitä kolmiulotteisiksi koristeraidoiksi.

Katsoin uudemman kerran< ommellut ulkonevat koristeethan noissa onkin. Matkivat pr'ssej' hyvin.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #8 : 15.05.10 - klo:23:40 »
Miksi korvata ä:t ':llä

Tyro

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #9 : 15.05.10 - klo:23:54 »
Tai painamalla alt+shift saadaan näppäimistö leikkimään jenkki-layouttia jolloin ä:tä painamalla tuleekin '.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #10 : 16.05.10 - klo:11:45 »
Tai painamalla alt+shift saadaan näppäimistö leikkimään jenkki-layouttia jolloin ä:tä painamalla tuleekin '.
Tai siis alt+shift kombinaatiolla saadaan MS:n käyttiksissä vaihdettua eri layouttien välillä mitä koneeseen on otettu käyttöön. Uskoisin että suurimmalla osalla ei siellä ole kuin suomi layout kun harvemmin noita näppiksiä vaihtelee joten ei niille juuri ole tarvetta.

Mitä tuli siihen kuvaan niin en kyllä tykännyt, verkkarit, paksu nahkatakki ja ylöskäännetyt kaulukset... muutoin ihan jees.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Lancester

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #11 : 17.05.10 - klo:10:31 »
Näin italotyylin osa-aikaisena kannattajana en näe tuossa yhdistelmässä mitään huonoa. Jos naapurikorttelin Alepassa tuo kundi tulisi vastaan niin olisi varmasti parhaiten pukeutunut asiakas kokonaiseen viikkoon.

Veikkaanpa, että moni täällä lähtee kauppareissulle tai koiraa ulkoiluttamaan paljon epäesteettisemmässä asussa, vaikka verkkarit jäisikin kotiin. Ainakin itse lähden :)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #12 : 17.05.10 - klo:10:51 »
Kyllä kokonaisuus ko. kuvassa huutaa että miehellä on munaa ja siitä huolimatta avobemu/-alfa. En itselleni kyllä näkisi ko. settiä mutta herättää kyllä hieman ihmettelyä. Housujen vaihtaminen nostaisi tasoa kovasti, mutta ei tuokaan häpeällinen setti ole. Nahkatakin nahka näyttää poikkeuksellisen epänahkamaiselta, hyvässä mielessä toki.
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo:11:36 kirjoittanut Hypno »

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #13 : 17.05.10 - klo:11:21 »
Kokonaisuudessa ei ole mitään muuta hyvää kuin tuon hepun aukkarit. No, o-aukkoinen neule on ok. Ihmettelen myös ruskean nahakrotsin yht'äkkisen hyväksynnän osin samoilta tyypeiltä jotka ovat olleet tuomitsemassa g9-klassikkoa taksikuskin takiksi. Kyllä itselle ruskea nahkatakki - oli sitten italian-'designiä' tai ei, tuo varsin vahvoja mielleyhtymiä taksikuskeja paljon huonompiin juttuihin: raviurheilu, Matti Nykänen, 80-luvun takatukkaiset viiksiäijät, jääkiekkokatsomot jne.

Itse en vedä verkkareita jalkaan mikäli aikomukseni on poistua kodin / kotipihan / mökin alueelta muualle kuin urheilemaan.
get your kicks on route six six six

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Verkka- ja olohousut
« Vastaus #14 : 17.05.10 - klo:11:33 »
^ Hyvä periaate. Ja nahkatakeista hyvin sanottu.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta