Kirjoittaja Aihe: MYYTY: 3,9 metriä Holland and Sherryn hyvin tumman sinistä kangasta  (Luettu 1424 kertaa)

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Yritin hieman säästää ja tilasin ebaystä palan kangasta tulevaan projektiini missä tarvitsen sinistä kangasta. Mutta tämä kangas jonka ostin on hieman liian tummaa ja kevyttä tarkoitukseeni. Joten olisiko jollakulla muulla enemmän käyttöä tälle? Teen siitä perusduunipuvun jos ostajaa ei löydy. Vaimoni tosin nirttaa minut kun on jo 3 muutakin pukuprojektia lähiputkessa.

Kangas on hyvin laadukkaan oloista, Holland and Sherry on tosiaan ilmeisesti kutomo. Kankaan mukana tulee lappu valmistajasta ja joitain numeroita, mutta itse kankaassa ei ole mitään labelia reunassa. Numeroilla en päässyt kiinni mistä kirjasta tai mitä kangasta tämä on, ei ilmeisesti ainakaan mitään H&S:n nykyvalmistuksessa olevaa. Lapussa lukee, että kangasta olisi 3,7 metriä, mutta minun mitta sanoo enemmänkin 3,9 m.

Faktat:
- 100% worsted wool
- hyvin tumman sininen
- 3,9 m x 1,5 m
- paino keittiövaa'alla mitattuna n. 850g ==> 220g / m, 145g / m2
- sijaitsee Helsingin kantakaupungissa

Maksoin tästä postikuluineen £96.99, joten samalla hinnalla mennään, eli 117 euroa.

Kiinnostukset vaikkapa privaviestillä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:15:59 kirjoittanut Tuukka »
Great minds think alike - fools never differ.

Dan-D

  • Vieras
Jaa-a, kiinnostusta saattaisi jopa olla.  Täytyy miettiä hetken aikaa.  Kuinka kauan ajattelit pitää sitä, ennen kuin lkähdet riskeeraamaan parisuhdetta?

Varmistelen vielä: tuosta sai käsityksen, että se on tosiaan yksiväristä.  Ei sisällä esim. raitoja tms.?  Periaatteessa 1 yönsininen yksivärinen puku mulla jo on, mutta se on kesäisin turhan paksu ja siksi voisin harkita toisen teettämistä.

Pieni sika säkissä pelko on tuosta "ilmeisesti H&S" ilmauksesta.  Hintahan on loppujen lopuksi huomattavan edullinen.

Kiinnostaa kyllä, mutta järki ei ole vielä tehnyt lopullisia päätöksiä.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Komerossa se on vielä. Menee varmaan kevääseen ennenkuin siitä mitään alan tekemään, joten mitään kiirettä ei ole.

On yksiväristä. Ei mitään kuviota, ei väreinä eikä kudontakikkailullakaan tehtynä.

Itselläni oli myös pieni arvellus, ja varsinkin kun kankaassa ei ole reunassa sitä kudottua valmistajan nimeä, vaan siis aivan blanko kangas. Mutta hinta teki päätöksen puolestani. Mutta laadukkaalta kangas tuntuu, niin kosketuksella kuin katseella. Jos jollain on jotain konstia tai kontaktia laadunvarmistukseen, niin olen kyllä kiinnostunut.
Great minds think alike - fools never differ.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Noin, kevät alkaa saapua.

Eli löytyykö kiinnostusta tähän kankaaseen? Suoraan tämänkaltaiselle puvulle ei ole tällä hetkellä suunnatonta tarvetta itselläni, mutta varmaankin ensi kuussa lähetän tämän räätälilleni liimattavaksi jos kiinnostuneita ei löydy.
Great minds think alike - fools never differ.