Kirjoittaja Aihe: Farkkutakit  (Luettu 19625 kertaa)

Exciter

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #15 : 06.05.10 - klo:14:27 »
Jossain "Tyylioppaassa" taidetaan neuvoa pitämään farkkutakkia tweedtakin alla paidan tavoin... Ei noin. Oma farkkutakkiaikakauteni (onkohan tuo edes oikea sana) loppui siihen kun aloin katsomaan mitä päälleni laitan, ja toistenkin päällä farkkutakki ja farkut tuovat liian pahan univormuleiman ettei pysty edes katsomaan.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16 : 06.05.10 - klo:14:29 »
Jotkut saavat homman toimimaan.

Jason 'Get Smart' onnistuu:



Itse en voisi tuossa yhdistelmässä mennä metriäkään: näyttäisi aivan pöljältä. Olen viimeksi omistanut farkkutakin vissiin 1986.
get your kicks on route six six six

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17 : 06.05.10 - klo:16:43 »
Silmään pistämisestä ja ampumisesta tulikin mieleen että minkä kanssa yhdistätte farkkutakin?

Farkkutakki itsessään on aika turha.
Sen takia samalla kun ratkoo toiseen polveen reikiä niin leikkaa tylsillä saksilla hihat irti, jolloin takista saa varsin näpsäkät farkkuliivit, joihin ei ole kovin iso homma ommella AC/DC:n, Slayerin, Ramonesin, Mötörheadin ja Iron Maidenin kangasmerkkejä, näiden lisäksi voi vaihtoehtoisina käyttää Guns N'Rosesin, Metallican tai Megadethin kangasmerkkejä, mutta ei mielellään yhtä aikaa. Jos tahtoo tosissaan noudattaa muodollista tyyliä ja kangasmerkkien alkuperäistä tarkoitusta niin vaihtoehdot ovat Guns N'Roses tai Metallica tai Megadeth. Noiden viiden ns. perusmerkin lisäksi kuudes on tällä tavoin siis vapaaehtoinen, mutta pakollinen. Periaatteessa etiketti sallii useammankin kangasmerkin, mutta silloin voi syntyä samanlaisia ristiriitoja kuin kuudennenkin kanssa, joten siinä on hyvä noudattaa tiettyä varovaisuutta ja perehtyä tarkasti etikettisääntöihin. Periaatteessa hyväksyttäviä ovat Anthrax, Black Flag ja vastaavat joilla voi hakea persoonallista lähestymistapaa, riskien puolelle niin etiketin kuin mopojengin kokoontumisenkin suhteen ajaudutaan jos käytetään vaikkapa Scorpionsia, Skid Rowta saati Bon Jovia. Suomalaisena pikanttina yksityiskohtana voi turvautua Stoneen tai Airdashiin, mutta esim. Hanoi Rocks alkaa olla jo siinä rajoilla koska Smack tai Nights of Iguana kerää enemmän tyylipisteitä ja katu-uskottavuutta.

Täysin etiketin ulkopuolella sitten ovat Wham!, Bogart Co. tai Michael Jackson.

Jalkaan sitten ns. bensalenkkarit ja päähän voi laittaa lippiksen, kunhan siinä ei mainosteta mitään urheiluseuraa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

tuomas

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18 : 06.05.10 - klo:16:56 »
^Hahaa, mahtavaa!

Tosin aikoinaan Oulussa farkkuliiveihin kirjoitettiin itse mustalla tussilla Radiopuhelimet ja Terveet kädet. Tussia saattoivat jotkut isot pojat vieläpä vähän nuuskaista kirjailun lomassa.

pietro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #19 : 06.05.10 - klo:19:02 »
[...] joihin ei ole kovin iso homma ommella AC/DC:n, Slayerin, Ramonesin, Mötörheadin ja Iron Maidenin kangasmerkkejä, näiden lisäksi voi vaihtoehtoisina käyttää Guns N'Rosesin, Metallican tai Megadethin kangasmerkkejä, mutta ei mielellään yhtä aikaa.

Kyllä, mutta kaikkein kovimmat jätkät kirjoittavat itse mustalla tussilla nahkatakin päällä pidettävän farkkuliivin selkään "HEVAY". Kyllä - olen kerran itse nähnyt.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #20 : 06.05.10 - klo:19:41 »
Jalkaan sitten ns. bensalenkkarit ja päähän voi laittaa lippiksen, kunhan siinä ei mainosteta mitään urheiluseuraa.

Palstan aloittelijoille tiedoksi. Näyte bensalenkkareista maailman kovimmalta bändiltä:


i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #21 : 06.05.10 - klo:20:26 »
Hanoi Rocks alkaa olla jo siinä rajoilla koska Smack tai Nights of Iguana kerää enemmän tyylipisteitä ja katu-uskottavuutta.

Todella. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että Smack on ainoa oikea ratkaisu puristille.

They call me criminal, treat like an animal

http://www.youtube.com/watch?v=4lmhht3-MDs

RIP Claude, hieno artisti!
get your kicks on route six six six

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #22 : 06.05.10 - klo:20:40 »
HIM on tunnetusti parasta Death Metallia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #23 : 06.05.10 - klo:22:41 »
Hanoi Rocks alkaa olla jo siinä rajoilla koska Smack tai Nights of Iguana kerää enemmän tyylipisteitä ja katu-uskottavuutta.

Todella. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että Smack on ainoa oikea ratkaisu puristille.

Siis puhutaanko tässä nyt tästä Smak-yhtyeestä?? Mä en olisi kyllä ikinä arvannut, että Ivymankin sitä diggailee...
« Viimeksi muokattu: 29.04.13 - klo:10:15 kirjoittanut ChuckBass »

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #24 : 06.05.10 - klo:22:48 »
Ivy puhui Smackista ei Smakista. Bassin heitto kuitenkin lienee huumoria :)
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #25 : 06.05.10 - klo:23:03 »
Ilmeisesti Chuck on siellä rapakon takana aina smackiä pyytäessään saanut vain smakkia.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #26 : 06.05.10 - klo:23:06 »


Hyi hitto, nuo tenavat ei olleet syntyneetkään silloin kun Claude ja muut liimaletit rymistelivät Suomen yössä.
get your kicks on route six six six

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #27 : 07.05.10 - klo:09:52 »
Nyt on jo muutama sivullinen mennyt farkkutakkien takia ohi aiheen, pilkkoisiko ylläpito omaksi aiheekseen :).

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #28 : 07.05.10 - klo:13:04 »
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Farkkutakit
« Vastaus #29 : 07.05.10 - klo:15:11 »
Bensalenkkarit tarvitsevat oman ketjun.
Suositellaan täysraittiutta.