Kirjoittaja Aihe: *MYYTY*:Bexley Kensington koko 46  (Luettu 1900 kertaa)

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
*MYYTY*:Bexley Kensington koko 46
« : 05.05.10 - klo:12:28 »
Myyn itselleni pienet Bexleyn Kensingtonit, kokoa 46. Pohjat kumia. Erittäin vähän käytetyt, pohjissa tuskin kulumajälkiä nähtävissä. Kyseessä suklaanruskea malli. Ohessa linkki. Linkin kuvassa mustat kengät.


http://www.bexley.com/Bexley/shoe-KensingtonGommeCity-DERBYPRD-EN.htm?blocReferrer=14612


Korjasin urlin.
T: Dandyandy


Kiitos. Ja jos jotain myydään niin hinta olisi hyvä olla esillä. Ovh oli 129€, nyt 40€. Kengät sijaitsevat Helsingissä.
« Viimeksi muokattu: 09.06.10 - klo:20:33 kirjoittanut atas »

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Bexley Kensington koko 46
« Vastaus #1 : 25.05.10 - klo:21:55 »
^Miten vertaisit Bexleyn kokoa 46 joidenkin muiden valmistajien kenkiin. Poikkeaako mitoitus jotenkin normaalista? Voisin olla kiinnostunut kyseisistä kengistä.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Bexley Kensington koko 46
« Vastaus #2 : 26.05.10 - klo:09:13 »
Itselläni on käytössä C & J:n kenkiä kaksi paria, toisessa koko UK 11,5 ja toisessa 12, molemmissa leveys E. Nämä istuvat hyvin jalkaan. Loaken kengissä koko on ollut 12 ja olen huomannut leveyden F liian leveäksi. Samoin Charles Tyrwhitin kengissä koko on 12 ja heillä leveys G liian leveä. Paljon vikaostoksia siis. Bexleyn kenkä on, kuten mainitsinkin, kooltaan 46, lestin leveys näyttää olevan kapeampi kuin näissä Loaken ja CT:n kengissä, eli olisiko tuo jotakuinkin ns. normal width. Asutko Helsingissä?

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Bexley Kensington koko 46
« Vastaus #3 : 26.05.10 - klo:11:46 »
Helsingissähän minä. Kenkien koko vain hieman epäilyttää. Yleensä eurokokoni on 45, mutta yhdet suhteellisen kapeat derbyt minulla on koossa 46. Toisaalta esim. Grensonin 10G on liian suuri.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Bexley Kensington koko 46
« Vastaus #4 : 26.05.10 - klo:19:20 »
Luonnehtisin kenkää niukaksi kokomerkintäänsä niukemmaksi. Mutta voidaanhan sopia sovitus jonnekin päin Helsinkiä. Laita yv