Keikari > Asut ja pukineet

Sukat

<< < (2/59) > >>

diletantti:
Bleuforêt-sukat ovat hintansa arvoisia. Pidän etenkin heidän villasukista. Valitettavasti nettikauppa http://www.bleuforet.fr/ ei toimita tuotteita Suomeen, mutta Bleuforêt-sukkia myydään ainakin Stockmanilla ja Sokoksessa.

Jälkiviisas:
Minulla on perussukkina eri värisiä ja kuvioisia Pringlejä sekä Falkeja.
Muutama Burlington löytyy myös, mutta kun ne pitää pestä eri lämpötilassa niin ovat jäävät aina sukkapyykkilaatikkoon... Pringlet ja Falket toimivat minulla hyvin käyttösukkina eikä mitään valittamista ole ollut.

Pantherellastakin on hyvä kokemuksia, joten siihen suuntaan pitänee "laajentaa" seuraavaksi.
Värien ja kuvioiden puolesta kun on hyvä olla valinnanvaraa niin ei koskaan ole vain pakko ottaa jotain sukkia, nimimerkillä "aikanaan sen vain mustia sukkia kauden läpikäyneenä".

 

vallaton:
Falkea minultakin löytyy isoin valikoima. Suomalaisista Vendin sukat olivat kohtalaisia, mutta sekin yriys taisi päätyä konkurssiin jo muutama vuosi sitten. Itse en pääsääntöisesti käytä muita kuin villaisia sukkia (tai villasekoite), joiden löytämien Suomesta lienee vielä astetta hankalampaa kuin hyvien puuvillaisten. Stockan aleissa yleensä tulee ostettua sukkia niin paljon kuin löytyy ja onneksi muutenkin tuntuu, että isojalkaiselle (46) sukkia löytyy alennuksesta suhteellisen hyvin.

Roderick Charlesilta on tilauksen mukana tulossa muutama sukkaparikin kokeeksi, joten niistä kommenttia lähiaikoina.

signorlaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 04.05.10 - klo:11:49 ---Viccel on nykyisin pääasiallinen sukantoimittajani kevyempiä kenkiä käytettäessä. Ohuita, hyvin laadukkaita, täyttä puuvillaa (käytän ns. "talvipaksuutta", joka sekin on sangen ohut). Värivalikoima hyvä (pinkki saisi kyllä olla räväkämpi, mutta kaikkea ei voi saada - paitsi värjäämällä). Minun käytössäni ovat kestäneet hyvin. Lisäksi asiakaspalvelu on lyömätön (jos on saanut Viccelit päivässä puhki, kannattaa ottaa yhteyttä valmistajaan. Ongelma sekä korjataan tuotannossa että hyvitetään asiakkaalle reilusti).

Arkisempien kenkien kanssa käytän Brothersin sukkia. Paksuus Vicceliä reilumpi, värivalikoima hyvä.

Pääosin käytän hyvin kirkasvärisiä (pinkki, keltainen, vihreä, kirkas sininen, turkoosi...) sukkia, joita jotkut pitävät minulle tunnuksenomaisena juttuna. Kommentteja tulee yllättävänkin paljon, yleensä positiivisia (etenkin naispuolisilta).

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos Viccel-vinkistä Jussi, tilasin juuri muutaman parin talvipainon OTC-sukkia ja yhdet villa/silkki-sekoitteiset. Kokoja ja värejä näyttää olevan tarjolla varsin mukavasti.

Löysin linkin sivulle, jonka kautta saa alennusta 20%. Näyttäisi olevan joku AAAC-forum-juttu? (Tilasin kuitenkin sen kautta vaikken AAAC-jäsen olekaan.)

http://eshop.viccel.com/

Tähän asti olen käyttänyt pääasiassa Falken Firenze-sukkia.

tuomas:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 04.05.10 - klo:11:49 ---Viccel on nykyisin pääasiallinen sukantoimittajani kevyempiä kenkiä käytettäessä. Ohuita, hyvin laadukkaita, täyttä puuvillaa (käytän ns. "talvipaksuutta", joka sekin on sangen ohut). Värivalikoima hyvä (pinkki saisi kyllä olla räväkämpi, mutta kaikkea ei voi saada - paitsi värjäämällä). Minun käytössäni ovat kestäneet hyvin. Lisäksi asiakaspalvelu on lyömätön (jos on saanut Viccelit päivässä puhki, kannattaa ottaa yhteyttä valmistajaan. Ongelma sekä korjataan tuotannossa että hyvitetään asiakkaalle reilusti).

--- Lainaus päättyy ---

Jep, olinkin jo yhteydessä Kemaliin. Palvelu on ollut kaikin puolin moitteetonta. Tuossa erässä on täytynyt olla jokin materiaalivirhe, mutta katsotaan nyt, mitä tuleman pitää. Vielä en voi siis liittyä Viccelin kehujien joukkoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta