Kirjoittaja Aihe: Sukat  (Luettu 134902 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Sukat
« Vastaus #15 : 05.05.10 - klo:16:02 »
Seuraava lukee varsin ilahduttavasti sivun ylälaidassa:
Special 20% Discount
All prices are discounted
for Keikari members

Juu, tästä en ole ehtinyt kirjoittaa blogin puolella vielä. Neuvottelin tuon alennuksen foorumin jäsenille ja olen erittäin tyytyväinen Vicceliin. Hinta-laatusuhde on paras tapaamani.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #16 : 05.05.10 - klo:18:15 »
Suuret kiitokset Villelle, lähti tilaukseen värisuora. Toivottavasti ovat laadultaan sitä mitä monet ovat kertoneet.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Sukat
« Vastaus #17 : 05.05.10 - klo:19:09 »
^Viccelin hinnoilla ruikuttamiseen ei ole varaa. Kirkkaimmat värit voivat kyllä vuotaa, oma Ferrarinpunainen parini muutti valkoisen paidan pinkiksi. Onneksi paita ei ollut oma.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #18 : 05.05.10 - klo:20:05 »
^Viccelin hinnoilla ruikuttamiseen ei ole varaa. Kirkkaimmat värit voivat kyllä vuotaa, oma Ferrarinpunainen parini muutti valkoisen paidan pinkiksi. Onneksi paita ei ollut oma.

Um.

Mitä ihmettä valkoinen paita tekee värillisten kanssa samassa pyykissä?

No, kuitenkin. Ensipesut aina samankaltaisten värien kanssa (jokaisen vaatekappaleen ja asusteen kohdalla). 2-3 pesun jälkeen voi ottaa rennommin.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Sukat
« Vastaus #19 : 05.05.10 - klo:20:12 »
^ kuuluu samaan kategoriaan kun miksi olen joskus löytänyt (huonossa paikassa) housun puntista sukkauhousut tai jotkut pikkuhousut, eihän ne sinne mun housuihini kuuluisi :) Joo omistan/omistin muutaman vaaleanpunaisen paidan jota ei ole tullut ostettua vaaleanpunaisena.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #20 : 05.05.10 - klo:20:51 »
^ kuuluu samaan kategoriaan kun miksi olen joskus löytänyt (huonossa paikassa) housun puntista sukkauhousut tai jotkut pikkuhousut, eihän ne sinne mun housuihini kuuluisi :)

Aivan. Ja sitten on saanut selitellä, missä sitä on iltansa oikein viettänyt. Mutta mitä tekemistä tällä oli pesemisen kanssa? ;)


Myönnän - joskus olen tarkoituksella antanut hieman sävyä vaatteille näin. Onnistuu mainiosti jos ostettu uusi vaate oikein uhkuu värjäämishaluja.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Riku

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #21 : 05.05.10 - klo:21:59 »
Tähän asti olen ollut japanilaisen Tabion sukkien (www.tabio.com) ystävä, mutta tilasin nyt kokeeksi muutaman parin Vicceliltä. Hinta houkuttelee ja jos laatu on sopivaa, niin Tabiot jäävät jatkossa vähemmälle.

Tabion laadussa ei ole ollut moitittavaa; sukat istuvat hyvin, pysyvät ylhäällä sekä kestävät kulutusta ja pesua. Värejä, kuvioita ja pituuksiakin on (ainakin myymälässä) tarjolla yllin kyllin.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #22 : 08.05.10 - klo:03:53 »
Itselläni myös värikkäät sekä kuvioidut sukat ovat valloittaneet kaapin ja nykyään sukkien kohdalla luotan Gantin tarjontaan. Laatu ja tarjonta on miellyttänyt itseäni ja varastot täydentyvät sopivasti syksyisin ja keväisin ystävämyynneistä, varsin sopivaan hintaan. Jos jotain miinuspuolta haluaisi löytää, niin yleensä ei löydy mitään kuviointeja, pelkästään yksivärisiä. Kuvioitujen sukkien kohdalla kaapista löytyy JC:stä ja Brothersista ostettuja, sekä Falkea.

finanssimies

  • Vieras
Vs: Sukat
« Vastaus #23 : 26.05.10 - klo:16:53 »
Seuraava lukee varsin ilahduttavasti sivun ylälaidassa:
Special 20% Discount
All prices are discounted
for Keikari members

Juu, tästä en ole ehtinyt kirjoittaa blogin puolella vielä. Neuvottelin tuon alennuksen foorumin jäsenille ja olen erittäin tyytyväinen Vicceliin. Hinta-laatusuhde on paras tapaamani.

Varoituksen sana: Viccelin ohuemmat kesäsukat eivät ole hyviä ja suosittelen välttämään niiden ostamista. Tälläkin hetkellä jalassani ovat yhdet over-the-calf-kesäsukat joihin on tullut reikä varpaiden kohdalle noin 5 käyttökerran jälkeen. Myös värit ovat selvästi haalistuneet mekaanista kulutusta saaneista kohdista. Vastaavaa sukkien nopeaa hajoamista ja haalistumista en ole kokenut aiemmin. Sukat olen pessyt normaalisti koneessa 40 asteessa. Talvilaatuiset sukat vaikuttavat paremmilta, joskaan eivät ole mielestäni erityisen halpoja edes Suomen hintatasoon nähden.

Lancester

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #24 : 27.05.10 - klo:10:12 »
Itselläni myös värikkäät sekä kuvioidut sukat ovat valloittaneet kaapin ja nykyään sukkien kohdalla luotan Gantin tarjontaan. Laatu ja tarjonta on miellyttänyt itseäni ja varastot täydentyvät sopivasti syksyisin ja keväisin ystävämyynneistä, varsin sopivaan hintaan. Jos jotain miinuspuolta haluaisi löytää, niin yleensä ei löydy mitään kuviointeja, pelkästään yksivärisiä.

Tässä taannoin kun kävin Kampin Modassa niin löysin sieltä laatikollisen Gantin sukkia. Joukossa oli myös runsaasti kuvioituja sukkia ja itse asiassa varsin herkullisiakin :) Kuten vaaleansiniset oranssilla pallokuviolla. NAM. Jäivät kiireessä kuitenkin ostamatta.

Tämä sukka-asia alkaa itsellä menemään vähän yli. Varmaan keskimäärin kerran viikossa tulee ostettua uusia sukkia vaikka kaapista rupeaa löytymään melkein jo jokaista väriä... Syytän asiasta tätä foorumia.

:D

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #25 : 27.05.10 - klo:10:41 »
Tabiolla on kyllä upeita, harmittavasti vaan hinta on pääsääntöisesti vähän liian kova. Muutaman kappaleen aattelin pistää tilaukseen (ts pakkohan nuo Jokeri-sukat on poistaa), mutta ehkä muuten tulee pääsääntöisesti H&M:n ja Viccelin sukissa pysyttyä.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #26 : 27.05.10 - klo:11:41 »
Ostin Lontoosta M&S 100 % puuvillaa olevia sukkia. Hintaa taisi tulla 15 £/kolmet sukat. Sukat tuntuvat laadukkailta, mutta jalkaan asti niitä en ole vielä saanut. Raportoin myöhemmin.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #27 : 03.08.10 - klo:15:26 »
Mitäs mieltä olette eripari-sukkien käyttämisestä?

Satuin lukaisemaan juuri vanhan postauksen pölli tästä -blogista:
http://pollitasta.fi/2007/10/12/sukkia-jokaiselle-paivalle-24-vuodeksi/

Eli on olemassa firma, joka myy tytöille vain eripari-sukkia:
http://www.littlemissmatched.com/

Tuosta iski mieleen, että miksi sukkien edes pitäisi olla samaa paria!? Eikö olisi paljon helpompi vain heittää sukat sikin sokin laatikkoon ja valita sieltä suunnilleen samantyyliset? Jos parin toinen sukka hajoaa, niin toinen pari jäisi silti käyttökelpoiseksi. Jos sukat saavat olla värikkäät ja näyttävät sprezzaturan hengessä, niin miksei sitten saman tien eri paria? Sukkien vilkkumisen pitäisi olla useimmilla niin vähäistä, että sukkien parittamiseen kuluvan ajan voisi paljon hyödyllisemmin käyttää vaikka kenkien kiillottamiseen.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Sukat
« Vastaus #28 : 03.08.10 - klo:15:36 »
Tuosta iski mieleen, että miksi sukkien edes pitäisi olla samaa paria!?

Ei tähän ole erityistä syytä. Nimim. Vicceleitään sekoitteleva.

Katseita tulee, mutta kun on muutoin huoliteltu, porukka tajuaa sprezzaturaksi vahingon sijaan.

Sukat kyllä vilkkuvat, etenkin kun inhoan ylipitkiä lahkeita. Suorat housut eivät saa "breikata".
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Sukat
« Vastaus #29 : 05.08.10 - klo:12:18 »
Itse en käytä eripari sukkia (no joskus olen pistänyt eripariset mustat sukat jalkaan joiden eron huomaan vain itse kun en ole paria löytänyt), mutta puolisoni tavaramerkiksi tuo eripari sukat ovat muodostuneet. Ovat kyllä yleensä samaa sarjaa sukat, esim pitkät moniväriset raidalliset sukat mutta eri värisillä raidoilla. Eipä tuota moni huomaakkaan (paitsi äitini joka asiasta aina muistaa huomauttaa). Toki juhla pukeutuminen yms hänellä eri, mutta arjesssa jos on paksummat nilkkasukat niin harvemmin ne parilliset ovat.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi