Keikari > Vapaa sana
Philips
Osman:
--- Lainaus käyttäjältä: mikmu - 21.04.10 - klo:21:11 ---
Ottamatta lainkaan kantaa kellon laadukkuuteen itse en ostaisi linkkuveitsivalmistajalta kelloa kuten en ostaisi hammasharjavalmistajaltakaan (Philips) stereolaitteita.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö kuitenkin enemmän putkivalmistaja.
DandyAndy:
--- Lainaus käyttäjältä: Osman - 22.04.10 - klo:12:40 ---
Ottamatta lainkaan kantaa kellon laadukkuuteen itse en ostaisi linkkuveitsivalmistajalta kelloa kuten en ostaisi hammasharjavalmistajaltakaan (Philips) stereolaitteita.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Tä? Eikös Philips aloittanut valmistamalla hehkulamppuja joskus 1800-luvulla? Elektroniikkateollisuuden etujoukoissa siis.
kapten GT:
^ Samainen hammasharjavalmistajaksi kutsuttu kehitti siinä ohessa c-kasetin ja sittemmin CD:n Sonyn kanssa.
Osman:
--- Lainaus käyttäjältä: DandyAndy - 22.04.10 - klo:12:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Osman - 22.04.10 - klo:12:40 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Tä? Eikös Philips aloittanut valmistamalla hehkulamppuja joskus 1800-luvulla? Elektroniikkateollisuuden etujoukoissa siis.
--- Lainaus päättyy ---
Toki, mutta myös putkivahvistinaikakauden suuria putkinimiä.
Tyro:
--- Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 22.04.10 - klo:13:03 ---^ Samainen hammasharjavalmistajaksi kutsuttu kehitti siinä ohessa c-kasetin ja sittemmin CD:n Sonyn kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Menee ehkä vähän aiheen ohi, mutta antaa palaa:
Ja CD:n sekä c-kasetin keksimisen johdosta tulenkin ikuisesti olemaan Philipsille katkera.
Vinyylit kunniaan. Philipsin CD keksittiin piakkoin laser-vinyylisoittimen keksimisen jälkeen, jonka johdosta laser-vinyylisoitinta ei ikinä saatu massatuotantoon, vaan niitä myy vain yksi firma (ELP). Hintatasoon ei ole vielä hetkeen tällä audiofiilillä asiaa: http://www.elpj.com/purchase/index.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta