Hieman Bihniä classympaa hakevan kannattaa puolestaan tutustua niinikään rapakontakaisen Jack Spaden kokoelmaan (samat laatu- ja hintamääreet kuin edellisellä.) Käytössä TB:n reppu ja messenger iPadille sekä Jack Spaden field bag, eikä voi kuin ihastella.
Itselläni oli Jack Spaden kankainen weekender. Muuten ok, mutta vetoketjun laatu huono, ei pysynyt kiinni vaan 'halkesi' aina silloin tällöin. Kantohihna pyrki vapaasti roikkuessaan aina menemään laukun alle ja sotkeutumaan, jos kassin laski esim. maahan. Myöskin kantohihna löystyi kannettaessa itsestään ja sitä joutui jatkuvasti säätämään uudelleen. Mielestäni laatu ei vastannut hintaa. (n. 240$)
Edit: Itse olisin nyt etsimässä tyylikästä reppua. Ehkä joidenkin mielestä sellaisia ei ole, mutta kuitenkin repun tarvitsen ihan kanto-ominaisuuksien puolesta. Täytyisi saada 15" läppäri mukaan, mutta välttämättä ei tarvitse olla koneelle omaa osastoa. Aiemmin minulla oli Fjällrävenin Kånken 15" läppärireppu, joka oli ominaisuuksiensa puolesta erittäin toimiva, kone oli omassa osastossaan ja sen lisäksi reppuun mahtui erittäin hyvin muuta tavaraa, tyylistä sitten voi olla montaa mieltä.
Näihin Sandqvistin laukkujen ulkonäköön olen tykästynyt, tosin tällä hetkellä loppuunmyytyjä.
http://www.sandqvist.net/sv/sandqvist-stig-svart.htmlMutta olisin kiinnostunut samantyylisistä, vinkkejä otetaan mielellään vastaan!