Keikari > Asut ja pukineet

Salkut ja laukut

(1/201) > >>

JMK:
Hyvät herrat,

niin paljon kuin haluaisinkin olla kantamatta muuta kuin kynää, muistilehtiötä ja kirjaa, nykypäivä vaatii kantamaan pientä toimistoa aamuin illoin ja monesti vieläpä ulkomaille saakka. Kertokaapa, miten olette asian ratkaisseet tai ajatelleet ratkaista?

Itselläni on seuraavaksi vuorossa hätätilassa 1-2 päivän lentolaukuksikin sopivan käyttölaukun päivitys, ja olen kiikaroinut Saddleback Leatherin tumman- tai pähkinänruskeaa mallia. Ajatus "tuhoutumattomasta" laukusta kiehtoo - mielipiteitä, muita ideoita?

Mikke:
Avasitpa aiheen. Tästä voisi pakista kesään asti. Salkut, lompakot, kansiot, laukut ym. on ovat joka jepen identiteettiä. Niitä joutuu joskus miettimään enemmän kuin vaimon hyvinvointia. Neljännesvuosisadan maailmaa kietäneenä olen kokeillut kaikenlaista. Mutta pitkä juttu lyhyeksi. Olen päätynyt Tumiin. Sieltä löytyy säiliö joka tarpeeseen ja materiaali on pomminkestävää. Nahan charmia ei tosin saa, mutta toisaalta on hyvä että kantimet ei herätä huomota. Ennen kaikkia, yksityiskohdat ja toimivuus on viimeisen päälle funtsittu.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: "JMK" ---Ajatus "tuhoutumattomasta" laukusta kiehtoo - mielipiteitä, muita ideoita?
--- Lainaus päättyy ---

Saddlebackin laukku näyttää klassiselta kahden soljen versiolta, joskin paksummalla nahkalla sekä rakenteella. Toiminee.

finanssimies:
Saddlebackissa on äkkiseltään aika lailla liikaa cowboy-henkeä, omaan makuuni tietysti. Mutta jos muut asusteet ovat laukun kanssa samassa linjassa, eli löytyy sävy sävyyn esim. chukka-bootsit, niin mikä ettei..

Arska:
Minulla on Bossin pehmeä, musta nahkainen olkalaukku. Ei sellaista perinteistä pukumiehen tyyliä mutta enpä juuri puvussa kuljekaan. Hyvin tyylikäs mielestäni ja logo varsin huomaamaton. Tämä laukku on prikulleen sellainen, jollaista melkein epätoivoisena hain. Siinä kulkevat isotkin kirjat, kansiot sun muut, mutta kuitenkaan se ei anna suurta tai mitenkään kassimaista vaikutelmaa. Sopii niin rennomman kuin formaalimmankin pukeutumisen, puvunkin, kanssa. Valitettavasti juuri samanlaista ei taida enää olla myynnissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta