Jami: Siis ilman muuta Porsche on todella laadukas ja upea auto. Se miksi herätin sen kysymyksen ei tarkoittanut sitä, ettenkö uskoisi Possujen olevan huippuautoja laadultaan, vaan hain takaa sitä, että tilastot eivät ole kovin kattavia Porschen kohdalla, koska Suomessa niitä on armottoman vähän.
Olen jopa pariin otteeseen harkinnutkin Porsasta, siis käytettyä toki, mutta tuppaa tosiaan käytettynäkin olemaan hinnat ainakin minulle ihan liikaa, ellei sitten puhuta todella vanhoista "zippinetto"- malleista, eli 944:sta yms. Mutta ne eivät innosta minua.
Muuten mitähän veljesi tuumii Caymannista tai Cayman S:stä? Onhan ne toki nekin vielä tässä vaiheessa julmetun hintaisia, mutta muutaman vuoden päästä voisivat olla ehkäpä jo tavoiteltavissa.
Tumppi, sama ajatus meillä taitaa olla. Laadukas auto mutta tilastot on tilastoja.
Voin mää kysästä mitä mieltä se noista on, kait kumpaakin ajanut, mutta tiedän että ei porschet hänessä juuri intohimoja herätä, niin sydämmensä myynyt italialaisille (Cuore sportivo). Itseä ärsyttää yksi asia Caymans:ssa, se on liiaan keskitien autoksi Porsche tehnyt, täysin Boxterin ja Carreran väliin. Lasket keskiarvon oikeastaan mistä vaan speksistä Boxterin ja Carreran välillä niin saat Caymanin (tehot, väännöt, hinta ...). Eivät siis ole yrittäneet tehdä hyvää autoa vaan keskiarvoisen :)
Sai veli muuten erikoisen työnannon tänään. Purkaa osiin alle 20 000km ajettu Cayenne Turbo S.
Kyllä itselleni ottaisin mieluusti käyttöautoksi jonkun uudemman Carreran jos pärjäisin 2 paikkaisella (ja olisi sitä rahaa), mutta jos olisi sitten toinen "harraste"auto niin se ei olisi Porsche vaan joku joka herättäisi voimakkaampia tunteita itsessäni.