Kirjoittaja Aihe: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu  (Luettu 17666 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #15 : 05.05.10 - klo:15:43 »
Pitäisi oikeasti lopettaa näiden foorumien lukeminen ihan jo pelkästään verenpainetta ajatellen.

Heh, kieltämättä totta. Toisaalta mä ainakin pidän tämmöisestä pienestä rähinästä toisinaan, äkäinen ---kvisti kun olen!

Hartialinjahomma on ajatuksissa: pitäisi tosin ensin oppia oikeasti kirjoittamaan, jotta saisin järkevää tekstiä aikaan.

get your kicks on route six six six

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #16 : 05.05.10 - klo:15:54 »
Toisaalta mä ainakin pidän tämmöisestä pienestä rähinästä toisinaan, äkäinen ---kvisti kun olen!
No sitten meitä on kaksi...

Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan näkemyksesi hartialinjahommista, sillä itse fanitan niin englantilaista kuin myös pehmeää hartialinjaa edellyttäen että molemmat on hyvin tehty.
Uskon että molemmille on aikansa ja paikkansa.
Savile rown perinteisten räätälitalojen hartioista on paljon kuvia netissä. Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan täyttävätkö näistä monetkin usein mainitsemasi "laatikkohartian" kriteerit.
Mielipiteesi "Roped shoulderista" olisi myös hauska kuulla.

Lähtee sivuraiteille...pahoittelen.
There ain't no rest for the wicked...

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #17 : 05.05.10 - klo:18:53 »
Pitäisi oikeasti lopettaa näiden foorumien lukeminen ihan jo pelkästään verenpainetta ajatellen.

Ei pukeutumista kannata ottaa liian vakavasti, vaikka kuolemanvakava asia onkin. Verenpaine nousee muutenkin jo suolaa syömällä. Itse kuulen ihan mielelläni muiden asiasta kiinnostuneiden näkemyksiä tyyliasioista sillä mielellä, että aina voi hoksata jotakin uutta ja tarkistaa omia näkökantojaan, jos siltä rupeaa tuntumaan. Jos taas perustelut eivät vakuuta, jatketaan vanhaan malliin. Omistani täysin poikkeavista näkemyksistä en jaksa ärsyyntyä, vaikka ne olisikin vähän kärjekkäästi esitetty. Oikeastaan paljon tylsempää on, jos vaikka lähettää foorumille kuvan ja kukaan ei vaivaudu kommentoimaan sitä, ei edes kritisoimaan.
Suositellaan täysraittiutta.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #18 : 06.05.10 - klo:09:14 »
^Totta. Tämän lisäksi on hyvä ettei aina ota itseäänkään liian vakavasti. Tai oikeastaan mityään, menee muuten vaikeaksi.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #19 : 06.05.10 - klo:09:16 »
No sitten meitä on kaksi...

Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan näkemyksesi hartialinjahommista, sillä itse fanitan niin englantilaista kuin myös pehmeää hartialinjaa edellyttäen että molemmat on hyvin tehty.
Uskon että molemmille on aikansa ja paikkansa.
Savile rown perinteisten räätälitalojen hartioista on paljon kuvia netissä. Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan täyttävätkö näistä monetkin usein mainitsemasi "laatikkohartian" kriteerit.
Mielipiteesi "Roped shoulderista" olisi myös hauska kuulla.

Lähtee sivuraiteille...pahoittelen.

Tämähän vaatii siis ihan opikeaa tutkimus- ja ajattelutyötä, mitkä kummatkaan eivät varsinaisesti ole leipälajejani.. Ja ennen kaikkea aikaa, joka minulla on usein varsin kortilla. Mutta kyllä tästä tarttee jokin kokonaisesitys aikaiseksi saada, ei voi mitään.
get your kicks on route six six six

Vääpeli

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #20 : 06.05.10 - klo:14:04 »


Pitäisi oikeasti lopettaa näiden foorumien lukeminen ihan jo pelkästään verenpainetta ajatellen.


Meinasin kanssa jo lopettaa koko foorumin seurannan, kun ns. pikkusormen heiluttelua tuntuu ilmenevän vähän liikaa, erityisesti "Mitä inhottavaa näit tänään?" -osiossa, joka taitaa oireellisesti olla koko foorumin suosituin juttu. Kuitenkin tällaiset Dandyishin ja Ivymannin äijämäisyydet palauttivat uskon ihmisiin.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #21 : 06.05.10 - klo:14:54 »
Kuitenkin tällaiset Dandyishin ja Ivymannin äijämäisyydet palauttivat uskon ihmisiin.

Kaikkea sitä...;-)
There ain't no rest for the wicked...

tuomas

  • Vieras
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #22 : 06.05.10 - klo:15:01 »
Ja ennen kaikkea aikaa, joka minulla on usein varsin kortilla.

Sanoo yli tuhannen viestin mies!

Vaan jos aiheeseen palataan niin Christopher R. tai Wale O. saisi minun ääneni.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #23 : 06.05.10 - klo:15:18 »
^Re 1000 viestiä: höh, ei tämmöset roiskasut juurikaan aikaa vie. Sen sijaan, jos meinaan kirjoittaa jotain vähän valavammin ja pidempään eli faktapohjaista asiaa eikä suoraan tätä mutu-mielipde-tajunnanvirtaa, haluan myös tutkia asioita ennen kirjoittamista,. ja jäsennellä tekstin siten että joku muukin saa siitä tolkkua.

C.R. ottaisi minun äänen myös, kuten jo todettu.
get your kicks on route six six six

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #24 : 06.05.10 - klo:18:02 »
Ivy: tajunnanvirtasi on hauskaa lukemista, joka piristää kaltaisteni harmaiden setien saarnaavaa sävyä kummasti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #25 : 06.05.10 - klo:20:29 »
Heh, iän puolesta minun pitäisi olla se setä! No eiköhän tässäkin osoitteessa se saarnaaminen osata!

Olis pitänyt ryhtyä papiksi. Amerikkaan. Minulle olisi hieno titteli:

The Prime Minister Of The Evil Ivy Church

Kirkonmenot koostuisivat Sack Suitin palvonnasta ja nuorten neitsykäisten uhraamisista.

Cthulhun kultti ei ole mitään tähän verrattuna, olen löytänyt kutsumukseni!
get your kicks on route six six six

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #26 : 07.05.10 - klo:08:48 »
Ameriikassa tuosta saisi vielä valtionkirkon, jota tuetaan verovaroin (ja neitsykäisten muodossa). Mutta eikö Archbishop olisi osuvampi nimi?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #27 : 11.08.10 - klo:16:02 »
Ensi viikolla pitäisi sitten tulla nuo finalistit esille. SF:lla tosin näytti olevan tiedossa, että NewYorkRanger (Rob) ja w.o.is.me (Wale O) ovat finaalissa mukana. Molemmat olivat tuosta semifinaalista oikeastaan omia suosikkejani, joten hyvä näin. Saa nyt sitten nähdä, tuo yleisön finaaliin äänestämä kaveri ei ihan omiin suosikkeihini kuulunut.

Tässä muuten Britannin BDRM-kilpailun finalistisatoa


Ohessa linkki myös britti-esquiren sivuille, jossa on kuvia tuolta The best-dressed tour of Britain-"kiertueelta".
http://www.esquire.co.uk/category/category/style-grooming/best-dressed-man/page/1/

Näkemieni kuvien perusteella sanoisin, että brittiversio edustaa vielä enemmän ns. katutyyliä" kuin Amerikkalainen veljensä.
« Viimeksi muokattu: 11.08.10 - klo:17:57 kirjoittanut ChuckBass »

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #28 : 11.08.10 - klo:16:22 »
^ Tykkään noista kuvista. Ei viimeisen päälle siloteltua meininkiä. Englantilainen katumaisema osaa olla kaunis ja sopivan rosoisa.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Esquire's Best Dressed Real Man -kilpailu
« Vastaus #29 : 30.08.10 - klo:11:59 »
Finalistit olleet siis jo hetken selvillä ja reilun viikon päästä pitäisi sitten voittajakin julkaista. Tässäpä vielä noiden finalistien profiilit.

Zeph C http://www.esquirebdrm.com/profiles/6327

Wale O http://www.esquirebdrm.com/profiles/5935

Robert R http://www.esquirebdrm.com/profiles/4997

Sabir P http://www.esquirebdrm.com/profiles/3916

Angel R http://www.esquirebdrm.com/profiles/3791

Edelleen täytyy sanoa, että Wale O:n bandwagonissa mennään.