[img]https://farm2.staticflickr.com/1626/25407830073_0cda08596f.jpg[/im]
Vaihteeksi sekoiteviskiä. Näitä ei ole tullut nautittua pitkään aikaan, mutta hyvin menee alas edelleen. Väristä näkee, että tynnyrissä on käynyt. Tai sitten se on karkkiväriä, mutta näyttää hyvältä joka tapauksessa.
Green Labelia haluaisin seuraavaksi hankkia pullollisen, mutta Suomessa ei valitettavasti ole kaupan.
Gree Labelia ei ole enää hetkeen valmistettu. Taiwaniin taidetaan vielä tänä päivänä valmistaa, mutta muuten ei ole saatavilla. MoM:lla on noita vielä varastossa, joten laitan MoM kimppa pystyyn. Itseäni kiinnostaisi kanssa pullo.
Mites noi teidän kimpat on käytännössä toimineet? Kaikki tilaajat olleet pääkaupunkiseutulaisia? Itse Turussa.
Kerran on joku Tampereelta eksynyt mukaan, mutta nykyään ainakaan itse lähettele enää pulloja.
Viskin maun muuttumisesta kannattaa olla kohtuullisen hiljaa, jollei vertaile "muuttunutta" juuri korkattuun ja jos havainto perustuu fiilispohjaiseen maisteluun illan maksalaatikkoannoksen jälkeen. Lähtökohtaisesti en usko että täällä on ainuttakaan sellaista aistigurua, joka maistaa parin kuukauden jälkeen eroa avatussa pullossa, varsinkin jos hapen osuus sisällössä on vielä vähäinen. Menee siihen "mä maistan karamellivärin" lokeroon.
Voin sanoa, että se tänään hyvältä maistuva viski voi maistua huomenna aivan paskalta, vaikka sisällöstä olisi otettu vain pari senttilitraa. Eniten maistamisessa on kyse siitä missä kunnossa kasetti maistamishetkellä on, sekä millaista roskaa on juuri ängennyt suuhunsa.
Käyttäkää VacuViniä niin saatte pullosta hapen pois. Ei muutu maku.