Viskit

Aloittaja Tumppi$, 11.04.10 - klo:23:38

« edellinen - seuraava »

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Kyllä Glenmorangie 10yo on kova. On noob väittää jotain muuta... sorry ;)

Lauantaina maistettiin Bruichladdichia: Classic Laddie, Organic ja Bere Barley. Aika yksimielisesti luomu vei voiton. Barley on vähän sherryisempi, mistä en itse niin välitä.

konda

Legenda
Kirjattu
Glenmorangie kuten Mäkkis. Vielä ei ole tullut erikoista vastaan.

Hoffmann

*
Edistynyt
Sijainti: Stirling, UK
Kirjattu
^ Signet, Nectar D'or ja 25yo on kyllä omasta mielestä aika mainioita. Signet ja 25yo vaan hieman kalliita.
"To impossible standards!" -Niles Crane

konda

Legenda
Kirjattu
Pari irkkua, joista toinen oli Morrison Bowmorelta, sanoivat, että Glenmorangie on skottiviskeistä kaikista lähimpänä irkkuviskejä.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
Konda: 25�,� hintaan tuo 0,7 Glenmorangie saa nyt toimia.

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Mullekin kerran yksi irlantilainen taksikuski kertoi että irlantilaiset on ihan samanlaisia kuin suomalaiset.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Minulle taas Jarkko Nikkanen sanoi että Glenmorangie 10yo on hyvää :) Käyttää sitä itse primerina.

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Bordeaux - 23.12.14 - klo:10:52
Käyttää sitä itse primerina.

Jarkon kirjasta:
Upea viski, toimii erityisesti brunssilla. Tarjoa tätä henkilölle, joka väittää, ettei pidä viskeistä ja käännytä hänet viskipolulle.

Vaikkakin veikkaan että tässä viitataan kalibrointiviskiin. Periaatteessa sellaisena nämä Glenmorangiet menevät. Myös moni Speyside kama, elsim, TGL 12 yo, ovat loistavia kalibrointiviskejä.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Jännäksi vetää nyt kyllä Glenmorangien kanssa, kaataako suoraan viemäriin maistamatta :D

konda

Legenda
Kirjattu
Se on vaan siinä kun sulla on niin korkea taso näissä brenkuissa ja sikareissa ja sitten ostat tollasta juhlajuomaksi.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Kyllä, kalibrointiviskiä tarkoitetaan. Jarkko itse käyttää primer-sanaa.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 23.12.14 - klo:11:34
Se on vaan siinä kun sulla on niin korkea taso näissä brenkuissa ja sikareissa ja sitten ostat tollasta juhlajuomaksi.

Ei Wolf minun huomatakseni ole mitään kovin erikoisia juonut, perushuttua.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
...

Wisconsin

**
Flanööri
Kirjattu
Tuli Whiskysiteltä postia: tarjouksessa 40e (normaalisti n. 55e), tuli maistettua taannoin maahantuojan tastingilla ja todettua hyväksi \o/ Omasta mielestäni aika hyvä tärppi noista nykyisistä tarjouksista - itse olen tykästynyt kyseisen puljun sherrytynnyriviritelmiin.