Viskit

Aloittaja Tumppi$, 11.04.10 - klo:23:38

« edellinen - seuraava »

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
^Kokemuksia saa mielellään juu jakaa.

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jumbo - 01.03.14 - klo:19:42

Edit: Nadurrasta en kyllä 75 euroa maksaisi, ellen saa litraa. Ihan ok viski se on, mutta samaan hintaan saa parempiakin.

Alkossa eri Nadurra kuin mitä Travel Retailissa. Speyside CS batch viskiksi ehdottomasti 75 �,� arvoinen.

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu
Erään tv-sarjan innoittaman satuin kokeilemaan viskin lorauttamista teehen. Yhdistelmähän ei ole lainkaan hassumpi, joten tuota saattaisi arki-iltanakin nauttia mukillisen lämmikkeeksi. Korkelaatuisempia (lue: kalliimpia) viskejä ei mielellään väärinkäyttäisi tähän, joten kyselläänpä, olisiko hyviä ehdotuksia "talousviskiksi", joka sopisi hyvin teen sekaan?

konda

Legenda
Kirjattu
Katsoisin mitä teetä juon ja täyttäisin sen perusteella tietyn makuprofiilin viskillä.

Mutta hatusta heitettynä Jameson, Tullamore tai perus Glenfiddich.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Tarbomb = lapsang souchong + savuinen islay (lappis, ardbeg, caol ila yms.)

konda

Legenda
Kirjattu
Toi kuulostaa hyvältä!

konda

Legenda
Kirjattu
Alko vahvisti juuri. Green Spot aktiivisena ma ja myymälöissä loppuviikosta. Hinta noin 50 �,�.

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu

konda

Legenda
Kirjattu
Hyvää perus Speysidehuttua. Pitäisi melkein hankkia itsekin hyllyyn.

villevh

*
Edistynyt
Kirjattu
Onko tuon ja sen abudabin välillä eroa kuin maalla ja taivaalla? Tommonen kotona ja kovasti tykkään, olen puntaroinut onko syytä yrittää upgradettaa (vai miten toi virallisesti taipuu kielitoimiston mukaan..)?

Farmer John

Legenda
Kirjattu

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: villevh - 28.03.14 - klo:13:30
Onko tuon ja sen abudabin välillä eroa kuin maalla ja taivaalla? Tommonen kotona ja kovasti tykkään, olen puntaroinut onko syytä yrittää upgradettaa (vai miten toi virallisesti taipuu kielitoimiston mukaan..)?

Aivan täysin kaksi eri tuotetta. Ei voi verrata mitenkään keskenään. Omasta mielestäni myös Aberlour 18 on erittäin hyvä, eli se kannattaa pitää laskuissa mukana.

Jos haluat vahvaa, haastavaa, vaikeeta ja siirappista kamaa, otat Abunadhin. Jos ei kuullosta sun jutulta, kierrä kaukaa. Abunadh ei ole mikään hedelmäkakkuinen picnic viski.

villevh

*
Edistynyt
Kirjattu
Kiitos tiedosta, näin olen ollut ymmärtävinäni.
Jatkokysymys: saako a'bunadhia esim. lentokentiltä tms.? Olen yrittänyt silloin tällöin kentillä kattella, mutta ei ole silmään osunut.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
^Viime syksynä ostin Silja Serenadelta.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
A'Bunadh näyttäisi olevan erikoisvalikoimassa uutuustuotteena.
http://www.alko.fi/tuotteet/111177/