Kirjoittaja Aihe: Stockmannin Hullut päivät  (Luettu 186255 kertaa)

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #285 : 12.04.14 - klo:21:12 »
Tänä vuonna mulle tuli aidosti fiilis että Hullut päivät ei enään kova juttu. Nyt pitää muutua konsepitin kunnolla tai jää paska maku kuin "Nokiasta".
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #286 : 12.04.14 - klo:21:28 »
Oman laatutason ja preferenssien muuttuminen voi myös olla syynä. Ainakin mulle on käynyt niin, että ei tule ostettua enää mitään Hullareilta kuin ehkä jotain perusneuletta tai poistokorien löytöjä. Tampereen Stockan valikoima on jotenkin muuttunut, Jack & Jonesia jne.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #287 : 12.04.14 - klo:21:41 »
Tänä vuonna mulle tuli aidosti fiilis että Hullut päivät ei enään kova juttu. Nyt pitää muutua konsepitin kunnolla tai jää paska maku kuin "Nokiasta".

Täysin samaa mieltä viimeisen parin vuoden ajalta. Sen 80 € Gantin neuleen lisäksi ei kyllä ollut mitään mielenkiintoista. Tummansinisiä kesäsukkia etsin, mutta EI. Kaikki ns hyvä tavara ei ole alennuksessa, eli valikoimassa aika pitkälti pelkkää paskaa. Lagerfeldtin blogger blue irtotrakki 400 € oli huvittava.

Hadoque

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #288 : 14.04.14 - klo:12:48 »
Ainoa asia mitä itse löysin tämän kevään Hulluilta päiviltä oli kahdet lentoliput.
Ja nuo Hullujen päivien lentoliputkaan eivät enää nykymaailmassa ole niin erityisen paljon tavallista halvempia. Nykyään kun lennot ovat tavallisestikin paljon halvempia kuin muutama vuosi sitten.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1027
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #289 : 14.04.14 - klo:12:55 »
Mikään muu ei varsinaisesti kiinnostanut, mutta tänä vuonna olisi saanut ihan asiallisia pikkuämyreitä tuolta, Genelecin 6010A:t (poistuva malli, mutta aika pitkälle sama kuin nykyinen G One) 199 euroa kappale ja Aurelia Aniara -parin (vielä omaan silmääni normaalia nätimmällä erikoisvärillä) noin satasen listahintaa halvemmalla. Ellen olisi juuri uusinut äänentoistoa niin olisin varmaan ostanut jommatkummat.

RexMundi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 314
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #290 : 14.04.14 - klo:13:26 »
Pääasiassatuolta tulee nykyisin käytyä vain jos on tarpeita joillekin erikoishankinnoille kuten telkkarille, tietokoneelle tai kodin elektroniikalle, joissa laatu ja hinta ovat kohdallaan. Samoin joskus jotain sisustustuotteita kuten lamppuja tms, jos kuvastoon osuu juuri jotain joka on jo valmiiksi ollut harkinnassa. Samalla sitten voi haalia muuta normaalia edullisempaa käyttötavaraakin mukaan. Muutaman vuoden välein käyn myös tekemässä perussukka- ja -kalsarihankinnat yms. Ja kakkoslaadun astiatäydennyksiä tulee toisinaan tehtyä, jos mallisto ja hinta osuvat kohdalleen, mutta näitäkin on nykyisin vähän väliä jossain tarjouksessa.

Päällimmäisin ajatus katalogeista etenkin parin viime vuoden ajan ollut lähinnä: "meh."


Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #291 : 14.04.14 - klo:14:12 »
Jaa-a, taisin käydä viimeksi Hulluttelemassa neljä tai viisi vuotta sitten. En enää edes muista. Tämä on aidosti mukava tunne: ei ole pakko ostaa mitään, jos ei halua (tai keksi itselleen "tarpeita"). Muutenkin olen vähentänyt ostelua huomattavasti ja mieluummin teetän jotakin kuin ostan jonkun toisen ideoita. Vähemmän ja harvemmin, mutta niin sanotusti parempaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #292 : 14.04.14 - klo:14:23 »
Pääasiassatuolta tulee nykyisin käytyä vain jos on tarpeita joillekin erikoishankinnoille kuten telkkarille, tietokoneelle tai kodin elektroniikalle, joissa laatu ja hinta ovat kohdallaan.


Kannattaa näissäkin olla tarkkana: Viimeksi tuli melkein sorruttua heräteostoksena uuteen televisioon. Onneksi oli sen verran jarrua, että ennen lopullista päätöstä tarkistettiin vastaavan hinta verkkokauppa.com:sta. Sieltä löytyi itse asiassa luokkaa parempi malli edullisemmin kuin Stockan HP:ltä. Lisää tutkittaessa senkin sai toisaalta vielä edullisemmin. Joten lopputuloksena kotona on nyt huomattavsti parempi vastaanotin, edullisemmin.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #293 : 14.04.14 - klo:15:16 »
^
Jep, olin tilaamassa landelle soutuvenettä HPn verkkokaupasta. Tilatessa selvisi että veneen hintaan ei sisiältynyt airot. Ne olisi pitänyt hakea keskustasta erikseen. Jostain syystä eivät olleet laittaneet näitä verkkokauppaan. Kun otin huomioon toimitumaksun 150€ ja puuttuvat airot sekä soitin paikalliselle venekauppiaalle niin sain paremman veneen rantaan toimitettuna halvemmalla.

Mulle jäi HPn venetarjouksesta varsin valju fiilis. Kannattaa aidosti olla tarkkana ennen kuin luulee ostavansa jotain sieltä edullisesti.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #294 : 14.04.14 - klo:17:06 »
Ainoa asia mitä itse löysin tämän kevään Hulluilta päiviltä oli kahdet lentoliput.
Ja nuo Hullujen päivien lentoliputkaan eivät enää nykymaailmassa ole niin erityisen paljon tavallista halvempia. Nykyään kun lennot ovat tavallisestikin paljon halvempia kuin muutama vuosi sitten.

Niin suurin osa lennoistahan oli halvempaa suoraan finskin nettisivuilta ostettaessa.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #295 : 14.04.14 - klo:22:42 »
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Hadoque

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #296 : 14.04.14 - klo:23:13 »
Ainoa asia mitä itse löysin tämän kevään Hulluilta päiviltä oli kahdet lentoliput.
Ja nuo Hullujen päivien lentoliputkaan eivät enää nykymaailmassa ole niin erityisen paljon tavallista halvempia. Nykyään kun lennot ovat tavallisestikin paljon halvempia kuin muutama vuosi sitten.

Niin suurin osa lennoistahan oli halvempaa suoraan finskin nettisivuilta ostettaessa.

Totta. Tällä kerralla hinta kuitenkin oli kohtuullinen. Ainiin, lisäksi ostin Walker's toffeeta. Nomnom.
OT: milloin muuten hierotaan piippukauppaa konda?

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #297 : 15.04.14 - klo:09:16 »
Nyt alkoi sitten henkilökunnan Hullut päivät Stockmanilla.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #298 : 15.04.14 - klo:14:04 »
Nyt alkoi sitten henkilökunnan Hullut päivät Stockmanilla.

hah!

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Stockmannin Hullut päivät
« Vastaus #299 : 15.04.14 - klo:14:12 »
Ei paljon naurata. Vaimo töissä stockkalla.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis