Keikari > Yhteiskunta

Stockmannin Hullut päivät

<< < (2/67) > >>

henkkaa:
Taaskaan ei ollut RL:n kuteita alennuksessa, mistä miinusta. Herkun tarjoukset ansaitsevat kuitenkin kehuja.

VMP:

--- Lainaus käyttäjältä: henkkaa - 11.04.10 - klo:21:13 ---Taaskaan ei ollut RL:n kuteita alennuksessa, mistä miinusta.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä sitä jaksaa itsekin aina vaan ihmetellä. Eipä sillä, Oulun Stocka ei edes myy RL:aa, mutta ensi viikolla olisi sopivasti menoa Helsingissä...

ChuckBass:
^ noh, miksi mitään tarjouksia, kun tuotteet menevät kaupaksi ilmeisesti muutenkin. (tai näinhän sen on oltava). Yleensä RL:n tuotteita ei juurikaan löydy myöskään Stockan outletista.
Alusvaatteissa yleensä tarjouksia RL:lta hulluilla päivillä löytyy ja ainakin itse olen Ralphin boksereihin ollut erittäin tyytyväinen, joten ne kannattaa katsastaaa.

VMP:

--- Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 12.04.10 - klo:00:04 ---^ noh, miksi mitään tarjouksia, kun tuotteet menevät kaupaksi ilmeisesti muutenkin. (tai näinhän sen on oltava). Yleensä RL:n tuotteita ei juurikaan löydy myöskään Stockan outletista.
Alusvaatteissa yleensä tarjouksia RL:lta hulluilla päivillä löytyy ja ainakin itse olen Ralphin boksereihin ollut erittäin tyytyväinen, joten ne kannattaa katsastaaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä niitä ylipäätään näy juuri S:n tavaratalojen ulkopuolella. Monopoliasema, jne.

Pchan:
^ Jenkkimerkkien kirouksena tuntuu olevan aina järkyttävät hinnat. Aikoinaanhan esim. GAP:ia yritettiin tuoda suomeen 'vähän parempana' merkkinä. Ei ihan onnistunut. RL hinnoista en osaa sanoa mitään, mutta mielikuvani on, että Gant tarjoaa halvemmalla suomalaisille riittävän autenttista americanaa.

Onko muuten Brooks Brothers uusi tuttavuus stockalla, pisti silmään viime käynnillä ja mielestäni merkkiä ei aiemmin ole ollut valikoimissa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta