Kirjoittaja Aihe: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?  (Luettu 1081872 kertaa)

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1140 : 16.09.11 - klo:22:35 »
Tämähän vain paranee...
Jos puhun suoraan, minulla ei ole mitään käsitystä kuka hitto tuo nainen on ja miksi se on tässä topicissa. Ilmeisesti kaveri olisi pitänyt tunnistaa pelkästä kuvasta. Olen pahoillani, en tunne kaiken maailman malleja ulkonäöltä.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1141 : 16.09.11 - klo:22:40 »
Tämähän vain paranee...
Jos puhun suoraan, minulla ei ole mitään käsitystä kuka hitto tuo nainen on ja miksi se on tässä topicissa. Ilmeisesti kaveri olisi pitänyt tunnistaa pelkästä kuvasta. Olen pahoillani, en tunne kaiken maailman malleja ulkonäöltä.
Ei vaan sitä ei varmaan edes tarvitse tunnistaa, se on AE:n mielestä vaan jotain kaunista ja sen takia tässä topicissa.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1142 : 17.09.11 - klo:02:02 »
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1143 : 17.09.11 - klo:08:40 »
Tämähän vain paranee...
Jos puhun suoraan, minulla ei ole mitään käsitystä kuka hitto tuo nainen on ja miksi se on tässä topicissa. Ilmeisesti kaveri olisi pitänyt tunnistaa pelkästä kuvasta. Olen pahoillani, en tunne kaiken maailman malleja ulkonäöltä.
Ei vaan sitä ei varmaan edes tarvitse tunnistaa, se on AE:n mielestä vaan jotain kaunista ja sen takia tässä topicissa.
Luulin että tänne oli tarkoitus laittaa joitain erityisen kauniita näköhavaintoja, ei trollata laittamalla joitain random netistä poimittuja kuvia. No tällä tavalla saadaan sitten tietenkin tämä topickki hetkessä täyteen, kun vastaavia on netti pullollaan.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1144 : 17.09.11 - klo:10:34 »
Pari päivää sitten kehätien ruuhkassa harmaiden rutinoffien keskellä ajeli valkoinen 80-luvun Rolls-Royce Silver Spirit. Pienenä kauneusvirheenä takalasiin liimattu mauton mainostarra rikkomassa muuten aristrokraattisen ryhdikästä olemusta. Tuo RR on jotenkin puhutteleva automerkkinä ja mallina, piti ihan miettiä onko tuo tyylikäs tai kaunis. Tulin siihen päätelmään ettei se erityisen kaunis ole mutta tyylikäs kyllä. Kärry olisi ansainnut vähän aamuruuhkaa tasokkaammat puitteet esiintymiselle mutta piristävä poikkeus arki-autojen seassa.

Mistä tulikin mieleen että pitääkin muistaa lotota. Jos onni potkii isolla monolla niin lupaan hommata traditionaalisen British Racing Green -vihreän Bentley Mulsane turbon harrastekärryksi jota sitten nautiskelisin hissukseen aurinkoisina päivinä tweediin pukeutuneena flat cap päässä.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1145 : 17.09.11 - klo:11:30 »
Kävelin viikko, pari sitten RR ja Aston Martin -kaupan ohi ja n. kolmevuotias poikani osoitti jotain RR:ää ja ilmoitti että otetaan toi. Mallia en pistänyt merkille, sillä ei liene niin paljoa merkitystä. Ehkä Aston Martin olisi minun ikäiselleni kuitenkin parempi.
Great minds think alike - fools never differ.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1146 : 17.09.11 - klo:20:21 »
http://arenan.yle.fi/video/1316066893297 - Onkohan Aleksi Neuvonen foorumin jäsen, ainakin kengät kiinnittivät heti huomioni. Ovat kyllä aika raskaat puvun kanssa pidettäväksi, mutta brogueista satelee "varovaisia pisteitä" siitä huolimatta.

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1147 : 17.09.11 - klo:22:57 »
Tweed-takki, polka-dot-paita, paisley-huivi, sopivat farkut ja hyvän näköiset brogue derbyt - naisella. Ei mua haittaa ollenkaan jos noilla mennään.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1148 : 18.09.11 - klo:12:38 »
Johannes P on titteliltään vieras. Oliko niin, että vain rekisteröityneet voivat kirjoittaa?

Kyllä näin pitäisi olla. Asetuksista olen laittanut niin.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1149 : 18.09.11 - klo:13:22 »
Johannes P on titteliltään vieras. Oliko niin, että vain rekisteröityneet voivat kirjoittaa?

Kyllä näin pitäisi olla. Asetuksista olen laittanut niin.

Tuo taitaa mennä niin, että mikäli henkilö itse poistaa tunnuksensa tai ne poistetaan ylläpidon toimesta, jää jäljelle "vieras", kuten joidenkin nimimerkkien kohdalla on käynyt. Eli kirjoitukset näkyvät, mutta nimimerkki ei ole enää rekisteröitynyt.

Johannes P on viime aikoina kirjoitellut nimimerkin "John Galt" takaa. Ja nyt tunnukset on ilmeisesti poistettu, joten jäljelle on jäänyt alkuperäinen nickname ja "vieras".

En tiedä, mistä tämä johtuu, mutta mikäli on niin, että asialla on yhteyttä tuohon perjantai-illan kirjoitteluun tässä ketjussa, pidän tapahtumaa valitettavana. Itse kirjoitan hyvin rennolla mielellä ja en missään nimessä halua, että omat kirjoitukseni tai kuittailut jollekin kirjoitttajalle johtavat kenenkään foorumille kirjoittamisen tai foorumin seuraamisen loppumiseen.

Voi tietysti olla, että syyt ovat aivan toiset tai fiba on sattunut tämän uudistuksen yhteydessä ja näin ollen (jälleen kerran) luulisin itsestäni ja omaamastani vaikutuksesta aivan liikoja. Mikäli näin ei ole, pahoittelen vielä kerran mahdollisesti aiheuttamaani mielipahaa ja yritän jatkossa suunnata tämän tyyliset kommentoinnit vain niille, jotka uskon riittävän hyvin tämän palstan kautta tuntevani.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1150 : 18.09.11 - klo:13:27 »
Itse en ainakaan tunnusta yhtään tunnusta poistaneeni, enkä usko että siirtokaan voisi siihen kyllä mitenkään vaikuttaa, tietokanta kun siirtyy as is. En tiedä osaanko tutkia logekajaan että mitä tunnukselle on tapahtunut, ihan mielenkiinnosta voisi tarkistaa jotta tietäisi että kyseessä ei ainakaan ole mikään virhetilanne.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1151 : 18.09.11 - klo:16:21 »
Juu siis tuo johtuu tunnuksen poistosta kyllä, kyse lähinnä siitä että miksi tunnus on poistunut. Onko käyttäjä itse poistanut sen, vai onko ylläpito poistanut sen vai onko se hävinnyt jonkun teknisen ongelman vuoksi.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1152 : 18.09.11 - klo:17:02 »
Minä poistin viime viikolla noin 20 tunnusta, mutta ainoastaan sellaisia joissa ei ollut ollut (lisätään vielä yksi: ollut) sisäänkirjautumista yli 300 päivään. Lisäksi tuhosin spambot-tunnuksia. Muihin en koskenut.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1153 : 20.09.11 - klo:15:19 »
John Galt went Galt.
« Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:15:21 kirjoittanut BowtiePasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1154 : 22.09.11 - klo:01:13 »
Eilen näin seuraavaa; arviolta 70v. nainen ostoksilla... musta hame, musta viitta, musta lierihattu ja mustavalkoiset tennarit. Ja kaiken kruunasi ihastuttava pilke silmäkulmassa.
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp