Kirjoittaja Aihe: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?  (Luettu 1081980 kertaa)

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #555 : 05.02.11 - klo:16:51 »
Pyöräilijöillä on jokin ihmeen fakkiintunut käsitys siitä, että pyörätien tulee olla A) suora, B) puhdas ja C) vapaa kaikista esteistä. Kuitenkin suurin osa aktiivipyöräilijöistä remuaa metsissä puita väistellen. Helsingin Liisankadun eteläpuoleisten pyöräteiden kuntoa on paheksuttu viimeiset 30 vuotta ja koskaan ei kelpaa, tehtiin mitä tahansa. Itse entisenä aktiivipyöräilijänä tiedän.

Jussille sellainen kysymys, että tunnetko sellaisia asioita kuin "deadline" ja "Nelkyt kilsaa Kirkkonummelle päin"? Kävely on toki kivaa, mutta en ihan ymmärrä tuota usein kuultua kehoitusta "justeerata elämää" siihen suuntaan, että kaikkialle voisi kävellä.

Sir Bogöran

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #556 : 05.02.11 - klo:17:45 »
Sattuipa sopivasti. Näin nimittäin jotakin kaunista, kun kannoin polkupyöräni varastosta olohuoneeseen ihan vain koristeeksi. Kyseessä on Storck Scenario 0.9 Sramin Force-osasarjalla höystettynä. Saisi muuten kevät jo tulla...

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #557 : 05.02.11 - klo:18:00 »
^ Pyörät joita voi kantaa yhdellä kädellä ovat mukavia. Muistaakseni Storcilla oli aina kevyimmät vakiorungot.

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #558 : 05.02.11 - klo:19:05 »
Vaikka pidänkin pyöräilyä liian nopeana liikkumismuotona, niin tämä on tyylikästä:

Operaatio jääsota


Itsekin olen hiukan harkinnut maastopyörän hankkimista, mutta tuon videon katsottuani päätin jättää väliin. Turhan ympäristöystävällistä ja poliittisesti värittynyttä puuhaa ainakin Helsinskyssä. Jos joku kehittäisi saastuttavan pyörän niin sitten voisin ehkä vielä harkita.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #559 : 05.02.11 - klo:19:31 »
Vaikka pidänkin pyöräilyä liian nopeana liikkumismuotona, niin tämä on tyylikästä:

Operaatio jääsota


Itsekin olen hiukan harkinnut maastopyörän hankkimista, mutta tuon videon katsottuani päätin jättää väliin. Turhan ympäristöystävällistä ja poliittisesti värittynyttä puuhaa ainakin Helsinskyssä. Jos joku kehittäisi saastuttavan pyörän niin sitten voisin ehkä vielä harkita.

Nykyäänhän kaikki fillarit ovat muodikasta alumiinia! Alumiinihan on käytännöllisesti katsoen kehitysmaiden lasten verta! Osta huoleti!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #560 : 05.02.11 - klo:19:50 »
tsekin olen hiukan harkinnut maastopyörän hankkimista, mutta tuon videon katsottuani päätin jättää väliin. Turhan ympäristöystävällistä ja poliittisesti värittynyttä puuhaa ainakin Helsinskyssä. Jos joku kehittäisi saastuttavan pyörän niin sitten voisin ehkä vielä harkita.

Mites olisi semmoinen tee-se-itse-versio? Pakki täyteen hernerokkaa, sitten kaupungille fillarin satulaan ja kaasuttelemaan?
get your kicks on route six six six

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #561 : 05.02.11 - klo:20:28 »
Pakki täyteen hernerokkaa

Se on soupe de petit pois.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #562 : 05.02.11 - klo:20:41 »
Jussille sellainen kysymys, että tunnetko sellaisia asioita kuin "deadline" ja "Nelkyt kilsaa Kirkkonummelle päin"? Kävely on toki kivaa, mutta en ihan ymmärrä tuota usein kuultua kehoitusta "justeerata elämää" siihen suuntaan, että kaikkialle voisi kävellä.

Molemmat tuttuja (tosin muuna kuin Kirkkonummena, mutta vastaavana). Kävely on minulla symboli sille, ettei ole kiirettä. Jos elämässäni on kiirettä liian usein, on tehtävä jotain.

Tunnen nuo asiat erittäin hyvin, mutta olen myös tenttinyt useampaan kertaan termin "burn out". Tämän myötä olen oppinut vihaamaan kiirettä.

Nyt on, muuten, tehtävä jotain.
« Viimeksi muokattu: 05.02.11 - klo:20:44 kirjoittanut Jussi »
Kaikki villa tottelee rautaa.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #563 : 05.02.11 - klo:21:34 »
^ Eli elät kuten opetat?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #564 : 05.02.11 - klo:22:54 »
Tässäpä jotain äärimmäisen kaunista, paheellista ja tarpeetonta:

Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #565 : 05.02.11 - klo:23:40 »
Laitatko Ville tästä tietoa enemmän. Alkoi heti kiinnostamaan ;)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #566 : 06.02.11 - klo:00:13 »
Laitatko Ville tästä tietoa enemmän. Alkoi heti kiinnostamaan ;)

Tuo taitaa (myös kuvien osoitteesta päätellen) olla Swaine Adeney Briggin tuotantoa, Dominic Laurellin suunnittelemana. Ja pienellä selvityksellä vielä niin, että heidän kevään 2009 mallistostaan. Alla linkki lehdistötiedotteeseen mallistoa koskien:
http://www.swaineadeney.co.uk/cms_media/files/new_collection_media_release_swaine_adeney_brigg_jan_09.pdf

Ainakin itse ymmärtäisin tuon niin, ettei välttämättä ole enää edes saatavilla. Tai jos on, niin hinta tuskin ihan halvimmasta päästä :)

Ja vielä kuva suljettuna:

 

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #567 : 06.02.11 - klo:01:42 »
Kiitoksia, näin ajattelinkin ettei ole ihan halvimmasta päästä mutta jos olisi kohtalaisen hintainen voisin kuvitellani itseni tuon kanssa esim pori jazzeille ensi kesänä :)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #568 : 06.02.11 - klo:02:10 »
Kiitoksia, näin ajattelinkin ettei ole ihan halvimmasta päästä mutta jos olisi kohtalaisen hintainen voisin kuvitellani itseni tuon kanssa esim pori jazzeille ensi kesänä :)

Hinta ei ole kovin kohtalainen...eikä poripopilla ole jatsin kanssa enää juurikaan mitään tekemistä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #569 : 06.02.11 - klo:10:07 »
eikä poripopilla ole jatsin kanssa enää juurikaan mitään tekemistä.

Eikö tapahtuman nimi kuitenkin ole edelleen, myös ensi kesänä, Pori Jazz?

Edit. Ja mitä tuollainen boksi siis maksaa?