Kirjoittaja Aihe: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?  (Luettu 1081621 kertaa)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #375 : 15.09.10 - klo:22:39 »
^^ Onko akuutti paniikki, vai tulisiko harkita yhteistilausta?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #376 : 16.09.10 - klo:10:03 »
^ Ei ole aivan akuutti paniikki. En ole Hackettin vaatteita ennen sovittanut, joten matkaan on käytävä varmaan Feren kautta. En viitsisi tilata mitään, joka ei aivan varmasti sovi.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #377 : 16.09.10 - klo:10:13 »
^ Jep. Olisipa tullut puheeksi ajoissa, olen yön Jyväskylässä ja olisihan tuossa autossa kulkenut 40R koon takkia ja S ja M -kokojen villapaitaa ja neuletta ja M-koon rugbya. 178 pitkälle 75 kiloiselle S on napakka ja M rennompi ja 40R takin koko (minulle sopii suoraan tangolta). Hackett on yleisesti ottaen aika slimmiä linjaa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta


Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #379 : 16.09.10 - klo:10:50 »
^ Takistahan oli jo foorumilla puhetta. Rintataskun puuttumista pidettiin ongelmallisena.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #380 : 16.09.10 - klo:11:18 »
Jaa, olin missannut.

Voinen elää ilman rintataskuakin.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #381 : 16.09.10 - klo:11:27 »
Tuosta takista pistin kanssa kehuni CT -ketjuun. Kunhan ei tule tilannetta, että puolet keikarilaisista kulkee samanlainen takki päällä tulevana talvena ;). Mitäs muita kauppoja olisi, joissa on samantyyppisiä takkeja myynnissä alle 200 eur hinnoin? Varsinkin jotain missä on kuvioo, en itse tykkää yksivärisistä niin paljoa, ellei se ole "sharkskin" -tyyppistä joka tekee pinnasta eläväisemmän.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #382 : 16.09.10 - klo:11:53 »
Tuosta takista pistin kanssa kehuni CT -ketjuun. Kunhan ei tule tilannetta, että puolet keikarilaisista kulkee samanlainen takki päällä tulevana talvena ;).

Ei huolta, rintataskun puuttuminen karkottanee ison osan, minut mukaanlukien. Pitäähän hanskoille jokin (esteettisesti hyvännäköinen) paikka olla silloin kun eivät ole kädessä.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #383 : 16.09.10 - klo:12:25 »
Hackett on yleisesti ottaen aika slimmiä linjaa.
Allekirjoitan tämän. Hackettin tuuma < 2.56 cm

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #384 : 16.09.10 - klo:12:28 »
Hackett on yleisesti ottaen aika slimmiä linjaa.
Allekirjoitan tämän. Hackettin tuuma < 2.56 cm

Onhan sen oltava, kun tuuma on 2,54 cm... Sori, oli pakko.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #385 : 16.09.10 - klo:13:07 »
Laitoin Tyrwhittin takin tilaukseen.  Joskus joku puhuttelee niin, että on pakko toimia.  Tänään oli se päivä tuon takin kanssa.

Strand

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #386 : 16.09.10 - klo:13:12 »
Laitoin Tyrwhittin takin tilaukseen.  Joskus joku puhuttelee niin, että on pakko toimia.  Tänään oli se päivä tuon takin kanssa.


Enpä yhtään ihmettele. Aika maukas takki tosiaan kyseessä!

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #387 : 16.09.10 - klo:13:33 »
Jos mistään nurjalta puolelta, ylipitkän hihan sisääntaittovarasta tai jostain vastaavasta paikasta löytyy kangasta, rintataskun voi tehdä jälkikäteen (vaivaa se kyllä vaatii). Käytännössä homma menee näin:

1: Viilto rintakappaleeseen.
2: Pussin tekeminen & liittäminen sisäpuolelle pintakankaan ja tukikankaan väliin (tai tukikankaan taakse, whatever floats your boat. Molemmat tavat OK).
3: Reunoksen (se jostain löydetty kangas) käsinompelu paikalleen.

Ninjamaisella tuurilla tuon saattaa kyetä tekemään ilman vuorin avaamista. Tosin, vuorin avaaminen saumasta on kohtalaisen pieni vaiva ja helpottaa urakkaa huomattavasti.


Oma kaunis havaintoni tänään: Shooting jacketini viimein työpöydällä auki. Kohta saa tulla viileämpikin keli. :)
Kaikki villa tottelee rautaa.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #388 : 16.09.10 - klo:13:46 »
Mielenkiintoista.  Olin harkinnut mahdollisuutta lyhentää vähän ko. takkia.  Se näyttää olevan n. polvipituinen, ja olen miettinyt, josko sitä nostaisi 15 senttiä polven yli.  (Tämä toki ennen takin luonnossa näkemistä).  Kokopitkiä takkeja minulla on ja tämä olisi sellainen välimallin takki – käy puvunkin kanssa mutta soveltuu myös vapaa-ajanvaatteisiin.  Siitähän sitä ylimääräistä kangasta varmaankin irtoaisi.  Jos lähtisi lyhentämään, kai sitä voisi taskunkin vääntää samaan hintaan.

Tosin vielä on hyvin epävarmaa mitä sille teen jos teen.  Katostaan nyt ensin miten koko sopii.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #389 : 16.09.10 - klo:14:24 »
Ei huolta, rintataskun puuttuminen karkottanee ison osan, minut mukaanlukien. Pitäähän hanskoille jokin (esteettisesti hyvännäköinen) paikka olla silloin kun eivät ole kädessä.
Itsellä siihen ulkotakissakin yleensä löytää tiensä taskuliina, eikä hanskat. Mutta jos tuossa olisi rintatasku olisin jo takin tilannut. Nyt kovasti mietin asiaa. Varsinkin kun puolisoni on puhunut että mahdollisesti kutoisi minulle paksua kalanruoto villakangasta, josta voisin sitten teettää mieluisen takin...
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi