Keikari > Vapaa sana

Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?

<< < (3/569) > >>

tuomas:
Oliko noissa kuvissa joku turvamies? En minä vaan huomannut...

Ketjun aiheeseen palatakseni: hyvännäköiset italialaiset kengät työpaikan hississä (eri firman työntekijä). Hyvin epäsuomalaiseen tapaan asiasta kommentoinkin ja rikoin ikiaikaista sääntöä hississä ei puhuta.

ChuckBass:
Noh, kerrottakoon nyt, etten itsekään pistänyt sitä pahakseni.
Kyseinen neitihän on kuitenkin noin yleisesti tehnyt itsensä esineellistämisestä taidetta jo lähes samassa muodossa kuin Paris Hilton... :D

Plus, mielestäni tuo yhdistelmä (mekko, musta hillitty laukku ja mustat hillityt korkokengät) on itsessään ihan tyylikäs. Muodoilleenhan kukaan ei mitään voi :D

ChuckBass:

--- Lainaus käyttäjältä: tuomas - 09.04.10 - klo:22:21 ---Ketjun aiheeseen palatakseni: hyvännäköiset italialaiset kengät työpaikan hississä (eri firman työntekijä). Hyvin epäsuomalaiseen tapaan asiasta kommentoinkin ja rikoin ikiaikaista sääntöä hississä ei puhuta.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä lisää, aina jos siihen on vain mahdollisuus. Minä ainakin pyrin antamaan positiivista palautetta ja kommentteja, jos näen jotakin itseäni miellyttävää. Ja luulen, että Suomeen palatessani tuo piirre on vain voimistunut.

Arska:
Jos ulokkeisiin palaaminen sallitaan, ei se minuakaan sinänsä haittaa mutta olen asiasta aika lailla samaa mieltä kuin Ville. En nyt tuon kyseisen naisen vaatteita mene erityisesti kommentoimaan, sillä ei esim. syvään uurrettu kaula-aukko tai vartalonmyötäinen asu välttämättä ole pelkkää esittelyä varten, mutta nykyään valitettavan usein naisten pukeutumisesta paistaa sellainen karjanäyttelymeininki. Minua se ei ainakaan innosta ja antaa sellaisen (sallittakoon klisee) halvan vaikutelman. Voihan sitä tietysti ajatella: "Hiiteen tyyli, nyt keskitytään muuhun", mutta siinäpä se - tyylistä kai on kyse kun puhutaan mausta tai sen puutteesta. En minä itsekään jo ihan tyyliseikkojen tähden käytä vaatteita, jotka erityisesti korostavat ulokkeitani, vaikka epäilemättä sellainen ei kaikkia naisia sinänsä haittaa.

ChuckBass:
Ei vielä nähtyä, mutta kohta alkava El Clásico. Jalkapallomaailman (seuratasolla) hienoin, tyylikkäin ja kaunein tapahtuma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta