Kirjoittaja Aihe: Tyylisuuntauksesi?  (Luettu 39087 kertaa)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Tyylisuuntauksesi?
« Vastaus #90 : 04.01.11 - klo:21:32 »
Askarteluliikkeet, Tiimari ja sitten esim. sellainen liike kuin Villihelmi on kaupannut moisia.

Tosin varmaan esim. Jussi osaisi kertoa askarteluvinkkejä, tosin sitten pitäisi hankkia jostain erilaisia huovanpalasia.

Kiitos vinkeistä!
Jotenkin oletin, että noita saisi lähteä hakemaan Taito Shopin kaltaisista paikoista, ja Tiimarista saisi lähinnä välineitä huopakukkien tekemiseen.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Tyylisuuntauksesi?
« Vastaus #91 : 04.01.11 - klo:23:00 »
Foorumille voisi tehdä oikein oman säikeen huopakukkien teosta, itseäni ainakin kiinnostaa mutta aika ei riitä yritys-erehdys-linjalle.

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Tyylisuuntauksesi?
« Vastaus #92 : 07.01.11 - klo:03:41 »
Ei mulla mitään tyyliä ole. Ruumiinrakenteeni takia (pitkä, ohut, omituisen iso hanuri ja superpitkät kädet) en löydä sopivia "tyylivaatteita" (puku, takki, paidat) mitenkään muuten kuin teettämällä, mikä on vähän hankalaa Suomessa (paidat sentään saa netistä). Koetan panostaa laatuun, istuvuuteen, sopivaan lämpöön, mukavuuteen ja jonkin verran ekologisuuteen ja eettisyyteen, vaikka eipä tuo jatkuva shoppailu kyllä ekologista ole ainakaan. No, paljon ostan Ebaysta. Ja kun ostaa laatua niin eipä ne varsinaisesti mihinkään kulu ja voi lahjoa vaikka kavereita tai sukulaisia vähän käytetyillä.

Niinpä sitä tulee sitten vähän kokeiltua sitä ja tätä, yleensä vähän pilke silmäkulmassa ja vaikkapa työkavereita vihreillä sukilla tai kavereita trewseillä kiusaten. 92% päivistä mulla on jalassa slimmit siistit farkut ja päällä teepaita neuleiden kera. Noin kerran tai kaksi vuodessa pistän irtotakin ja puku on päällä vain oikeissa juhlissa (silloin kaikki tiptop, mutta juhlien mukaan värikkyyttä sallien). Vastustan jyrkästi Oulun mustuutta vaatemuodissa käyttämällä paljon värejä ja hassuttelemalla vaikkapa taskuliinoilla, samettitakilla (en laske irtotakiksi), komeilla kengillä ja hatuilla.

Oxfordit ennen derbyjä on mun juttu. Ne vaan on seksympiä, keveämpiä, slimmimpiä ja muodokkaampia farkkujenkin kanssa, sanotte mitä sanotte. Toki jotkut värikkäät kustomi-Tricker'sit voisin derbyinä ottaa ja meneehän nuo Maltonit näin talvella, kun jalkine saa olla järeämpi.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Tyylisuuntauksesi?
« Vastaus #93 : 07.01.11 - klo:17:14 »
Ei mulla mitään tyyliä ole.

Tämä on kyllä parhain viestin aloitus tähän mennessä. :peukku ylös:
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"