Kirjoittaja Aihe: Louferit  (Luettu 138480 kertaa)

VSL

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #390 : 08.04.17 - klo:15:42 »
-
« Viimeksi muokattu: 23.08.17 - klo:14:12 kirjoittanut VSL »

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #391 : 09.04.17 - klo:15:02 »
Sandersien normaalihinnat pyörivät kahden-kolmen sadan punnan tienoilla joten jos olet saanut kaksi paria satasella niin diili on hyvä jos kengät ovat edes jonkinmoisessa käyttökunnossa.

http://www.sanders-uk.com/shop
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #392 : 10.04.17 - klo:19:50 »
Kesälaivastoon täydennystä:


Calle_H

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #393 : 12.04.17 - klo:10:42 »
Mä olen 100+ kg, on hartiat ja punaviinikumpu, ja minusta minun engl. loaferit eivät ole ollenkaan siroja. Eivätkä italialaisetkaan. Tämä on ehkä makuasia.

Hyvä kommentti. Itse sanoisin, että olen sen hieman vajaat 100 kg ja tällainen salilla käyvä riski mies, enkä ole koskaan kokenut, että loaferit olisivat liian siro kenkävalinta. Etenkin slim fit-mallisen puvun kanssa ihan luonnollinen kenkävalinta kesällä.

Valtsu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 137
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #394 : 21.04.17 - klo:07:54 »
Nyt kesän tullessa olisi tarkoitus ostaa ensimmäiset loaferit. Kysymys nyt vain kuuluu, että minkälainen malli olisi fiksuin hankinta. Tupsu vai penny? Mokkanahkaa vai ei? Ajattelin että fiksuin värivaihtoehto on joka tapauksessa joku medium-tumma ruskea.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili

KimErik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #396 : 26.06.17 - klo:17:41 »
Herran ensimmäiset louferit saapuivat tänään. Kyseessä Loaken Etonit, tilasin riskillä 0,5 kokoa pienemmät kun monet olivat tehneet niin.
En oikein tiedä mitä ajatella istuvuudesta, minulla on matala insteppi ja heitän lähes kaikkiin kenkiin tongue padsit (tosin olen arvioinut jalkani ennen väärin ja tilannut liian isoja kenkiä) nyt louferit ovat tiukat ja mietin, tältäkö uusien kenkien täytyy tuntua vai onko liian tiukat? Varpaiden sivuilla on tiukkaa kyllä mutta mihinkään ei satu. Kokeilin heittää tongue padsit liimaamatta väliin ja kantapääkin tuntuu napakalta.

Onko kyseessä vain itsensä ylipuhuminen vai muotoutuuko kengät varpaiden alueelta. Ihastuin kyllä kenkiin

E: Äh, kyllä palautukseen menevät. Tarpeeksi kauan kun pidin jalassa, kyllä varpaat kasaantuivat ilkeästi kärkeen. Harmi
« Viimeksi muokattu: 26.06.17 - klo:19:34 kirjoittanut Ken »

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #397 : 26.06.17 - klo:19:53 »
^ Joo, kyllä pienet ovat aina pienet eivätkä muuksi muutu. Venyvät vaan rumaksi jos väkisin yrittää tehdä "tuhkimoita" ja saa vielä vaivasenluut kaupan päälle. Toki loaferin on syytä istua napakasti uutena, sillä ongelmia on myöhemmin 100%:n varmasti luvassa mikäli tuntuvat "mukavan väljiltä" jo uusina. Noin joskus käy. Itse jouduin muutama päivä sitten pistämään vaihtoon Carminalta tilaamani loaferit.. Paljosta ei kuitenkaan jäänyt kiinni, joten puoli kokoa isommat ovat varmasti täydellisen kokoiset. Harmi vaan, että nyt sitten odotellaan niiden valmistumista koska ko. koko oli varastosta loppu.
« Viimeksi muokattu: 26.06.17 - klo:19:55 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #398 : 10.07.17 - klo:13:30 »
No niin, tänään saapui sitten Carminan Simpson- penniavokkaat puolta numeroa suurempina ja nythän tuo koko oletetusti osui nappiin. Toki pikkuisen silti jännitti, koska tähän vaihtotilaukseen valitsin optiona upotetut kärkiraudat. (tällöin palautus/vaihto-oikeutta ei enää ole) Laadullisesti kengät vaikuttavat ensipuraisun perusteella huikeilta.. Lesti on melkoisen, sanotaanko italialaistyyppinen, varsin kapea ja pitkähkön mallinen siis. Eli leveäjalkaiset voivat kyllä Carminan Simpson- lestin unohtaa samantien. Omalla kohdallani voisin äkkisiltään väittää, että pidän hieman enemmän Septieme Largeurin Nicodeme- loaferin mallista/lestistä jos on pakko valita näiden kahden väliltä, mutta ilman muuta uskaltaisin suositella Carminan pennyjä erityisesti italialaistyyppistä pukeutumista tavoitteleville ja toki muillekin niiden viimeistelyn ja laatuvaikutelman puolesta lämpimästi. (toki aikahan tulee sen todellisen laadun näyttämään) Ivy- tyylin puristeille, ja kuten aiemmin todettua, leveäjalkaisille, en tilausta ainakaan verkkokaupan kautta lähtisi suosittelemaan. Itse kun tyylillisesti keikun siellä jossain Ivy:n, italialaisen, ja ns. katutyylin hämärissä välimaastoissa aina inspiksen ja paikan mukaan, niin nämähän tulevat hienosti menemään rotaatiossa mukana. 
VASTATUULEEN!

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #399 : 12.07.17 - klo:17:06 »
Jussilla on muistaakseni Sandersin siniset mokkatupsulouferit.

Oli aikoinaan. Menivät vaihtoon yleisen ongelman eli minulle liian leveän kannan vuoksi. Hyvintehdyt beaterit, joita voi suositella. Omaan makuuni menevät nykyisin loaferpuolella enemmän vuorittomat ja ohuella blake-ommellulla pohjalla valmistetut mallit sekä ns. "belgian slipperit" mahd. kevyellä pohjalla. Baudoin & Lange on kaikin puolin houkutteleva ja olisihan sitä kai loaferlestillekin käyttöä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #400 : 09.08.17 - klo:16:00 »
Pennyloaferit ja kolikko. Onko kukaan nähnyt missään kenenkään enää tänä päivänä pitävän kolikkoa loaferin jalkapöydän halkiossa (tai miksi sitä nyt pitääkään kutsua, engl. saddle slot). Jotain etäisiä muistoja tästä on kahdeksankymmenluvun lukiovuosilta.

(en nyt ainakaan enää ehkä tuohon lähtisi)
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #401 : 09.08.17 - klo:16:09 »
^ Mr. Vapaa Tyyli aka Niipolalla ainakin - nähtynä mm. pari viikkoa sitten - omissa G.H. Basseissaan.

Mp

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 293
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #402 : 09.08.17 - klo:16:18 »
Pennyloaferit ja kolikko. Onko kukaan nähnyt missään kenenkään enää tänä päivänä pitävän kolikkoa loaferin jalkapöydän halkiossa (tai miksi sitä nyt pitääkään kutsua, engl. saddle slot). Jotain etäisiä muistoja tästä on kahdeksankymmenluvun lukiovuosilta.

(en nyt ainakaan enää ehkä tuohon lähtisi)

Kolikon korvaa nykyisin kuuden euron simmi.

Jaydee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #403 : 09.08.17 - klo:16:58 »
Pennyloaferit ja kolikko. Onko kukaan nähnyt missään kenenkään enää tänä päivänä pitävän kolikkoa loaferin jalkapöydän halkiossa (tai miksi sitä nyt pitääkään kutsua, engl. saddle slot). Jotain etäisiä muistoja tästä on kahdeksankymmenluvun lukiovuosilta.

(en nyt ainakaan enää ehkä tuohon lähtisi)

Puoliläpällä laitoin $1c:t yksiin omiin loafereihini. Ei ne nyt kovin pahaltakaan näytä.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #404 : 09.08.17 - klo:16:59 »
^^ Sopii kyllä tuossa tapauksessa tyyliin.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta