Kirjoittaja Aihe: Louferit  (Luettu 139820 kertaa)

Jaska

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #195 : 12.04.12 - klo:19:59 »
Kyllä minun mielestäni mustasta pintanahasta tehdyt tupsuloaferit ovat aika muodollinen kenkävalinta ja säiden salliessa ne sopivat oikein hyvin puvun kanssa käytettäviksi.





Kannattaa lukea tupsuloafereiden historiasta kertova teksti alla olevan linkin takaa. Se laajensi ainakin minun näkökulmaani tupsuloafereista.
http://www.cigaraficionado.com/webfeatures/show/id/Tasseled-Loafers_7439

Ja liian lyhyet housut on oiva tapa korostaa kenkiä.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #196 : 12.04.12 - klo:21:44 »
Ja liian lyhyet housut on oiva tapa korostaa kenkiä.

Minun mielestäni nuo lahkeet ovat aika hyvän pituiset. Ehkä sentin voisi pidentää, mutta silloinkin lahje voisi ryppyyntyä rumasta joitain toisia kenkiä käytettäessä. Kannattaa muistaa, että loafereiden kanssa sukkaa/paljasta pintaa tuppaa näkymään väkisinkin, mikäli ei pidä housuissaan mitään hirmuista breikkiä.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #197 : 16.05.12 - klo:11:51 »
^Taitaa olla sama kuin tuo Herringin Charlton.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Lars

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #198 : 16.05.12 - klo:18:06 »
Whitehall:t näyttä aika hyvältä. Onkohan herroilla kokemusta 025 lestin koosta verratuna esim capitoliin?

oteos

  • Kisälli
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #199 : 27.05.12 - klo:11:38 »
Mistä löytäisin kohtuu hintaiset ajokengät? Kun nuo Tod'sit ja Car Shoe sit ovat vähän liian tyyriitä mun makuun. Katsoin Massimo Dutteja tässä Espanjassa vähän aikaa sitten ollessani, ja siellä eivät vaan värit napanneet. Muuten tyylikkäät. Joten mistä mokkanahkaiset tai sen tyyliset ajokengät?

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #201 : 27.05.12 - klo:11:51 »
Mistä löytäisin kohtuu hintaiset ajokengät? Kun nuo Tod'sit ja Car Shoe sit ovat vähän liian tyyriitä mun makuun. Katsoin Massimo Dutteja tässä Espanjassa vähän aikaa sitten ollessani, ja siellä eivät vaan värit napanneet. Muuten tyylikkäät. Joten mistä mokkanahkaiset tai sen tyyliset ajokengät?

Bexley Biscayne: http://www.bexley.com

« Viimeksi muokattu: 27.05.12 - klo:21:21 kirjoittanut Tommi »
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #202 : 27.05.12 - klo:11:55 »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #203 : 21.05.13 - klo:23:49 »
Mistä pk-seudulla kannattaisi lähteä hakemaan loufereita?

Stockalla olen käynyt jo Loaken olikos se nyt Whitehalleja sovittamassa, eikä lesti tuntunut natsaavan omaan jalkaan. Ja ohje "tilaa ebaystä" ei nyt passaa, koska pitäisi päästä sovittamaan. Bonusta olisi, jos kengät olisi edes etäisesti ivy-approved eikä niinkään mitkään sliipatut italialaiset.
« Viimeksi muokattu: 21.05.13 - klo:23:51 kirjoittanut Richard Mutt »

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #204 : 22.05.13 - klo:08:11 »
Katso mitä Sebagolla on omassa kaupassaan keskustassa ja Navy Bluella Lauttasaaressa. Nahka näissä uudemmissa ei välttämättä aina ole kummoista, mutta kyllä niistä arkikengät saa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #205 : 22.05.13 - klo:08:22 »
Alppilan kengässä Porvoonkadulla on myös perinteisesti ollut ainakin Sebagon parempaa Classic-sarjaa ja muitakin. Kannattaa ehkä soittaa ja kysyä mikä tämän hetken tilanne.
Keep Calm and Carry On.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #206 : 22.05.13 - klo:10:07 »
^ Totta. Tuon paikan unohdin. Yleensä hinnatkin ovat kilpailukykyiset. Samat paikat toimivat myös purjehduskenkien hankinnassa. Eksklusiivisempaa on tietysti maksaa enemmän jossain oikeassa veneilyliikkeessä.
« Viimeksi muokattu: 22.05.13 - klo:10:09 kirjoittanut kapten GT »
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Louferit
« Vastaus #207 : 22.05.13 - klo:11:37 »
Mistä pk-seudulla kannattaisi lähteä hakemaan loufereita?

Stockalla olen käynyt jo Loaken olikos se nyt Whitehalleja sovittamassa, eikä lesti tuntunut natsaavan omaan jalkaan. Ja ohje "tilaa ebaystä" ei nyt passaa, koska pitäisi päästä sovittamaan. Bonusta olisi, jos kengät olisi edes etäisesti ivy-approved eikä niinkään mitkään sliipatut italialaiset.

Solo For Menillä on nyt tuo jättiliike pystyssä, heidän outletissaan on ainakin aiemmin ollut kelpo jalkineista Italiasta. Mukana myös näitä avokenkiä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Mats

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 395
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #208 : 22.05.13 - klo:12:13 »
Katso mitä Sebagolla on omassa kaupassaan keskustassa ja Navy Bluella Lauttasaaressa. Nahka näissä uudemmissa ei välttämättä aina ole kummoista, mutta kyllä niistä arkikengät saa.

Ja jos itään voi tulla, niin sitten on tämä:
http://www.sebagostore.fi/4

TM

  • Kisälli
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Louferit
« Vastaus #209 : 22.05.13 - klo:12:15 »
Mulla myynnissä tuola laatutorilla Tricksun mokkaloaferit. Niitä voi toki kokeilla helsingissä :)