Keikari > Linkit ja vinkit

Ebay hakujen tehokas seuraaminen

<< < (5/6) > >>

Ville:
Nytpä on typerä olo. En ollut lukenut Pchanin ohjetta tarkasti, enkä tiennyt eBay-hakujen tallentamisesta mitään ennen toissapäivää.

Ukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Ville - 21.11.12 - klo:20:14 ---Nytpä on typerä olo. En ollut lukenut Pchanin ohjetta tarkasti, enkä tiennyt eBay-hakujen tallentamisesta mitään ennen toissapäivää.

--- Lainaus päättyy ---

"Mitä nyt teet ylimääräisellä tunnilla päivässä"?

Hauskoja ovat kyllä hakujen pituuksien rajoitukset. Olen saanut 380 merkkisen haun tallennettua mutta en voi sitä muokata koska se on liian pitkä ja joillakin päätelaitteilla se on myös liian pitkä haku ja toisilla ei.

Salama:
Harmi kun kun ebay.com on poistanut advanced -hausta "Only show items available to..." -kohdan. Hakuun ei voi siis rajata Suomeen saatavilla olevia tavaroita, vai voiko?

Brittiläisessä ebayssa tuon saa sentään laitettua.

Juha:
Onko joku perehtynyt miten nykyään saa haettua kaikki eBayssa olevat tuotteet näkyviin? Itse olen huomannut, että saan eri tulokset mm.:

1) Any country- ja Worldwide-asetuksilla
2) Worldwide- ja Italy-asetuksilla
3) .co.uk- ja .com-saiteilta
4) RSS-feediin kuin saitille

Hakujen seuraaminen menee mahdottomaksi kun en jaksa tehdä jokaiselle variaatiolle omaa feediä ja tuloksissa on kuitenkin 95% päällekkäisyyksiä.

salaryman:

--- Lainaus käyttäjältä: Salama - 22.11.12 - klo:14:38 ---Harmi kun kun ebay.com on poistanut advanced -hausta "Only show items available to..." -kohdan. Hakuun ei voi siis rajata Suomeen saatavilla olevia tavaroita, vai voiko?

Brittiläisessä ebayssa tuon saa sentään laitettua.

--- Lainaus päättyy ---

Jonkinlaista rajausta saa kun ryhmittelee tarjolla olevan sälän hinnan mukaan siten että hinnassa on rahtikulut mukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta