Kirjoittaja Aihe: Annetaan: Barbourin S-koon kulunut (rikki) vahakangastakki Vantaalla (fit M)  (Luettu 631 kertaa)

jayjay

• Edistynyt
  • *
    • Profiili
Kuvat olivat liian isoja. Uploadasin imguriin: https://imgur.com/a/sHWp5Zb

Haluatko tuntea itsesi aidosti, oikeasti James Bondiksi joka on kompastunut ja liukunut vuoren rinnettä alas? Tässä olisi täydellinen takki siihen. Barbourin 15 vuotta (ainakin) vanha, mutta erittäin särmä takki. On ollut pitkään suosikkitakkini, mutta aika ja taidot eivät riitä korjaamiseen. Oli jo roskispinossa, mutta ajattelin sitten että ehkä joku vaatteista kiinnostunut arvostaisi. Tästä syystä kirjoittelen tänne. En usko että jaksan lähteä postittamaan ellei joku erittäin sanavalmis Runeberg kirjoita minulle niin hyvät perustelut että alan metsästämään pahvilaatikoita tai pusseja varastosta.

Viat:
- Repeämä vasemmassa kyynärpäässä
- Vuori irronnut alhaalta
- Povitaskuissa alkavaa repeämää
- Yleisesti ottaen kauttaaltaan kulunut

Mutta tästä huolimatta takki näyttää hemmetin hyvältä päällä. Se ei ole mitenkään lössähtänyt, vaan istuu kuin brittiläisellä aristokraatilla fasaanimetsästysreissulla kuuluu. Huomattavasti parempi ryhti kuin näissä quilted takeissa omasta mielestäni. Mitään outoja hajuja tai likatahroja tässä ei ole. Ainoa puute on siis tosiaankin kuluneisuus.

Tämä on vanhoilta hyviltä ajoilta kun S tarkoitti vielä M:ää, eli sopii hyvin noin 78kg/175 miehelle. Kun paino kävi tuossa vähän aikaa sitten 85kg yläpuolella niin oli jo niin tiukka että nappi paukahti auki jos vatsalihaksista päästi irti. Tämä siis ei taida sopia L-kokoiselle, mutta S/M -kokoiselle melko täydellinen.

Mieluiten nouto Vantaan Ylästöstä, mutta kulkee myös työmatkojen mukana Keilaniemeen.

Ja jos sinulle tulee mieleen että ”hyvä mies, tuo on jo pelin menettänyt takki, laita kierrätykseen ettei kenenkään tarvitse sitä enää vetää niskaan”, niin kerro sekin. En halua tämän enempää haaskata kenenkään aikaa.

John

• Kisälli
    • Profiili
Moi,

Kovasti kiinnostaa. Olen itse huoltannut ja nyt olisi tarve pojalle takki. Paljon pyydät? Voisin hakea huomenna iltapäivästa tai tiistaina.

Terveisin,

John
« Viimeksi muokattu: 28.05.25 - klo:16:35 kirjoittanut John »

John

• Kisälli
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 28.05.25 - klo:16:35 kirjoittanut John »

jayjay

• Edistynyt
  • *
    • Profiili
Kovasti kiinnostaa. Olen itse huoltannut ja nyt olisi tarve pojalle takki. Paljon pyydät? Voisin hakea huomenna iltapäivästa tai tiistaina.

Jatketaan ensin Johnin kanssa keskustelua ja jos ei menekään, niin otan seuraavaan yhteyttä.