Kirjoittaja Aihe: Mokkakengät  (Luettu 55418 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #15 : 18.03.10 - klo:22:33 »
Borgiolit lienee oikeasti tarkoitettu vitsiksi.

Oletko harkinnut Weejuneja?
Suositellaan täysraittiutta.

dera

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #16 : 18.03.10 - klo:23:09 »
Makoisat Borgiolit. Tuomionne, herrasmiehet:


Ethän ole tosissasi, ethän?

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #17 : 18.03.10 - klo:23:22 »
^^Voi herran kiesus. Nyt olen nähnyt kaiken ja voin kuolla rauhassa.

http://www.youtube.com/watch?v=iXt6CNKqLVQ
get your kicks on route six six six

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #18 : 18.03.10 - klo:23:23 »
^^ Haha, totta kai! Olen etsiskellyt koko päivän kenkiä, joiden verukkeella voisin ostaa piiiitkästä aikaa mustat farkut ja pääsisin kasvattamaan boheemia kesätukkaa. Arastelin lähinnä kovahkoa hintaa ja sitä, että joutuisin antamaan rahaa italiaanolle. Reaktioista päätellen olen löytänyt omat dekadentin tuhmat kenkäni. Noilla voi mennä pelaamaan myös black metal -golffia. :D

Ja minä kuvittelin tarvitsevani vain rennot converset tai addut. Sitten löysin nuo ja olin wtf.
« Viimeksi muokattu: 18.03.10 - klo:23:27 kirjoittanut dhilsu »

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #19 : 18.03.10 - klo:23:24 »
^Mimmoinen on 'boheemi kesätukka'?

Vast Tlk Nim 'Curiosity kills the cat'
get your kicks on route six six six

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #20 : 18.03.10 - klo:23:31 »
Ja minä kuvittelin tarvitsevani vain rennot converset tai addut. Sitten löysin nuo ja olin wtf.

Lenkkareita paremmin aikuiselle miehelle sopivat perinteisen mustat loaferit.


dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #21 : 18.03.10 - klo:23:37 »
^^ Katsotaan mitä parturini sanoo, mutta etupainotteista sotkutukkaa jonnekin kulmakarvojen korkeudelle ajattelin. Jos ei toimikaan niin vedän sitten kesäkaljun.

^Kappas, Lordilta on tippunut oikean jalan kenkä meidän foorumille. Pitäisköhän se palauttaa?
« Viimeksi muokattu: 18.03.10 - klo:23:39 kirjoittanut dhilsu »

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #22 : 18.03.10 - klo:23:59 »
^^ Katsotaan mitä parturini sanoo, mutta etupainotteista sotkutukkaa jonnekin kulmakarvojen korkeudelle ajattelin.
Sun Avatar kuvasta päätellen parturisi saa tehdä ihmeitä että tuo onnistuu. Kohtuullisesti on jo paennut tukka kohti takaraivoa :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #23 : 19.03.10 - klo:00:08 »
^ Reps. :D

Tällanen pidempi tukka (siis suht reilusti tukkaa korvien päällä) on kyllä siinä mielessä mukava, että näyttää ok:lta ihan sellaisenaankin ja jos sen haluaa näyttävän siistiltä ja fiksulta niin tukkaa taakse ja jakaukselle. Toimii, varsinkin tällaisella nuorison edustajalla. :P

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #24 : 19.03.10 - klo:00:14 »
^ Reps. :D

Tällanen pidempi tukka (siis suht reilusti tukkaa korvien päällä) on kyllä siinä mielessä mukava, että näyttää ok:lta ihan sellaisenaankin ja jos sen haluaa näyttävän siistiltä ja fiksulta niin tukkaa taakse ja jakaukselle. Toimii, varsinkin tällaisella nuorison edustajalla. :P
Hmm, paljon paljon helpompi on vetää vaan sillä höylällä se pää samalla kun leuankin. Itsellä tosin on nyt taas kasvanut tällänen 1cm rehuletti, viimeaikoina olen pistänyt koneella sen 3mm mittaan, ehkä kesällä taas höylällä. Kaljuun kun pakosta tottui, niin nyt sitä sitten taas mielellään pitää :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #25 : 19.03.10 - klo:00:40 »
Hahahaa. Harkitsin, että olisiko pitänyt mainita ettei nykytilanne vastaa (vielä, kop-kop) avatarin ohimoja. :D Madmen-generaattorista ei löytynyt yhtään tukkalaitetta, joka vastaisi usein vaihtelevaa hiustyyliäni, joten otin tuon mikä näytti muuten hauskalta.

1 cm rehuletti... reps.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #26 : 19.03.10 - klo:12:36 »
Mulla on aina ja iänkaikkisesti jakauksella varustettu college boy haircut. Tai siis tulee olemaan hautaan asti, tai siihen kun tukka lähtee. Kaikenmoisia on kokeiltu. Lähes koko 90-luvun tukkani oli nk no 2 crop, eli - hm - varsin lyhyt. Sama oli käytössä kasarin loppupuolella, joskin acid house -aikaan, samanaikaisen Mad chester-skenen inspiroimana tukka kasvoi hiukan. Googlettakaa 'Bez Happy mondays' niin näette tyylin.

Kammottavuukisa / epäsopivuukiskin on kokeiltu. Pahimpana kenties Morrissey / Rockabilly / Kauko Röyhkä -henkinen quiff aikana ennen acidia. Tuolloin elin jonkinmoista omituista mod-/mozzer-/city gent-/kray bros -kautta liituraitoineen kaikkineen. Huh huh.
get your kicks on route six six six

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #27 : 19.03.10 - klo:14:59 »
Reaktioista päätellen olen löytänyt omat dekadentin tuhmat kenkäni. Noilla voi mennä pelaamaan myös black metal -golffia. :D

Paremmin Black-metal golfiin soveltuvat kengät löytyy Stuburtilta.
http://www.stuburt.com/products/shoes/darren_clarke_collection
Mikä on oikeasti huolestuttavaa että paremman näköisiä wingtip brogue golfkenkiä on todella vaikea löytää.

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #28 : 19.03.10 - klo:22:22 »
^^ Mitä vikaa tötterössä? :P

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Mokkakengät
« Vastaus #29 : 30.04.10 - klo:16:13 »
Onko kellään kokemusta Barkerin tai Grensonin kenkien mitoituksesta verrattuna Tricker'siin? Kesän ajaessa suorastaan päälle, minuun on iskenyt maaninen mokkakenkäfetissi. Tricker'sin koon tiedänk jo valmiiksi, kun se on sama kuin saappaissa, mut ne ovat sen 100 £ kalliimmat kuin Grensonit tai Barkersit.