Modern Tailor

Aloittaja Jussi, 11.03.10 - klo:00:39

« edellinen - seuraava »

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Ovat näemmä muuttaneet systeemiä siten, ettei mitoiksi enää voi antaa puolikkaita senttejä. Vanhat mittaprofiilit ovat sentään entisellään.

konda

Legenda
Kirjattu
^eli vain sentin tarkkuudella voi laittaa mittoja?

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
^Jep. Tosin onhan siellä 1cm toleranssikin, mutta esim. kauluksen ja kalvosimen mitoituksessa olen puolikkaita senttejä käyttänyt.

konda

Legenda
Kirjattu
^ no ei tarvitse sitten enää edes ajatella tuota MT:a. Pukimon paidoissa taitaa kuitenkin vielä saada kunnon speksauksen eikä tällaista amatööriperseilyä.

Krisu

*
Edistynyt
Kirjattu
^Niin tuleeko 'Pukimonkin paidat (yhä) MT:ltä? Pukimon paitojen mittatarkkuuden vaikutukseen olisi hyvä saada lisäinfoa itse herroilta.

Ari

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Krisu - 28.08.13 - klo:13:21
^Niin tuleeko 'Pukimonkin paidat (yhä) MT:ltä? Pukimon paitojen mittatarkkuuden vaikutukseen olisi hyvä saada lisäinfoa itse herroilta.

Edelliseltä sivulta:

Lainaus käyttäjältä: Herrainpukimo - 16.08.13 - klo:16:19
Kyllä, joskin meillä on käytössämme enemmän optioita kuin ns. "siviilitilaajalla". Muut saman toimittajan brändit ovat muuten jossain määrin mielenkiintoisia - kyse on esim. tälläkin foorumilla tunnetuista ja kehutuista valmispaitamerkeistä.

ilki

Kisälli
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Bordeaux - 22.08.13 - klo:07:59
^Laita asiakaspalveluun viestiä, voit saada uuden paidan tilalle.

Lupailivat $10 dollarin voucheria tästä hyvästä ja ehdottivat, että käyn lokaalilla räätälillä lisäämässä napit. Pyysin sitten mätsääviä nappeja, mutta viiteen päivään ei ole kuulunut mitään...

Jämerä

Kisälli
Kirjattu
MT:llä pari paksua university stripe-henkistä oxford kangasta alennuksessa. Koodit: CM0043LBU (siniset raidat) ja CM0043PUR (violetit raidat).
Vaikuttivat sen verta asiallisilta, että oli pakko laittaa ensi mainittu tilaukseen. Ocbd:nä totta kai...

sonswan

**
Flanööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^ Hyviä kankaita molemmat, jos eivät ole muuttuneet lähiaikoina.
Give me all the bacon and eggs you have.

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^ Jos eivät ole muuttuneet viime aikoina tai eivät muutu lähiaikoina. Sorry, oli pakko.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Cisne36

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: kapten GT - 17.09.13 - klo:19:27
^ Jos eivät ole muuttuneet viime aikoina tai eivät muutu lähiaikoina. Sorry, oli pakko.

Totta. OT-jatkumoa:
http://www.kotus.fi/?s=2750

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Koodilla YQM588 alekankaat näkyville.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Muutama kiinnostava siellä on:

T593 Multi colored Check
T470 Blue Stripes
T542  Black and White Herringbone Stripes
CM0091NVY Navy Check, flanelli 168g

ja T293 on hyvä kangas, jos tarvitsee/pystyy elämään tuon värisen kanssa.

vililikku

Auktoriteetti
Kirjattu
Mikä olisi hyvä kangas täysin tavalliseksi valkoiseksi paidaksi, jota käytettäisiin puvun kanssa? Olen vähän hukassa eri vaihtoehtojen kanssa, joten jos jollain olisi kokemuksia, se auttaisi kovasti.

jk

**
Flanööri
Kirjattu
Itselläni on yksi kankaasta k118a. Valkoista, paksua oxfordia eli ei kenties sitä mitä tässä haetaan. Itse olen erittäin tyytyväinen tuohon.

edit: jaha ei taida olla enää valikoimissa...