Ai että, olipas mukava herätä ja tsekata, että mikä täällä on meininki :) Tästä minä pidän, eri mielipiteitä, täysin eri linjoja, välillä pientä piikittelyä, ollaanhan nyt kuitenkin keskustelupalstalla :) Yleensä kun täällä on meininki niin konsensusta, että kaikki vaan myöntäilee toisiaan, niin tämä on piristävää!
Ja sitten vielä itse asiaan. Nuo krokoloaferit olivat tosiasiassa hieman "vahinkohuuto". Tsekkasin, että no nuohan nyt on hienot (vähän sellasella ei helvetti-fiiliksellä), mutta sitten siellä oli jotain rajoitteita huutamiseen. Kokeilin, että onnistuuko ja onnistui. Sen jälkeen ei sitten tullutkaan enää tarjouksia, joten ei muuta kuin pakettia tänne päin! Ja sproily, ne onkin 50-luvulta, ehkä sä jotenki sisismmässi huomasit sen ja silmä mieltyi ;)
Saa nähdä (jos nyt niin kaukaa ovat), että mitä 50 vuotta käyttämättömänä ja paketissa on kengille tehnyt... Mutta eiköhän kesältä joku sopiva juhla / tilaisuus löydy, minne noi on jalkaan iskettävä.
Ja Ivy, älä nyt edes vertaa noita(kaan) Weejuneihin, koska näissä on sitä jotain, mitä ei noista "taksikuskin" perusläpsyköistä löydy (enkä nyt puhu tupsuista...)
Ja joo, ehkä unohdetaan tuo taksikuskiläppä, oli ja meni. Mutta itselle jotenkin tuo Arskan kuvailema kokonaisuus G4 & farkkujen kera jotenkin edustaa sellaista persoonattomuutta. On hankittu "kalliit" kengät&takki ja sitten uskotaan, että näillä mennään. Ja jos niissä viihtyy, niin hieno homma, eihän se ole minulta pois!
Jotenkin vaan itse olen Pchanin kanssa samoilla linjoilla, että mukavaa jos joku tekee jotain toisin. En minä älyttömästi pidä tuosta Sproilyn "vanhanajan" tyylistä, mutta jäbä vetää omalla tyylillä ja persoonallisesti, siksi odotan jo miehen postauksia kesältä "mitä tänään päälläsi"-ketjuun. Sama pätee kuitenkin Ivyynkin, koska sielläkin on aina jotain jujua siinä hommassa. Mutta kun mä vaan näen silmissäni miten näitä "vaalea g4-tapainen takki, farkut ja loaferit"-jamppoja tulee vastaan kesällä niin, ettei itse pysy mukana laskuissa. Ja huomatkaa, minä niputan nyt samaan pakettiin kaikki, oli päällä sitten aidot g4/g9-takit, weejunit tai niiden mahdolliset jäljitelmät, joita löytyy vaikka prismasta. En siis puhu nyt laadusta, vaan siitä miltä ne ulospäin (minulle) näyttävät. (kun joku kuitenkin olisi tästä tullut avautumaan, että eihän se ole sama)
Mutta kevät- ja kesähenkiset terveiset joka tapauksessa täältä hieman kauempaa... Täällähän siis tälläkin hetkellä paistaa aurinko, lumet on lähteneet ja kevät on tulossa. Aamut tosin vielä viileitä, mutta talvitakeille ei enää käyttöä. Jännä nähdä, miten nopeasti täällä on otettu tuo kevät vastaan. Jengi kulkee shortseissa ja t-paidassa, naiset hotpantsit jalassa ja topit päällä. Tämä siis pari päivää sen jälkeen, kun suurin osa lumista oli sulanut :)
Ei Suomen kesä kaipaa mitään Pelle-Showta vaan hyvää kesäpukeutumista.
Aina kaivataan hieman showta... Mutta jos pellen roolin haluaisin, vetäisin kalossit noiden loafereiden päälle, koska niillä saa hyvän pelle-hermanni / hessu hopo-fiiliksen luotua :D