Keikari > Yhteiskunta

Pukujen irtolaput ja -merkit

<< < (2/7) > >>

werther:
Nenäliina ja tulitikut/sytytin pitää herrasmiehellä olla aina. Muutama kolikko narikkaa varten, setelirahaa/luottokortti jos haluaa nauttia väliajalla punssia ja leivoksia. Mahdollisesti myös pieni pastilliaski ja teatterikiikari tilanteen mukaan. Jotenkin ne on sitten sijoitettava ja suuri määrä taskuja mahdollistaa tasaisen sijoittelun.

Jami:
^useimmille myös pari avainta on tarpeellisia. Itselleni myös kännykkä, ikävä kyllä. Avaimia varten esim olen päällystakistani oikean taskun ratkonut auki.

bowtiepasta:

--- Lainaus käyttäjältä: ivyman - 09.03.10 - klo:10:54 ---Perus-Suomen virallinen sekopää-röhnäpussi V Virtanen kikkailemassa ruotsinlaivalla. Vastenmielistä touhua.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Veltto+Virtasen+rasistinen+show+h%C3%A4mmensi+persujen+risteilyll%C3%A4/1135253539368

--- Lainaus päättyy ---

Absurdi jatko uutiselle (Veltolla todella veltot selittelyt):
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Veltto+Virtanen+uhkasi+oikeustoimilla+Halla-aho+puolustaa+HSn+uutisointia/1135253546451

Ja Halla-Aho puolustaa Hesaria! Huhuh, Björkiä lainatakseni, "I've seen it all..."

tuomas:

--- Lainaus käyttäjältä: werther - 09.03.10 - klo:14:54 ---Nenäliina ja tulitikut/sytytin pitää herrasmiehellä olla aina. Muutama kolikko narikkaa varten, setelirahaa/luottokortti jos haluaa nauttia väliajalla punssia ja leivoksia. Mahdollisesti myös pieni pastilliaski ja teatterikiikari tilanteen mukaan. Jotenkin ne on sitten sijoitettava ja suuri määrä taskuja mahdollistaa tasaisen sijoittelun.

--- Lainaus päättyy ---

Näitä vartenhan on takin sisäpuolen taskut. Itse en tosin ole kummoinenkaan herrasmies, koska en kanna mukanani tulitikkuja/sytytintä. Paperossimiehet ja -naiset joutuvat hakemaan sytykkeensä muualta.

kapten GT:
^ Samoin olen yllämainituista syistä jättänyt puvun takkien sivutaskut kiinni - kaikki tarpeellinen on mahtunut povitaskuihin ja päällystakin taskuihin sekä salkkuun. Päällystakin ulkotaskut ovat taasen olleet käytössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta