Kirjoittaja Aihe: Cartier sormus  (Luettu 4973 kertaa)

vemuli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Cartier sormus
« : 27.09.20 - klo:16:56 »
Mikä olisi sinun valintasi, vaikkapa vihkisormukseksi:

1. Cartier 1895
2. Cartier Love
3. Cartier Trinity
4. Joku muu

Kelta-, valko-, vai ruusukulta? Vai kaikkea edellämainittua, kuten Trinityssä? Ehkä jopa Platina?

Hillityn kapeaa vai miehekkään leveää?


Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Cartier sormus
« Vastaus #1 : 28.09.20 - klo:11:54 »
No itse valitsisin noista miesten version Love:sta keltakultaisena kornista nimestään huolimatta. Koska kaulaketjua ja riipusta+kelloa enempää en koruja käytä, niin saattaisin päätyä täten leveämpään malliin. Olen sitä mieltä, että jos ja kun määrä on hillitty, voi ne vähäiset olla hieman näyttävämpiäkin kunhan eivät mene mauttomuuden/ ylilyönnin puolelle. Keltakultahan ei ole yleisesti ollut ns. muotia vähään aikaan, mutta pidän sitä kuitenkin klassisimpana ja ajattominpana vaihtoehtona pitkässä juoksussa.
Ai niin, timantteja ei sitten missään nimessä! ;)

Nuo muut ovat taasen niin tyypillisiä ja tuo Trinity vieläpä tällä hetkellä trendikäs, joten ne jättäisin pois laskuista. Vastaavia näkyy joka kadun kulmassa, eikä noista kannata mielestäni maksaa Cartier- lisää.   
« Viimeksi muokattu: 28.09.20 - klo:11:56 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Cartier sormus
« Vastaus #2 : 28.09.20 - klo:12:33 »
Meillä on Trinityt kihlasormuksina. Cartierin sormuksia taida vieläkään saada muualta kuin heidän omista liikkeistä. Tilasin aikanaan omamme Italian liikkeeseen, kokojen kanssa oli hieman säätöä, mutta onneksi kosinta oli lähellä liikettä ja vaihto onnistui samana päivänä.

Hauska yhteensattuma tapahtui jokunen vuosi sitten kun olin jossain tapahtumassa ja etupenkillä vieressä oli toinenkin  lyhyttukkainen ”pukuhemmo” jolla myös myös Trinity nimettömässä.
Olimme molemmat läsnäolijoille tuttuja ja hieman hämmenystä tuli kun pari henkilöä huomasi samanlaiset sormuksemme....

En noita muita Cartierin malleja tunne. Itse en koruista välitä, sormus, tatuointi ja kello riittää. Tuntolevy tietysti kuuluu asiaan kun on sen aika :)
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

paddington

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Cartier sormus
« Vastaus #3 : 28.09.20 - klo:14:31 »
Kaikki se klikkailu mitä tarvittaisiin että voisi nähdä noiden kuvat...

Sileä keltakultasormus ei ole miehellä koskaan tyylitöntä. Leveyden näkee sovittamalla. Itse yllättin aikanaan kun en halunnutkaan lopulta mitenkään massiivista sormusta, vaan päädyin hyvin hillittyyn. Se on ollut kestävä valinta.