Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Alden suede loafers US10.5E, Heschung field boot UK10  (Luettu 1095 kertaa)

Visa.k

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Myyntiin Ruotsista ostetut Aldenin pennyt Van-lestillä koossa US10.5E, jotka olivat valitettavasti puoli numeroa liian pienet minulle. Muuten fitti on kyllä selvästi paras mitä minulle on tullut loafereissa vastaan: lesti on matala, päkiä leveä ja kantapää kapeahko ja korkea. Istuu luultavasti parhaiten leveään UK9.5-jalkaan tai hieman kapeampaan UK10:een.

Kenkiä on käytetty kevyesti, eikä kantakupissa tai kengän sisällä ole juuri kulumaa (ks. kuvat). Ulkoisesti kengät ovat kuin uudet. Alkuperäinen omistaja on sisäänajon jälkeen asentanut kenkiin ohuen puolipohjan.  Lisäksi iltin alle on asennettu pieni ns. tongue pad, joka monilla parantaa loafereiden istuvuutta. Tarvittaessa se on helppo ottaa poiskin.

Pyydän omiani takaisin, eli hintapyyntö 230e. Kun näiden hinta esimerkiksi Gabuccilla, Frans Boonella tai Trunkissa on lähes 700 euroa, on hinta mielestäni erittäin passeli. Kengät sijaitsevat Turussa ja kulkevat postilla minne vaan. Olen myös huomenissa matkalla Helsinkiin, joten voin ne myös tarvittaessa tuoda siihen suuntaan.















Heschung field boot koossa UK10, koko TTS (varsin tilava lesti). Made in France, valmistettu paksusta ranskalaisesta vasikannahasta. Oivat nilkkurit syksyyn ja talveen: paksu nahka pitää kylmän loitolla, storm welt suojaa vedeltä, ja nahka on helposti puhdistettavissa suolakelien jälkeen.  Pohja on Parabootin ohella parhaita ja pitävimpiä kumipohjia mitä tiedän, vie Dainitea aivan satanolla ja Ridgewaykin jää toiseksi. Ostettu uudenveroisina ulkomaisilta foorumeilta, käytetty satunnaisesti tämän jälkeen (nahassa vähän käytössä tullutta ryppyä ja pari naarmua). Ei kuitenkaan ole itselleni paras lesti tai tyyli, joten laitetaan eteenpäin.

Uusien hinta yli 400e, hintapyyntö 140e.









« Viimeksi muokattu: 25.09.20 - klo:14:23 kirjoittanut Visa.k »

Visa.k

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: M: Alden suede loafers US10.5E, Heschung field boot UK10
« Vastaus #1 : 21.09.20 - klo:17:02 »
Lisätty Heschungin nilkkurit!