Kirjoittaja Aihe: Puvut: Oger vs Suitsupply  (Luettu 2801 kertaa)

Dude1987

  • Kisälli
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Puvut: Oger vs Suitsupply
« : 24.07.19 - klo:14:06 »
Moi,

Olen tähän asti ollut Suittarin vakioasiakas. Housujen mitat rupeavat kuitenkin minulle olemaan aika pienet suittarilla jonka johdosta olen miettinyt uuden hovivalmistajan etsimistä.

Löysin netistä Oger nimisen pukutuottajan. Puvut ovat villas ja näyttävät päällisinpuolin hyviltä.

Onko kellään kokemusta heidän puvuista? Verrattuna suittarin pukuihin?

Osaako joku sanoa heidän mittojaan verrattuna esim Suittarin Lazio malliin?

Jos teille tulee mieleen muita paikkoja josta katsoa pukua (puvut päivittäisessä käytössä) hintaluokaltaan 300-400€ niin vinkatkaa mielellään.


Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Puvut: Oger vs Suitsupply
« Vastaus #1 : 25.07.19 - klo:11:00 »
Oger on luotettava kauppa, myyvät vaan pääosin hyvin hintavia hepeneitä. En tiedä, millainen puodin oma mallisto on.

SuitSupply tarjoaa myös joissakin malleissa vapaavalintaiset mitat eli housut ja takki voivat olla eri kokoa keskenään. Sivustolla on myös teettämisen mahdollisuus, jossa vaatetta voi muokata enemmänkin. Minä tykkäilen ottaa housut yhtä kokoa suurempana kuin takin, sillä muuten kangas puristaa nivustossa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Dude1987

  • Kisälli
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Puvut: Oger vs Suitsupply
« Vastaus #2 : 25.07.19 - klo:22:29 »
Jepa. Katsoin että Ogerilla oli RED mallisto joka oli suittarin hinnoissa. Nyt vielä alennusmyynnit siellä :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Puvut: Oger vs Suitsupply
« Vastaus #3 : 26.07.19 - klo:09:15 »
Muistaakseni Stijlforum on hollannin kielinen. Sieltä voisi löytyä lisäinfoa Ogerista Googlen kääntäjän avulla.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/