Kirjoittaja Aihe: MYYTY: S.E.H. Kelly work jacket  (Luettu 2054 kertaa)

Pasirakas

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 76
    • Profiili
MYYTY: S.E.H. Kelly work jacket
« : 07.07.19 - klo:12:15 »
Myyn S.E.H. Kellyn valmistaman työtakin koossa S (38).

Mitat, kuvat sun muut tiedot löytää parhaiten tämän linkin takaa:

https://www.sehkelly.com/shop/jackets/work-jacket/work-jacket-in-cotton-sail-cloth-in-slate-blue/

Voin ottaa jonkun kuvan itsekin, mutta nuo valmistajan sivuilla olevat otokset ovat kyseiselle takille hyvinkin uskollisia ynnä parempia kuin mitä saisin itse omissa valaistusolosuhteissani otettua.

En tiedä, millä tavalla itse S.E.H. Kellyn väki mittaa vaikkapa rinnanympäryksen, sillä todellisuudessa se on ehkä hitusen verran isompi kuin mitä sivuilla imoitetaan. Takki siis istuu mainiosti päälle, jos oma rinnanympärys on 38 tuuman luokkaa. Samoin tuo hartianleveys on ainakin takin sisämittojen ja istuvuuden kannalta vähän kapoisempi.

Takki on todella hyvää tekoa, ja etenkin napit ansaitsevat erityishuomion. Kannattaa myös havaita nuo kainalot, joissa todellakin on tarkoituksella moiset aukot. Kyseinen ratkaisu on käytännössä itse asiassa vallan erinomainen, ainakin mitä tällaiseen työtakkihenkiseen vaatteeseen tulee.

Takin hinta on uutena 330 puntaa, eikä sitä ole juuri hirveästi käytetty, joten otan vastaan hyviä tarjouksia, joskaan pilkkahinnalla en tätä tahdo myydä. Eli lähdetään liikkeelle 150 eurosta.
« Viimeksi muokattu: 05.08.19 - klo:09:06 kirjoittanut Pasirakas »

Pasirakas

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Myydään: S.E.H. Kelly work jacket
« Vastaus #1 : 01.08.19 - klo:12:29 »
Lasken hintaa 120 euroon.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Myydään: S.E.H. Kelly work jacket
« Vastaus #2 : 01.08.19 - klo:13:34 »
Tuolla eBayssä olen nähnyt Kellyn vaatteiden saavan ihan hyvin tarjouksia. Tämä on parempi myydä siellä, kun valmistaja tunnetaan paremmin Brittilässä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Maikkeli

  • Kisälli
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Myydään: S.E.H. Kelly work jacket
« Vastaus #3 : 03.08.19 - klo:03:01 »

Pasirakas

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: MYYTY: S.E.H. Kelly work jacket
« Vastaus #4 : 05.08.19 - klo:09:06 »
Takki on myyty.