Kirjoittaja Aihe: Van Bommel -kengät  (Luettu 2762 kertaa)

aloittelija

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Van Bommel -kengät
« : 25.02.19 - klo:19:43 »
Onko foorumilaisilla kokemusta ko. merkistä? Haulla löytyi ko. valmistajasta vain pari mainintaa toisia asioita käsittelevistä ketjuista. Lisäksi, Van Bommel ja Floris Van Bommel on ilmeisesti kaksi eri juttua, mutta Google ei löytänyt englannin kielistä tekstiä noiden eroista tai muutenkaan merkin laadusta.

Itselläni on haussa ruskeat saappaat pääsääntöisesti farkkujen kanssa käytettäväksi. Sellaiset, jotka ovat oikeasti käytännölliset Suomen talvessa, mutta joiden kanssa ei tarvitse hävetä silmiä päästään, jos kyseessä onkin joku ns. "tilaisuus", jossa pitää näyttää siistiltä. On toki haastavaa yhdistää kuminen talvipohja siistiin pukeutumiseen, mutta yritettävä on.

Minulla on pieni jalka, matala jalkapöytä ja ilmeisesti leveän puoleinen lesti, joten sopivien kenkien löytäminen on osittautunut todella, todella vaikeaksi. Löysin alennuksesta kengät, joiden koko on 6G1/2, jotka istuvat paremmin kuin mitkään toistaiseksi kokeilemani. En ole tarpeeksi kokenut osatakseni sanoa nahan tai kenkien laadusta muuten, kuin että näyttävät livenä todella siisteiltä ja tuntuvat jämäkiltä.

https://www.zalando.fi/floris-van-bommel-rossi-nilkkurit-dark-cognac-fl412k003-o11.html

Tässä toinen vaihtoehto, jota olen vain tiiraillut verkkokaupasta. Ilman alennusta hinta on toki kova, mutta ei posketon jos kengät ovat oikeasti laadukkaat ja oikealla hoidolla kestävät käyttöä.

https://int.florisvanbommel.com/en/men/shoes/boots/cognac-coloured-brogue-leather-lace-boot/1029503.html
« Viimeksi muokattu: 25.02.19 - klo:19:50 kirjoittanut aloittelija »

Laurenz K

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 211
    • Profiili
    • Vaikutteita
Vs: Van Bommel -kengät
« Vastaus #1 : 05.03.19 - klo:23:02 »
Commandoohjassa tikkaukset mutta holvin kohdalta puttuu - mahtaako olla "valeweltti"? Minulle ei pohjan punaisuus, koristeraidat ja kannan stanssaukset oikeen nappaa, mutta valinta on sinun
"Siististi ja tilanteeseen sopivasti pukeutumalla kunnioitat itseäsi ja toisia"

aloittelija

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Van Bommel -kengät
« Vastaus #2 : 07.03.19 - klo:16:47 »
Commandoohjassa tikkaukset mutta holvin kohdalta puttuu - mahtaako olla "valeweltti"? Minulle ei pohjan punaisuus, koristeraidat ja kannan stanssaukset oikeen nappaa, mutta valinta on sinun

Pystyyköhän tuota jotenkin tsekkaamaan ja onko muita mahdollisia syitä tuolle, kuin valeweltti? Itseäni ei nuo punaiset pohjat vaivaa ollenkaan, joten niistä ei valinta jää piippuun.