Kirjoittaja Aihe: L-kokoa: J.Press, Stone Island, Nigel Cabourn, Suitsupply, Our Legacy, Trickers  (Luettu 1790 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Pyrkimys typistää vaatekaappi vain niihin rätteihin, jotka ovat viikottaisessa käytössä. Vähemmän yllättäen löytyikin kasa kamaa, joiden käyttö on jäänyt suurinpiirtein vuosittaiseksi. Itse olen yleensä suht vakaasti L-kokoinen, 183cm, 80kg, vyötärö 32 ja kaikki vaatteet istuvat, poislukien ne joissa mainittu toisin.

Pakettidiilejä suositaan hinnoittelussa, (miltei) kaiken on mentävä. Jos Streetwear-kama kiinnostaa, sama ilmoitus Stonarilla + Nikellä löytyy sieltä toiselta foorumilta.

J.Press erittäin autenttinen ivy-puku sack-leikkauksella yms, koko n. 40-42
Kaikki olennaiset detskut löytyy, napitus tietty 3-roll-2, muotolaskoksista ei ole kuultukaan ja kangas on todella nättiä. Sack-leikkauksesta huolimatta tämä on oikeasti todella hyvin istuva vaikka roikkuisikin vähän atleettisemman kehon päällä. Itselleni tässä on yksi selkeä ongelma, jonka takia lähtee myyntiin, eli hihat ovat minulle liian lyhyet. Niitä on pidennetty sen verran mitä kangasta on, mutta mulla on sen verran pitkät gorillakädet, että vähän hihat jäävät vajaiksi. En usko, että useimmilla samaa ongelmaa vastaan tulee, ihan normaalimittaiset nyt ovat.
100€




Suitsupply Sienna 52
Suittarin peruspuku useamman vuoden takaa nätillä birdseye-kuvionnilla. On nähnyt käyttöä kolmisen kertaa -  yhdet häät, yhdet hautajaiset ja yhdet sitsit. Sitseiltäkin puku selvisi vahingoittumattomana, joten kunto on erittäin hyvä. Housujen vyötäröä on kavennettu n. 34:stä lähemmäs 32:ta ja takin ylintä nappia siirretty vähän (helppo siirtää takaisin). Suittari ei vaan ole enää oma juttuni, mutta joku toinen saa tästä kätevästi ja halvalla hyvän arkipuvun.
70€


Trad-henkiset flanellihousut 32
Flat front, nätti kangas, hyvä fitti, en tiedä mitä näistä enempää sanoisi. Veikkaisin, että 60-luvulta. Leikkaus lähempänä lahjepropagandaa kuin slim fittiä, mutta hillitysti.
40€





Nigel Cabourn Formal Pant 32
Nämä eivät edusta mitenkään perinteistä Cabourn-fittiä, vaan ovat päinvastoin suht kapeaksi leikatut, kuten kuvasta näkyy. Kangas on ihan omia suosikkeja, todella nätti donegal. Itse käytän nykyään housuja vähän reilummalla leikkauksella, joten nämä ovat jääneet tosi vähälle käytölle vuosien varrella. Kunto moitteeton.
80€



Yritin löytää kuvaa joka kuvaisi parhaiten fittiä:
https://www.cabourn.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/-/p-2-formal-slt-04.jpg

Our Legacy -kollari L-koko
Siisti kollari villasekoitteesta. Jos et osaa päättää, pistääkö aamulla päälle neule vaiko kollari, tarvitset tämän. Ei ole mun käyttöön oikein sopinut, joten käyttökerrat voi laskea yhden käden sormilla.
40€



Uniqlon neuleita, merinopoolo ja lampaanvilla raglan-hihoilla. M
Pari uniqlon klassikkomallia joita ei taida löytyä tällä hetkellä mallistosta. Molemmat istuvat L-kokoiselle hyvin.
20€/kpl



Trickers MTO UK10
Parhaat viimeiseksi...Juuh, eli olen oikeasti tilannut joskus tällaiset Shoehealerilta kustomina. Waxed leather + olive canvas. Jos spectator-buutsit kiinnostavat, niin nämä ovat ihan helvetin hienot. Vaatii ehkä vähän räväkämpää vaatekaappia kuin mulla, vois esim sopia johonkin kunnon Iron Heart denimbro-menoon hyvin. Ei vaan kuulu omaan vaatekaappiin ollenkaan + että toi lesti on mun jalkaan ihan toivoton. Aikoinaan käytin noita jonkin aikaa kiukulla kun oli tullut maksettua niin helvetisti, mutta sit hyväksyin että ei toimi jalkaan. Olleet kaapissa viimeiset viisi vuotta.
140€

Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Laitoin sulle yv:tä our legacysta torstaina.