Keikari > Etiketti

Miten rikot pukeutumisetikettiä?

<< < (4/15) > >>

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: "Pchan" ---Avattavista hihannapeista: En ihan hahmota mikä noiden pointti on?
--- Lainaus päättyy ---

Yksi pointti on, että käyttäjä haluaa ilmaista muille yllään olevan kovan luokan laatupuku. Paha kyllä, ominaisuus löytyy tätä nykyä myös H&M:n ja Dressmannin puvuista.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: "Hypno" ---Arman Alizad yllätti eilisessä Kill Arman -ohjelmassa kun hänellä oli lyhythihainen kauluspaita ja myös farkut + kauluspaita, solmio sekä liivi. Eikö Armanin pitäisi toimia esikuvana kuinka pukeutua? :)
--- Lainaus päättyy ---

Arman on lähellä muotiväkeä ja seuraa muotia. Valitettavasti ikipedantit esikuvat ovat hyvin harvassa.

i v y m a n:
itse käytän (eri toten nykyään) paljnkin crew neck -neuleita kauluspaidan kanssa, enemmän kuin v-aukkoisia tätä nykyä. tosin tällöin paita on 99% button down eikä solmiota ole kaulassa.

itse en lähde farkut-solmio-yhdistelmiin kirveelläkään.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: "ivyman" ---itse käytän (eri toten nykyään) paljnkin crew neck -neuleita kauluspaidan kanssa...
--- Lainaus päättyy ---

Bd-paidan kanssa kaulus ei ryttäänny ja rypisty niin kovin kuin kovan kauluksen kera. Todennäköisesti paljon toimivampi valinta.

i v y m a n:
^nimenomaan. toki käytän crew neckiä toisinaan solmiottoman cut away-kauluksen kanssa ja toimii sekin ihan hyvin, olettaen että kaulusaukko ei ole liian pieni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta