Kirjoittaja Aihe: Jermyn street London!  (Luettu 3360 kertaa)

Andrew65

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Jermyn street London!
« : 26.12.11 - klo:22:24 »
Moi,
Olen uusi jäsen yhteisössämme. Olen aikaisemmin teettänyt pukuja Keskustan Stokkalla, ostellut laatuvaatteita sieltä, täältä matkoilla. Nyt olen menossa Lontooseen, ajattelin käydä katselemassa Turnbull & Asserin paitoja Jeremy Street,llä. Onko hyviä kokemuksia muista herrasmiehen kauppapaikosta Lontoossa. Taustatietona voin kertoa että pukuja/ vapaa ajan pukuja on aina ainakin 1 liian vähän sekä kenkiä puuttuu noin 25 paria. Kaikkea tarvitsen aina, ja montaa erillaista! Myös hyvä nahka asia kirja salkkujen liike on?
Työni on sellainen että joudun edustamaan yritystämme useita kertoja kuukaudessa. Tähän asti olen toiminut tummalla/ royal blue puvulla, semi broque oxford tyylisillä kengillä, eri värisillä kauluspaidoilla sekä solmioilla. ( solmioita n. 190 kpl) Haen oppia täydelliseen pukeutumiseen, tilanteessa kuin tilanteessa! Mielummin yli kun alipukeudun!  

T. Andre
« Viimeksi muokattu: 27.12.11 - klo:19:13 kirjoittanut Jussi »

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Jeremy street London!
« Vastaus #1 : 26.12.11 - klo:22:31 »
Tervetuloa :)

Kaksi vinkkiä, millä pääset alkuun ja paikan päällä paremmin perille...

1) Kokeile hakusanaa "Lontoo"

2) Jeremy street = Jermyn Street


Yleisesti totean, että jengiä varmaan kiinnostaa kokemuksesi stokkan mittapukujen tilauksista...

Edit. Ja tuo solmiokokoelma kiinnostaa tietysti myös. Jos siellä on ylimääräisiä kappaleita Drakesilta, Attolinilta, Marinellalta, Cappellilta, Brionilta tai vaikkapa Borrellilta, niin privaa ja kerron osoitteen, minne voit laittaa tulemaan.
« Viimeksi muokattu: 26.12.11 - klo:22:38 kirjoittanut ChuckBass »

Andrew65

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Jeremy street London!
« Vastaus #2 : 26.12.11 - klo:22:41 »
Asia täysin ymmärretty! Taidan jatkossa tutkia lisää Bernard Roerzelin kirjaa!
Enköhän löydä Lontoosta tarvitsemani!

dera

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Jeremy street London!
« Vastaus #3 : 26.12.11 - klo:22:58 »
Puvuista jos puhutaan, niin Savile Row'n toimijoiden kanssa toimiessa kannattaa muistaa, että turhan moni ratsastaa sillä Savile Row-nimellä, laadusta piittaamatta.

Andrew65

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Jeremy street London!
« Vastaus #4 : 26.12.11 - klo:23:11 »
Stokkan mittatiluas puvut on nyt mitä ovat, en koskaan ole ollut kovin tyytyväinen niihin. Täytyy myöntää että tuttava Intialaien räätäli tekee istuvamman puvun ja paremmalla kankaalla, mutta olenkin sovitellut silloin pukua kymmeniä kertoja ennenkuin se on kelvannut. Napolilaisia( MARINELLA) on muutama, oli ilo tavata heidät v. 2006, ei kuitenkaan yhtään josta haluaisin luopua:) Varauksella lähden Lontoon kauppoihin,kin.



Timati

  • Vieras
Vs: Jeremy street London!
« Vastaus #5 : 27.12.11 - klo:01:19 »
Tervetuloa. - Hakutoiminnon käyttäminen tuonee paljon tuloksia kysymyksiisi.