Keikari > Asut ja pukineet

homburg-hattu

<< < (2/5) > >>

Laurentius:
^ Hattu taisi olla Wahlmanilla alennuksessa, ja liikkeen ohi kävellessäni päätin kurkistaa alennustarjontaa. Hatun nähtyäni ja kokeiltuani ajattelin josko sille olisi käyttöä satunnaisissa juhlatilaisuuksissa, ja mielessäni olikin yksi juhlatilaisuus jota ajatellen se ostin. Olisiko ollut jotain 2000-luvun alkua, jolloin olin vielä nuorehko, enkä keski-ikäinen setämies kuten nyt ;-)

Schwemppa:
Minä taas löysin homburgin Espoon kierrätyskeskuksesta tänä talvena. Pakkohan se oli ostaa, kun oli kohtalaisen hväkuntoinen ja vielä sopi päähänikin. Kustansi 8e. Saattaa jopa päätyä käyttöön joskus.

(Samasta paikasta löysin myös Schottin pea coatin, hyväkuntoinen sekin, kympillä. Googlailkaa huviksenne mitä uutena kustantaa esim. Salaisessa Agentissa :-)

Laurentius:
Photobucket on näemmä päästänyt käyttäjät piinasta ja kiristysotteesta, ja nyt saa taas käyttää sinne ladattuja kuvia. Tässä siis minun myssyni ja 15 12 vuotta vanha kuva :-D

edit: tarkennus kuvan ikään

edit2: jaahas, photobucket laittanut taas kuvat jäihin, onneksi tallensin sieltä suuren osan kuvistani, eli uudestaan:


MrDapper:

--- Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 19.01.18 - klo:16:51 ---Photobucket on näemmä päästänyt käyttäjät piinasta ja kiristysotteesta, ja nyt saa taas käyttää sinne ladattuja kuvia. Tässä siis minun myssyni ja 15 12 vuotta vanha kuva :-D

edit: tarkennus kuvan ikään



--- Lainaus päättyy ---

Tyylikäs homburg, sopii kokonaisuuteen ja sinulle muutenkin.

MrDapper:
Tänään Tasavallan presidentin virkaanastujaislähetystä seuratessani spottasin Eduskuntatalon portailla Niinistön niitä laskeutuessa miehen mustassa homburg -hatussa ja päällystakissa. Lienee ollut joku virallinen henkilö, koska yleisöllä ei siihen kohtaan ollut pääsyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta