Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelu  (Luettu 123641 kertaa)

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #270 : 19.04.12 - klo:15:38 »
Seitsemän viikkoa ei sinänsä kuullosta ihan mielettömältä jos tilaustyönä tehtyä tavaraa toiselta puolelta maailmaa on hankkimassa. Toisaalta jos luvataan selkeästi nopeampaa toimitusta, ei asiassa ole mitään epäselvää ja palvelua ei voi kehua. Olen odottanut mm. kellonrannekkeita kymmenen viikkoa kun luvattiin kahdeksassa jolloin suhteellinen viivästys ei ollut pitkä mutta kokonaisaika toki sitä on. Ei ilmeisesti vielä vedä vertoja AS:n kenkien toimitusajoille.
Itse en tilannut tilaushansikkaita. Normimalliston pitäisi lähettyä viidessä bisnespäivässä.

Ongelma ei ole siinä ettäkö postin kulussa menisi kauan, vaan tavaran viemisessä postiin meni yli kuukausi, jonka jälkeen postilakon takia tavaraa ei voinut lähettää. Mistään ei tietenkään informoitu.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9276
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #271 : 19.04.12 - klo:20:25 »
Olen infonnut Paulaa tyytymättömyydestä vielä erikseen. Mikäli sama meininki jatkuu potentiaalisten uusien tilausten kohdalla, pistäkää tähän ketjuun viestiä ja Ville-setä pitää hänelle pienen luennon. Ehkä tässä takana voi olla jokin Etelä-amerikkalainen asenne.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #272 : 20.04.12 - klo:14:30 »
Kehaisenpa Cheaneyn palvelua myös. Avuliasta, nopeaa ja vielä täysin ekstraa heidän puoleltaan kun en heidän suoranainen asiakkaansa ollut.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #273 : 03.05.12 - klo:06:06 »
Paula lupasi palauttaa 20% hanskojen hinnasta säätämisensä takia. Refundia ei tietenkään pystynyt tekemään, koska koko paypal-tili oli juuri nostettu tyhjäksi (The winner takes it all). Refundin piti tulla heti kun katetta löytyy, mutta olen odottanut taas kaksi viikkoa.

Hyviä hommia.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #274 : 09.05.12 - klo:00:54 »
Homma on paketissa. Suurpiirteinen kooste yhteydenpidosta ja kaupasta:

24.2 Hanskat tilattu, huomattu ettei koodin mukainen alennus toiminut.
25.2 Autettu selvittämään edellisen päivän probleemaa.
12.4 Kyselty josko hanskoista kuuluisi edes lähetysvahvistusta, vastauksessa luvattiin lisätietoa samana päivänä.
13.4 Kyselty uudestaan, Paula odottaa tietoa postitoimistosta.
18.4 Kyselen koska radiohiljaisuus kummeksituttaa.
Paula: Täällä on ollut postilakko, saat seuraavaan tilaukseen 30% alennuksen.
Minä:keikarin koodilla saa jo 30%, ihmettelyä tilaukseen nähden varsin myöhään alkaneen postilakon vaikutuksesta
Paula:50% seuraavaan tilaukseen, postilakko alkoi jo aiemmin (antaa linkin jonka mukaan postilakko alkoi juuri samaan aikaan, kuin olin käsittänytkin)
Minä: En tarvinne lisähanskoja. Linkin mukaan postilakko alkoi niin myöhään että luvatusta postituksesta oltiin myöhässä jo useita viikkoja.
Paula: Ok, osittainen refund?
Minä: Päätä itse mikä sopivalta tuntuu.
Paula: Päätä itse.
Minä: 20%?
Paula: Hienoa! Maksan, kunhan saan Paypal-tililleni rahaa.
2.5
Minä: Taisitpa unohtaa?
Paula: Toden totta, Paypal-tilini on taas tyhjä. Maksan kunhan saan Paypal tililleni rahaa.
7.5 Hanskat saapuvat, ovat todella hienot ja sopivat.
8.5 Lähetän viestin että hanskat saapuivat ja kiittelen työnlaatua. Paula hyvittää 20% ja käskee jälleen suosittelemaan kauppaa kaikille.

Hanskat Paula Runilta:
+Hyvin kaunis työnjälki
+59€ hinta
-Hyvin työläs ja yksipuolinen yhteydenpito/hidas toimitus

Paulan kannattaisi mielestäni hillitä alemyyntejä ja johdonmukaistaa toimintaa. Tyhmä maku ostaa hieman alihintainen tuote hirveällä säädöllä. Ei ole mukavaa kellekään.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:00:59 kirjoittanut Lh »

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #275 : 10.05.12 - klo:23:39 »
http://finealta.co.kr/shop/main/index.php

Tilasin tuolta diversity malliston beiget chinot. Todella hyvä palvelu lähettivät housut maanantaina ja tänään olivat perillä. Lupasivat seuraavasta ostoksesta lahkeenlyhennyksen samaan hintaan, kunhan vain ilmoitan tilatessa mitat.
" how`s it for stains?"

erno

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #276 : 11.05.12 - klo:15:06 »
^^ Miten tuolta onnistuu tilamaan? Ainakin minulla näkyvat tiedot japaniksi ja hinnat ilmeisesti jeneinä.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #277 : 11.05.12 - klo:15:10 »
Koreaa taitaa olla.

Alta ohjeet kansainvälisille tilauksille englanniksi.

http://finealta.co.kr/shop/board/view.php?id=notice&no=13

Diversityt (chinot) 130 euroa ja cargot muistaakseni 145 euroa.

Sekä asiakaspalvelu että tuotteet ovat helvetin hyviä.
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 - klo:15:12 kirjoittanut ChuckBass »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #278 : 11.05.12 - klo:15:41 »
Herring, loistavaa, taas kerran. Kaksi viimeistä lähetystä ilmaisilla postikuluilla ja nyt tuli kaupan päälle vielä lepolestit.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #279 : 12.05.12 - klo:23:06 »
^Kai nyt kun hintoja nostavat 30-50 punnan vuosivauhdilla. Sillä korvaa jo postittamisen.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #280 : 12.05.12 - klo:23:09 »
^Sain lisäksi vanhaan hintaan. Kuka ei nosta hintoja?

Sampo

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #281 : 21.05.12 - klo:14:23 »
Schoffa

Nyt hieman harmittaa. Ostin viime keväänä isälleni lahjakortin Schoffalle, joka saatiin sitten realisoitua mittatilauspaidan merkeissä tuossa hieman joulun jälkeen. Itse mittausoperaatio oli oikeinkin tyylikkäästi hoidettu ja hyvän asiakaspalvelun saattamana saatiin vielä mieleiset kankaatkin valittua. Paita saapui n. neljässä viikossa. Isäni asuu Tampereella, joten hän pyysi lähettämään paidan sinne. Tämä vielä onnistui oikein tyylikkäästi - sitten alkoivat ongelmat.

Paita ei ensin saapunut, vaan kiersi ilmeisesti uudestaan Viron kautta. Lopulta paidan saavuttua kävi ilmi, että paita ei ole sitä, mitä on tilattu. Paita tilattiin ilman kontrastikauluksia ja -kalvosimia lukuunottamatta kauluksen sisällä kiertänyttä sinistä kontrastikangasta. Paita tilattiin hyvin hillityin muokkauksin ja hintakin muodostui suhteellisen kalliiksi. Saapuneessa paidassa vain on valkoiset kontrastikaulukset sekä -kalvosimet. Sinällään istuvuus on hyvä.

Asiaa on nyt sitten selvitetty puolin ja toisin. Ikäväksi asian tekee se, että Schoffa väittää ottaneensa isääni yhteyttä isältäni tulleiden puheluiden jälkeen sähköpostitse. Hän ei sähköpostia ole saanut. Kävin asiasta huomauttamassa liikkeessä ja sanomassa, että asia on edelleen auki ja asiaan luvattiin palata. Edelleenkään Schoffalta ei ole otettu yhteyttä. Tiedä häntä hukkuvatko sähköpostit jonnekin, mutta omassa mielessäni on, että jotta tyytyväinen asiakas taataan, sitten vaikka soitetaan ja hoidetaan asia loppuun, mikäli kuittausta ei kuulu - varsinkin, kun asiasta käydään vielä erikseen huomauttamassa liikkessä. Tämän lisäksi harmittaa se, että isäni joutuu nyt omalla kustannuksellaan ja vaivallaan selvittämään asiaa, joka oli lahja minulta.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #282 : 21.05.12 - klo:16:25 »
Suomalaisilla asiakaspalvelijoilla tuntuu olevan liian usein pelko ottaa se puhelin käteen, sähköposti on kätevä, mutta ei se aina korvaa sitä puhelua.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #283 : 22.05.12 - klo:09:39 »
Suomalaisilla asiakaspalvelijoilla tuntuu olevan liian usein pelko ottaa se puhelin käteen, sähköposti on kätevä, mutta ei se aina korvaa sitä puhelua.

Itse taas - kroonisena puhelinvihaajana (omassa elämässäni) toivoisin sähköpostin ja muiden vastaavien viestintämuotojen hallintaa myös asiakaspalvelussa...
Kaikki villa tottelee rautaa.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #284 : 22.05.12 - klo:10:08 »
^Sama. Törmään työssäni liian usein niihin, jotka käyttävät puhelinta sähköpostin sijaan vain sen vuoksi, ettei turhista lupauksista jäisi dokumenttia.