Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelu  (Luettu 123377 kertaa)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Re: Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #240 : 13.04.12 - klo:11:32 »
...mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.

Kuulostaa hyvältä, kunhan eivät ole oikeasti mykkiä. Itse en jaksa apuaan tyrkyttäviä myyjiä, koska tiedän asiat itse paremmin. Jos jotakin täytyy kuitenkin kysyä, käyn kysymässä.

Minä taas haluan, että minulle tuodaan sovitettavaksi  sopivan kokoiset ja ehjät housut kaikkien niiden likaisten ja kulutettujen joukosta. Ja sen jälkeen laitetaan neulat lyhennystä varten. Tervehtiäkin saa.
Melko korkea vaatimustaso. Mainitsemissasi liikkeissä minua on aina tervehditty.

Minusta tuon pitäisi olla lähtötaso. On olemassa kahdenlaista asiakaspalvelua, jota haluan. Eka on se, että kun olen katsomassa niin myyjät uskovat kerrasta, että olen vain katsomassa ja hakemassa inspiraatiota. Sitten jos inspis iskee, niin siirrytään palvelutasolle kaksi, joka on kuten TM kuvasi. Niihin liikkeisiin olen palannut useimmin (oli uutta tai käytettyä), joissa tämä palvelu toimii.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #241 : 13.04.12 - klo:12:33 »
...mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.

Kuulostaa hyvältä, kunhan eivät ole oikeasti mykkiä. Itse en jaksa apuaan tyrkyttäviä myyjiä, koska tiedän asiat itse paremmin. Jos jotakin täytyy kuitenkin kysyä, käyn kysymässä.

Minä taas haluan, että minulle tuodaan sovitettavaksi  sopivan kokoiset ja ehjät housut kaikkien niiden likaisten ja kulutettujen joukosta. Ja sen jälkeen laitetaan neulat lyhennystä varten. Tervehtiäkin saa.
Melko korkea vaatimustaso. Mainitsemissasi liikkeissä minua on aina tervehditty.

Minusta tuon pitäisi olla lähtötaso. On olemassa kahdenlaista asiakaspalvelua, jota haluan. Eka on se, että kun olen katsomassa niin myyjät uskovat kerrasta, että olen vain katsomassa ja hakemassa inspiraatiota. Sitten jos inspis iskee, niin siirrytään palvelutasolle kaksi, joka on kuten TM kuvasi. Niihin liikkeisiin olen palannut useimmin (oli uutta tai käytettyä), joissa tämä palvelu toimii.

Joissain paikoissa kyllä. Carlingsissa, selectedissä, henkkamaukassa, jack&jonesissa ja niin edelleen mielestäni ei. En myöskään odota, että astellessani hesburgeriin tulee tarjoilija paikalle ja niin edelleen.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #242 : 13.04.12 - klo:12:59 »
mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.

Niiden pitäisi mennä rautakauppaan töihin.
Speden dokumentti rautakaupoista on valitettavasti edelleen ajankohtainen.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Enfield

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #243 : 13.04.12 - klo:14:11 »
mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.

Niiden pitäisi mennä rautakauppaan töihin.
Speden dokumentti rautakaupoista on valitettavasti edelleen ajankohtainen.

Uutissirkus

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #244 : 13.04.12 - klo:15:09 »
mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.

Niiden pitäisi mennä rautakauppaan töihin.
Speden dokumentti rautakaupoista on valitettavasti edelleen ajankohtainen.

Kuinka ollakaan joku mainitsi saman sketsin töissä kun asia tuli puheeksi.


Minusta tuon pitäisi olla lähtötaso. On olemassa kahdenlaista asiakaspalvelua, jota haluan. Eka on se, että kun olen katsomassa niin myyjät uskovat kerrasta, että olen vain katsomassa ja hakemassa inspiraatiota. Sitten jos inspis iskee, niin siirrytään palvelutasolle kaksi, joka on kuten TM kuvasi. Niihin liikkeisiin olen palannut useimmin (oli uutta tai käytettyä), joissa tämä palvelu toimii.

Siis juuri näin. Enhän minä olettanut ajatusten lukua vaan tervehdystä, "kuinka voin auttaa" ja sen jälkeen on ihan normaalia tuoda asiakkaalle sellaiset housut mitä tämä pyytää. Ei päästy tälle tasolle kuin vasta käytävän kolmannessa kaupassa - joka oli muuten Dressmann.

Joissain paikoissa kyllä. Carlingsissa, selectedissä, henkkamaukassa, jack&jonesissa ja niin edelleen mielestäni ei. En myöskään odota, että astellessani hesburgeriin tulee tarjoilija paikalle ja niin edelleen.

Mikähän vaatekauppa on sitten farkkujen Chez Dominique jossa uskaltaa olettaa saavansa jotain muuta palvelua kuin itsepalvelua?
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #245 : 13.04.12 - klo:15:17 »
^Feressä näkyi olevan Brionin farkkuja

Tauno

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #246 : 13.04.12 - klo:15:20 »
^Kiitos ;) Mulla on ollut Brionin farkut...

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #247 : 13.04.12 - klo:15:22 »
^^Kommenttini oli olevinaan sarkastinen. Kun haetaan duunarihenkistä katuvaatetta, en odota mittanauha kädessä eteen loikkaavaa vaatturia.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #248 : 13.04.12 - klo:15:49 »
Brionin lenkkarit ihmetyttivät eniten.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #249 : 13.04.12 - klo:15:50 »
Ja sitten oli tietty niitä pikee-paitoja, joissa on koko rinnan leveydeltä kaunolla "Brioni".

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #250 : 16.04.12 - klo:15:15 »
Alkaa kyllästyttää Paula Runin kanssa säätäminen.

Ensin täytyi pyytää erikseen rahapalautus, kun alennus ei ollutkaan mennyt, vaikka ennen ostosta se näkyi. Sen jälkeen olen auttanut puodin pitäjää useampaan otteeseen verkkokaupan kanssa testihenkilönä toimien. Tilaukseni ei edelleenkään näy profiilissani, mutta olen kyllä saanut tilausvahvistuksen ja rahat on viety.
Tiedustelin torstaina mitä tilaukselle kuuluu kun postitusilmoitusta ei ollut tullut seitsemän viikkoakaan tilauksen jälkeen. Hanskat olivat perusmallistoa ja mitään esteitä niiden lähettämiselle ei ainakaan minun tietääkseni ole ollut. Paula lupasi palata asiaan saman päivän aikana, mutta mitään ei kuulunut. Asiasta uudelleen kyseltyäni (mikä minusta on kiusallista) hän sanoi odottavansa tietoa postitoimistosta. Ei ole taas kolmeen päivään kuulunut mitään.

Lähes joka mailissa on maaniteltu jakamaan sanaa heidän verkkokaupastaan, mikä on minusta aika noloa. Mennyt siinä määrin maku tuohon hommaan että harkitsen vakavasti kauppojen perumista.



mairaksinen

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #251 : 16.04.12 - klo:15:20 »
^ Tyypillinen esimerkki tilanteesta, jossa ei ymmärretä reklamaation merkitystä asiakasuskollisuuden vahvistamisessa. Eka vaihe on käsitellä rekkula nopeasti ja pahoitella tilannetta. Sen jälkeen asia hoidetaan kuntoon ylitsevuotavaisesti. Sen jälkeen asiakas rolottaa maailmalle miten hyvin häntä kohdeltiin rekkulatilanteessa.

Se toinen vähemmän onnistunut vaihtoehto reagoida... noh, Lh kirjoitti siitä juuri.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #252 : 17.04.12 - klo:16:07 »
Alkaa kyllästyttää Paula Runin kanssa säätäminen.

Ensin täytyi pyytää erikseen rahapalautus, kun alennus ei ollutkaan mennyt, vaikka ennen ostosta se näkyi. Sen jälkeen olen auttanut puodin pitäjää useampaan otteeseen verkkokaupan kanssa testihenkilönä toimien. Tilaukseni ei edelleenkään näy profiilissani, mutta olen kyllä saanut tilausvahvistuksen ja rahat on viety.
Tiedustelin torstaina mitä tilaukselle kuuluu kun postitusilmoitusta ei ollut tullut seitsemän viikkoakaan tilauksen jälkeen. Hanskat olivat perusmallistoa ja mitään esteitä niiden lähettämiselle ei ainakaan minun tietääkseni ole ollut. Paula lupasi palata asiaan saman päivän aikana, mutta mitään ei kuulunut. Asiasta uudelleen kyseltyäni (mikä minusta on kiusallista) hän sanoi odottavansa tietoa postitoimistosta. Ei ole taas kolmeen päivään kuulunut mitään.

Lähes joka mailissa on maaniteltu jakamaan sanaa heidän verkkokaupastaan, mikä on minusta aika noloa. Mennyt siinä määrin maku tuohon hommaan että harkitsen vakavasti kauppojen perumista.

Onpa todella huonoa asiakaspalvelua!
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #253 : 17.04.12 - klo:16:12 »
Taidan lopettaa haaveilun hanskojen tilaamisesta Paularunilta.

salamander

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #254 : 17.04.12 - klo:18:17 »
Tässä ote viimeisimmästä kirjeenvaihdostani Paulan kanssa viime viikolta:

There were some delays in production, that's true. And the Peruvian postal service has been having tracking info problems. I am very sorry about everything. You are not the only customer from whome gloves have gone lost, true. And I had to redo them. Anyway, I am 100% positive your gloves were redone. I saw them and packed them myself. And you'll have a tracking number this week for sure. And as said before: "I know you've waited a lot. So, what about the following. Give me 1 more week to reship. If you receive twice let me know. 40% discount on your future orders. 15% off will be refunded on this one."

Pyysin rahani takaisin.