Kirjoittaja Aihe: Pelkistetyt farkut?  (Luettu 223787 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #495 : 26.06.15 - klo:19:45 »
Sehän on hyvä, että nyyteille on tilaa.
Suositellaan täysraittiutta.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #496 : 26.06.15 - klo:20:02 »
^Riippuu nyyteistä. Mulle riittäis vähempikin tila :)

mh82

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #497 : 10.01.18 - klo:14:55 »
Etsinnässä olisi pelkistetyt farkut raakadenimistä ja mielellään Selvedge. Kokoluokka W32/W33 - L33 (ainakin Leviksissä juuri sopiva koko). Vinkkejä / löytöjä netistä, joita katsoa? Käy hyvät käytetyt tai aivan uudet, hintaluokka alle 70€.

Ebaysta olen katsellut jo, mutta ei oikein vielä sopivia ole löytynyt ja postikulut näyttävät nousevan melko korkeiksi.

Hidas

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 406
  • poco ritardando
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #498 : 27.01.18 - klo:12:33 »
^ Vinkkejä saanee tätä ketjua selaamalla, mutta itse törmäsin instagramissa Ullac denimiin. Pieni paja, tekee muutamaa mallia pelkistettyjä selvedge farkkuja. Slim fit malli näyttää hyvältä tuolla, hintaa n. 100 e. Kokemusta ei ole mulla vielä, mutta houkuttaa.

Edit: Pattern 002. 16 oz vahvuisena erittäin hyvä diili.
« Viimeksi muokattu: 27.01.18 - klo:12:39 kirjoittanut Hidas »

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #499 : 10.05.18 - klo:21:44 »
Kirjattakoon tänne ylös tällainen vaatekauppa: https://scout.heddels.com/.

Kauppa lienee jossain uudessa maailmassa, joten sieltä tilaaminen tuskin kannattaa, mutta sielläpä vain on aivan älyttömästi mittoja ja kohtalaisen kehittyneet hakuominaisuudet, joiden avulla voi yrittää tähdätä ostoksia tarkemmin maaliin.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #500 : 11.05.18 - klo:21:54 »
Tältä forumilta saadun vinkin perässä hankin varustelekan kansanfarkut. Arvosanaksi pistäisin jotain 8/10, pointseja tiputtaa ohuehko/kevyehkö kangas; Jos olisi järeää heavy duty työvaate-denimiä, niin täydet pisteet tulisi.

Kumminkin, tarkastamisen arvoinen vaihtoehto. Jos leikkaus sattuu sopimaan omalle vartalotyypille niin sanoisin että hinta-laatu -suhde on kohdallaan.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #501 : 12.05.18 - klo:07:28 »
Itse jaksoin kaivaa internettiä ja poistin sieltä 80 punnalla jotkut Edwinin japanivalmisteiset selvedget. Ok, takataskussa on jotain merkintöjä, mutta käytännössä asia on farkkujen osalla niin, että etsivä löytää. Vaihtoehtoja on paljon, myös hillittyjä.