Saisko tarkempia speksejä että mitä kaikkea siellä pohjissa oli perseellään? Nimim. Huolestunut
Koitan nyt muistella mitä mulle sanottiin ja saataa mennä osittain sivuun, mutta liian reunaan tikattu ja haluaisin muistella, että liian tiheään, mutta aivan varmaksi en tätä jaksa muistaa. Sain kommettia että pelkästään kumin ompelu pohjaan ei ollut huonosti tehty vaan välipohjassakin oli jotain huonoa työn laatua. Tätä eivät tarkemmin avanneet.
Mun kengässä kärjestä naksahti pala kumia irti ja se vei mukanaan myös vähän välipohjaa (vai mikä se nyt siellä kumin alla onkaan). Tikkaus antoi periksi ja tähän siis kommentoivat suutarilla, että huonosti tehty.
Näähän on nyt kai 3 vuotta vanhat eli en tiedä miten Meerminin laatu nykyään. Alkutaipaleellahan puhuttiin paljon tyypillisestä espanjalaisesta laiskasta työasenteesta ja sen kantautumisesta Meerminin kenkiin - nehän olivat alussa sinne päin tehty ja vähän sellaisella "not a single fuck" -asenteella. Sekä työ että käytetty nahka. Mulla kyllä muuten Meerminit toimineet ja mitään erikoisempaa ei ole sattunut.